de bbq zal wel onder overkapping staan idd en binnen etenquote:
IK BEN NIET CHAGRIJNIG!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
oooh, niet bij jou thuis dus?quote:Op zondag 6 juni 2010 10:35 schreef PeZu het volgende:
[..]
de bbq zal wel onder overkapping staan idd en binnen eten
quote:Op zondag 6 juni 2010 10:35 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
IK BEN NIET CHAGRIJNIG!!
kusje op je boze hoofdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
quote:Op zondag 6 juni 2010 10:35 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
IK BEN NIET CHAGRIJNIG!!
ALS JIJ HET ZEGT JOHSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
nee joh ik moet al die rotzooi niet johquote:
En dan woon je zover wegquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik moet wel voor saussier spelen denk ikquote:
quote:Op zondag 6 juni 2010 10:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En dan woon je zover weg
Mijn vent is naar zijn moederJa, maar ik kan wel snel komen hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ooh, doe je goed![]()
Mijne is onschuldige beestjes op een sadistische manier uit hun veilige habitat sleuren
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
ooh, dus je moet zo nog wel even hard aan het werk...quote:
Gelukkig zitten wij in het Noorden. Hier is het nog heerlijkquote:Op zondag 6 juni 2010 10:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik werd ook gewoon om kwart over 7 uit mezelf wakker![]()
toen werd ik juist ineens veel minder netjes![]()
ik hoorde net dat de regen al begonnen is in het zuiden
Kom maar lekker snel danquote:Op zondag 6 juni 2010 10:38 schreef suikertaartje het volgende:
Ja, maar ik kan wel snel komen hoor![]()
Ooh, doe je goed![]()
Mijne is onschuldige beestjes op een sadistische manier uit hun veilige habitat sleuren
Dan hoor ik nu bij het noorden, het is hier ook lekkerquote:Op zondag 6 juni 2010 10:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gelukkig zitten wij in het Noorden. Hier is het nog heerlijk
Ik bedoelde mijne als in mijn vent, die kleine aap is een koffielepeltje aan het aflikken nadat hij net een mandarijn (bonjiekiek noemt hij die) heeft ontleed op de bankquote:Op zondag 6 juni 2010 10:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Kom maar lekker snel dan![]()
Mijne is Timmy het schaap kijken, hijs nog erg moe van gister
uhm niet doordenken hoorquote:Op zondag 6 juni 2010 10:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ooh, dus je moet zo nog wel even hard aan het werk...
Ohja je vent is vissenquote:Op zondag 6 juni 2010 10:42 schreef suikertaartje het volgende:
Ik bedoelde mijne als in mijn vent, die kleine aap is een koffielepeltje aan het aflikken nadat hij net een mandarijn (bonjiekiek noemt hij die) heeft ontleed op de bank![]()
![]()
![]()
daar ga ik heenquote:
deed ik ook niet hoorquote:Op zondag 6 juni 2010 10:44 schreef PeZu het volgende:
[..]
uhm niet doordenken hoor![]()
ik moet gewoon 4 sausen maken![]()
zo gedaan en zo lekker
Vissen jaquote:Op zondag 6 juni 2010 10:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ohja je vent is vissen
En Thijs is smerig aan het doen
knoflook natuurlijk *insert ll reactiequote:Op zondag 6 juni 2010 10:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
deed ik ook niet hoor![]()
welke sausen ga je maken dan?
die heb ik al gehadquote:Op zondag 6 juni 2010 10:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Vissen ja![]()
Haha. En nog luier-alarm ook inmiddels...
olaquote:
niet goed maar ziet er naar uit dat ik vandaag niet op pijnstillers hoef te leven dat is dus wel positiefquote:
quote:Op zondag 6 juni 2010 10:47 schreef PeZu het volgende:
[..]
knoflook natuurlijk *insert ll reactie*
satehsaus
kerriesaus
en not but not least mosterd honing
het was niet meer een alarm, maar een ongelukquote:
hee, dat is in elk geval iets dan...maar toch nog steeds klote!quote:Op zondag 6 juni 2010 11:14 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
niet goed maar ziet er naar uit dat ik vandaag niet op pijnstillers hoef te leven dat is dus wel positief
ik doe het al tijden zonder pijnstillers, ze hielpen niet meerquote:Op zondag 6 juni 2010 11:14 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
niet goed maar ziet er naar uit dat ik vandaag niet op pijnstillers hoef te leven dat is dus wel positief
quote:
alleen voor mijn konings sauzen zeker hehquote:
Nee joh voor de gezelligheid, maar als jij voor de sauzen wil zorgen is dat uiteraard geen probleemquote:
Ah toe ah toe aaaah, supertoe?quote:
ST heeft me al geprobeerd over te halenquote:Op zondag 6 juni 2010 11:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee joh voor de gezelligheid, maar als jij voor de sauzen wil zorgen is dat uiteraard geen probleem
Kan geen kwaad dat te blijven proberenquote:
kloptquote:Op zondag 6 juni 2010 11:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Kan geen kwaad dat te blijven proberen
have funquote:Op zondag 6 juni 2010 11:22 schreef suikertaartje het volgende:
Thijs en ik gaan lekker buiten tietsen naar oma![]()
Veel plezier nog vandaag en misschien wel tot straks!
Tietsen is leukquote:Op zondag 6 juni 2010 11:22 schreef suikertaartje het volgende:
Thijs en ik gaan lekker buiten tietsen naar oma![]()
Veel plezier nog vandaag en misschien wel tot straks!
Dus je komt ookquote:
er staat geprobeerd hehquote:
Ik heb alle vertrouwen in ST haar overhaalkunstenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |