de bbq zal wel onder overkapping staan idd en binnen etenquote:
IK BEN NIET CHAGRIJNIG!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
oooh, niet bij jou thuis dus?quote:Op zondag 6 juni 2010 10:35 schreef PeZu het volgende:
[..]
de bbq zal wel onder overkapping staan idd en binnen eten
quote:Op zondag 6 juni 2010 10:35 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
IK BEN NIET CHAGRIJNIG!!
kusje op je boze hoofdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
quote:Op zondag 6 juni 2010 10:35 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
IK BEN NIET CHAGRIJNIG!!
ALS JIJ HET ZEGT JOHSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
nee joh ik moet al die rotzooi niet johquote:
En dan woon je zover wegquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik moet wel voor saussier spelen denk ikquote:
quote:Op zondag 6 juni 2010 10:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En dan woon je zover weg
Mijn vent is naar zijn moederJa, maar ik kan wel snel komen hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ooh, doe je goed![]()
Mijne is onschuldige beestjes op een sadistische manier uit hun veilige habitat sleuren
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ooh, dus je moet zo nog wel even hard aan het werk...quote:
Gelukkig zitten wij in het Noorden. Hier is het nog heerlijkquote:Op zondag 6 juni 2010 10:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik werd ook gewoon om kwart over 7 uit mezelf wakker![]()
toen werd ik juist ineens veel minder netjes![]()
ik hoorde net dat de regen al begonnen is in het zuiden
Kom maar lekker snel danquote:Op zondag 6 juni 2010 10:38 schreef suikertaartje het volgende:
Ja, maar ik kan wel snel komen hoor![]()
Ooh, doe je goed![]()
Mijne is onschuldige beestjes op een sadistische manier uit hun veilige habitat sleuren
Dan hoor ik nu bij het noorden, het is hier ook lekkerquote:Op zondag 6 juni 2010 10:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gelukkig zitten wij in het Noorden. Hier is het nog heerlijk
Ik bedoelde mijne als in mijn vent, die kleine aap is een koffielepeltje aan het aflikken nadat hij net een mandarijn (bonjiekiek noemt hij die) heeft ontleed op de bankquote:Op zondag 6 juni 2010 10:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Kom maar lekker snel dan![]()
Mijne is Timmy het schaap kijken, hijs nog erg moe van gister
uhm niet doordenken hoorquote:Op zondag 6 juni 2010 10:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ooh, dus je moet zo nog wel even hard aan het werk...
Ohja je vent is vissenquote:Op zondag 6 juni 2010 10:42 schreef suikertaartje het volgende:
Ik bedoelde mijne als in mijn vent, die kleine aap is een koffielepeltje aan het aflikken nadat hij net een mandarijn (bonjiekiek noemt hij die) heeft ontleed op de bank![]()
![]()
![]()
daar ga ik heenquote:
deed ik ook niet hoorquote:Op zondag 6 juni 2010 10:44 schreef PeZu het volgende:
[..]
uhm niet doordenken hoor![]()
ik moet gewoon 4 sausen maken![]()
zo gedaan en zo lekker
Vissen jaquote:Op zondag 6 juni 2010 10:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ohja je vent is vissen
En Thijs is smerig aan het doen
knoflook natuurlijk *insert ll reactiequote:Op zondag 6 juni 2010 10:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
deed ik ook niet hoor![]()
welke sausen ga je maken dan?
die heb ik al gehadquote:Op zondag 6 juni 2010 10:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Vissen ja![]()
Haha. En nog luier-alarm ook inmiddels...
olaquote:
niet goed maar ziet er naar uit dat ik vandaag niet op pijnstillers hoef te leven dat is dus wel positiefquote:
quote:Op zondag 6 juni 2010 10:47 schreef PeZu het volgende:
[..]
knoflook natuurlijk *insert ll reactie*
satehsaus
kerriesaus
en not but not least mosterd honing
het was niet meer een alarm, maar een ongelukquote:
hee, dat is in elk geval iets dan...maar toch nog steeds klote!quote:Op zondag 6 juni 2010 11:14 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
niet goed maar ziet er naar uit dat ik vandaag niet op pijnstillers hoef te leven dat is dus wel positief
ik doe het al tijden zonder pijnstillers, ze hielpen niet meerquote:Op zondag 6 juni 2010 11:14 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
niet goed maar ziet er naar uit dat ik vandaag niet op pijnstillers hoef te leven dat is dus wel positief
quote:
alleen voor mijn konings sauzen zeker hehquote:
Nee joh voor de gezelligheid, maar als jij voor de sauzen wil zorgen is dat uiteraard geen probleemquote:
Ah toe ah toe aaaah, supertoe?quote:
ST heeft me al geprobeerd over te halenquote:Op zondag 6 juni 2010 11:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee joh voor de gezelligheid, maar als jij voor de sauzen wil zorgen is dat uiteraard geen probleem
Kan geen kwaad dat te blijven proberenquote:
kloptquote:Op zondag 6 juni 2010 11:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Kan geen kwaad dat te blijven proberen
have funquote:Op zondag 6 juni 2010 11:22 schreef suikertaartje het volgende:
Thijs en ik gaan lekker buiten tietsen naar oma![]()
Veel plezier nog vandaag en misschien wel tot straks!
Tietsen is leukquote:Op zondag 6 juni 2010 11:22 schreef suikertaartje het volgende:
Dus je komt ookquote:
er staat geprobeerd hehquote:
Ik heb alle vertrouwen in ST haar overhaalkunstenquote:
quote:Op zondag 6 juni 2010 11:22 schreef suikertaartje het volgende:
ooh daar twijfel ik ook niet aan hoorquote:Op zondag 6 juni 2010 11:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb alle vertrouwen in ST haar overhaalkunsten
Heerlijk tochquote:Op zondag 6 juni 2010 12:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
valt weinig samen te vatten
Regen komt eraan! (en onweer)
Fuckquote:Op zondag 6 juni 2010 12:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Denk dat het nog wel even duurt voor dat het daar isquote:Op zondag 6 juni 2010 12:17 schreef justmattie het volgende:
[..]
Fuck
Ik zit onder de vuurtoren in een mager zonnetje te wachten, hij gaat 1 uur open dus het moet nog tot minstens 2 uur droog blijven...
Iquote:Op zondag 6 juni 2010 12:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik hoop het, de wind begint wel wat aan te wakkeren. Volgens mij hebben we wind mee als we terug fietsenquote:Op zondag 6 juni 2010 12:20 schreef Trevland het volgende:
[..]
Denk dat het nog wel even duurt voor dat het daar is
Wat nou, onweer is vet mooi om naar te zienquote:
als het meezit krijgt den haag ook onweerquote:Op zondag 6 juni 2010 12:26 schreef justmattie het volgende:
[..]
Wat nou, onweer is vet mooi om naar te zienVooral in de nacht, of overdag als het helemaal dicht trekt en de hemel pikzwart wordt
Lekker dan tegen je mannetje aakruipen tochquote:Op zondag 6 juni 2010 12:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb het niet zo op onweerBeetje gerommel boeit me niet, maar die harde klappen
die zegt dat ik me niet aan moet stellenquote:Op zondag 6 juni 2010 12:28 schreef justmattie het volgende:
Lekker dan tegen je mannetje aakruipen toch
Ik vind het hier wel mee vallenquote:Op zondag 6 juni 2010 12:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb het niet zo op onweerBeetje gerommel boeit me niet, maar die harde klappen
Ik hoop het voor je, hoop jij dan mee dat het hier pas vanavond komtquote:Op zondag 6 juni 2010 12:28 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
als het meezit krijgt den haag ook onweer
Je mag wel tussen mn vriendin en mij inquote:Op zondag 6 juni 2010 12:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
die zegt dat ik me niet aan moet stellen
Niet op de zaken vooruitlopen he?quote:Op zondag 6 juni 2010 12:30 schreef justmattie het volgende:
[..]
Je mag wel tussen mn vriendin en mij in
Je wou toch nog eens een trio?
Je mag wel tegen mij aan kruipenquote:Op zondag 6 juni 2010 12:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
dumpen die handel en naar mij toe komenquote:Op zondag 6 juni 2010 12:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
deal!quote:Op zondag 6 juni 2010 12:29 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ik hoop het voor je, hoop jij dan mee dat het hier pas vanavond komt
quote:
quote:Op zondag 6 juni 2010 12:32 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
dumpen die handel en naar mij toe komen
Alleen liggen is ook goedquote:Op zondag 6 juni 2010 12:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Niet op de zaken vooruitlopen he?
Mijn vriend wil geen trio
Ik wil gewoon eens weten hoe het is met een vrouw das alles
presentquote:Op zondag 6 juni 2010 12:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Niet op de zaken vooruitlopen he?
Mijn vriend wil geen trio
Ik wil gewoon eens weten hoe het is met een vrouw das alles
ohja sorry mijn foutquote:Op zondag 6 juni 2010 12:37 schreef Knuffelzacht het volgende:
damn you ll ik dacht dat ik typo had gemaakt
Ze is lesbischquote:Op zondag 6 juni 2010 12:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jij wil ook weten hoe het met een vrouw is?
overwegend.... maar zo af en toe een lekkere ventquote:
meld zichquote:Op zondag 6 juni 2010 12:40 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
overwegend.... maar zo af en toe een lekkere vent
Alle vrouwen willen dat, vandaar ook de dildoquote:Op zondag 6 juni 2010 12:40 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
overwegend.... maar zo af en toe een lekkere vent
Ze kunnen gewoon niet zonder een lulquote:Op zondag 6 juni 2010 12:43 schreef justmattie het volgende:
[..]
Alle vrouwen willen dat, vandaar ook de dildo
ken genoeg vrouwen die daar niets van willen hebbenquote:Op zondag 6 juni 2010 12:43 schreef justmattie het volgende:
[..]
Alle vrouwen willen dat, vandaar ook de dildo
zoals een ex van me tegenwoordig die heeft piemelvreesquote:Op zondag 6 juni 2010 12:44 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ken genoeg vrouwen die daar niets van willen hebben
quote:
Zegt dat iets over jouquote:Op zondag 6 juni 2010 12:45 schreef Giertje het volgende:
[..]
zoals een ex van me tegenwoordig die heeft piemelvrees
eej als je goed genoeg bent kan je prima er voor zorgen dat een vrouw geen dildo/lul wiltquote:
piemelvrees??quote:Op zondag 6 juni 2010 12:45 schreef Giertje het volgende:
[..]
zoals een ex van me tegenwoordig die heeft piemelvrees
Dan wel jaquote:Op zondag 6 juni 2010 12:46 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
eej als je goed genoeg bent kan je prima er voor zorgen dat een vrouw geen dildo/lul wilt
had ze al voor ik met der kreegquote:
Nou daar ben ik het niet mee eens hoorquote:Op zondag 6 juni 2010 12:46 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
eej als je goed genoeg bent kan je prima er voor zorgen dat een vrouw geen dildo/lul wilt
ervaringen?quote:Op zondag 6 juni 2010 12:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nou daar ben ik het niet mee eens hoor
quote:
quote:Op zondag 6 juni 2010 12:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]nou heb ook wel eens gewoon zin in een dildo in plaats van een vent
lol maar als het puur om sex gaat met een vrouw.... vrouw kan prima man vervangen mits ze maar weet wat ze doet....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en er zijn echt lesbo's die niets met dildo's hebben..... ik ben geen vol lesbo en heb er al niets mee...maar vind sex met mannen zo af en toe wel eens leuk al heb ik er steeds minder behoefte aan...
Ik ben tenminste niet bang voor broccoli!!
Arrogantie is een ander woord voor zelfkennis
Hoe langer ik Bi ben hoe lesbischer ik word
Life: Highly overrated but you still gotta play the game
Mja hier kan ik niet over oordelen gezien het feit ik die ervaring niet heb.quote:Op zondag 6 juni 2010 12:59 schreef Knuffelzacht het volgende:
lol maar als het puur om sex gaat met een vrouw.... vrouw kan prima man vervangen mits ze maar weet wat ze doet....
en er zijn echt lesbo's die niets met dildo's hebben..... ik ben geen vol lesbo en heb er al niets mee...maar vind sex met mannen zo af en toe wel eens leuk al heb ik er steeds minder behoefte aan...
kan je daarmee wel helpenquote:Op zondag 6 juni 2010 13:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mja hier kan ik niet over oordelen gezien het feit ik die ervaring niet heb.
niet warmquote:Op zondag 6 juni 2010 13:17 schreef Olle. het volgende:
tering wat ish et warm buiten... je smel gewoon uit de hang mat....
jah kloptquote:
you're in lovequote:Op zondag 6 juni 2010 13:29 schreef Olle. het volgende:
[..]
jah kloptnou zo even met de hond lopen door het park
![]()
pfff en ik wacht steeds op een sms van die meid
what happend to me?!?!?
Genoeg te doenquote:Op zondag 6 juni 2010 13:41 schreef the_legend_killer het volgende:
Ondanks dit mooie weer is er niets te doen
heb haar vannacht nog gesmstquote:Op zondag 6 juni 2010 13:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
you're in love
misschien wacht ze wel tot jij haar smst
Dan moet je ook niet zeurenquote:Op zondag 6 juni 2010 13:46 schreef the_legend_killer het volgende:
Hier niet, maar dat komt ook omdat ik nergens zin in heb
Voelde net een paar druppels maar dat was het dan ook wel.quote:Op zondag 6 juni 2010 13:47 schreef Olle. het volgende:
heb haar vannacht nog gesmstgeen zin eigenlijk om 3 keer achter elkaar te smsen...
ze moet maar reageren
ze is wel erg leuk ja.. Maar wil niet zo snel verliefd worden![]()
maaruuh het wordt wel wat bewolkter hier![]()
maar de regen is pas eind van de middag
picssss!quote:Op zondag 6 juni 2010 14:24 schreef suikertaartje het volgende:
Ik ben nog steeds gesmolten..![]()
(zulke rode wangen heb ik nu, wel erger nog
)
quote:
woow das indd erg roodquote:
quote:Op zondag 6 juni 2010 14:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]lachen wijffie dat staat je vast veel beter
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
quote:Op zondag 6 juni 2010 15:00 schreef LovelyLady het volgende:
Die eerste fotoSpeciaal voor jouSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
quote:Op zondag 6 juni 2010 14:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]hehe rooie!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik herken het alleen wel![]()
maar lekker joh in de zon!A man's got to do what a man's got to do
Ja, en dit is nog niets hoor, je zou me moeten zien als ik met dit weer een uur gefietst hebquote:Op zondag 6 juni 2010 15:14 schreef Olle. het volgende:
[..]
hehe rooie!![]()
ik herken het alleen wel![]()
maar lekker joh in de zon!
Hoi snoepjequote:Op zondag 6 juni 2010 15:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
Middag allemaal!Het is hier nu nog droog en ik voel een fris windje vanuit het raam
goeiemiddagquote:Op zondag 6 juni 2010 15:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
Middag allemaal!Het is hier nu nog droog en ik voel een fris windje vanuit het raam
Mijn hele dag is goedquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit: het spettert hier een beetje maar nog geen hoosbuien
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 06-06-2010 15:20:00 ]
Hai lieffiequote:Op zondag 6 juni 2010 15:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hoi snoepje![]()
Hier is het ook nog droog
Hmhm, maar het heeft echt wel eens geregend bij mijn ouders en dat het hier droog was hoorquote:Op zondag 6 juni 2010 15:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hai lieffie
[ afbeelding ]
Wij wonen ook zo ver bij elkaar vandaan![]()
quote:Op zondag 6 juni 2010 15:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mijn hele dag is goed
Woei!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit: het spettert hier een beetje maar nog geen hoosbuien
En ik vind stiekem 20 graden warm zat, dus van mij mag de kraan wel even open
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
Ik ook, het wordt zo benauwd nu... hup plensenquote:Op zondag 6 juni 2010 15:28 schreef suikertaartje het volgende:
Woei!
En ik vind stiekem 20 graden warm zat, dus van mij mag de kraan wel even open
Het lijkt hier toch nog wel even te gaan durenquote:Op zondag 6 juni 2010 15:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ook, het wordt zo benauwd nu... hup plensen
Hoe gaat ze hem precies noemen dan?quote:Op zondag 6 juni 2010 15:47 schreef Giertje het volgende:
whehehee een vriendin van me gaat haar hamster naar mij vernoemen
nikki gaat die heten mijn volledige naam is nicky maar die hamster die ze krijgt is een vrouwtjequote:Op zondag 6 juni 2010 15:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hoe gaat ze hem precies noemen dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |