quote:Op zondag 6 juni 2010 07:59 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
Ik ben op de frontpage voor het eerst in mijn leven uitgemaakt voor conspiracy freak,
Wat ik behoorlijk shocking vind is dat er telkens weer meisjes zijn die vallen voor het arrogante gedrag van zo'n psychopaatquote:Op zondag 6 juni 2010 08:01 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
Joran weet wel lekkere chickies te regelen
Misschien ging Joran voor de 'Duitser'-routequote:Op zondag 6 juni 2010 07:59 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
Ik ben op de frontpage voor het eerst in mijn leven uitgemaakt voor conspiracy freak,
omdat ik het toch een beetje raar vind dat Joran van der Fucking Sloot een bebloed lijk achter laat in een hotelkamer dat op zijn naam staat.
Als iemand toch weet hoe hij weg moet komen met moord, dan is hij het.
Ik zeg: innocent until proven guilty. Iets wat we kwijt aan het raken zijn in onze beschaving.
Psychopaten of sociopathen zijn juist vaak uitstekend in het bespelen van mensen. Kunnen heel tof, attent en joviaal overkomen. Ze hebben wat dat betreft een voorsprong want liegen is hun tweede natuur en emotionele of andere schade bij anderen hebben ze geen notie van. Geen empathie. Daardoor worden ze meesters in het manipuleren.quote:Op zondag 6 juni 2010 08:37 schreef SemperSenseo het volgende:
[..]
Wat ik behoorlijk shocking vind is dat er telkens weer meisjes zijn die vallen voor het arrogante gedrag van zo'n psychopaat
http://birmingham.fbi.gov/dojpressrel/pressrel10/bh_060310.htmquote:For Immediate Release
June 3, 2010 United States Attorney's Office
Northern District of Alabama
Joran van der Sloot Charged with Fraud and Extortion in Birmingham
BIRMINGHAM—Federal prosecutors in Birmingham have filed a criminal complaint against JORAN VAN DER SLOOT, a citizen of the Netherlands, on wire fraud and extortion charges in connection with his soliciting money in May on promises he would reveal the location of Natalee Holloway’s remains in Aruba and circumstances of her death, U.S. Attorney Joyce White Vance and FBI Special Agent in Charge Patrick Maley announced today.
“We are committed to protecting citizens from unscrupulous individuals who attempt to financially exploit a person’s deepest fears and greatest loss,” Vance said.
The wire fraud and extortion charges are unrelated to the ongoing murder investigation in Peru, in which van der Sloot is an alleged person of interest.
Vance said her office filed the two-count criminal complaint today in U.S. District Court in Birmingham.
The complaint charges that van der Sloot, on May 10, extorted $15,000 from an individual as partial payment toward his promise to reveal the location of Natalee Holloway’s remains for $250,000. The maximum sentence on the extortion count is 20 years in prison.
The complaint also charges van der Sloot with wire fraud for causing the $15,000 to be transferred by wire from a Birmingham bank to a bank in the Netherlands in furtherance of his scheme to defraud. The maximum sentence for the wire fraud count is 30 years.
Vance thanked Aruban authorities for the assistance they provided in this investigation.
Members of the public are reminded that the criminal complaint contains only charges. A defendant is presumed not guilty.
Maar om dan zo'n meisje dood te slaan puur voor geld, gaat zelfs voor iemand als Joran wel erg ver.quote:Op zondag 6 juni 2010 08:51 schreef NorthernStar het volgende:
Weten ze zelf ook en dat leidt vaak tot arrogantie en zelfoverschatting. Dat doet hen meestal de das om.
Holloway oke, maar dit vrouwtje? No wayquote:Op zondag 6 juni 2010 08:01 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
Joran weet wel lekkere chickies te regelen
Hoe komt het dat er nergens in de media gesproken wordt over Joran van der S., maar dat overal zijn achternaam voluit wordt gepubliceerd?quote:Op zondag 6 juni 2010 07:59 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
Ik zeg: innocent until proven guilty. Iets wat we kwijt aan het raken zijn in onze beschaving.
Dus Joran wist toen hij haar doodsloeg ook al dat hij niet meer voor het toernooi kon blijven.quote:Op zondag 6 juni 2010 09:30 schreef Gia het volgende:
En waarom zou je het niet vertrouwen als je zegt dat het meisje een paar dagen blijft, Joran een paar dagen weg moet (voor een toernooi...), en hij ook 2 weken vooruit betaald heeft.
Vind jij het gek dat iemand de volgende dag andere kleren aantrekt?quote:Op zondag 6 juni 2010 09:30 schreef Gia het volgende:
Andere kleren aan, want die witte bloes zal wel onder het bloed zijn gekomen.
Ja die tape bestond. Maar de tape waarop hij geld vraagt in ruil voor de onthulling waar Natalee is begraven heb ik nog niet gezien en dat is de reden waarom ze hem nu in Amerika willen for just in case.quote:Op zondag 6 juni 2010 09:39 schreef bierjoost het volgende:
Op FOX is nu dat interview van hem uit 2008 waarin hij zegt dat hij haar verkocht heeft aan die kerel uit Venezuela.
Maar daar laat hij dus ook een gesprek horen met hem en zijn vader waarin hij aan zijn vader toegeeft haar verkocht te hebben,, die dan zegt: je mag hier met niemand over praten' etc. Zijn vader laat wel een beetje doorschemeren dat hij het niet gelooft.
Ik wist niet dat die tape bestond iig.
Hij kan tegen de balie gezégd hebben dat hij voor een paar dagen weg moest. Wellicht wisten die lui dat hij pokerde.....quote:Op zondag 6 juni 2010 09:34 schreef dylany het volgende:
[..]
Dus Joran wist toen hij haar doodsloeg ook al dat hij niet meer voor het toernooi kon blijven.
Ja logisch, Joran moet het wel gedaan hebben, kan niet anders.
"Joran lijkt uit zijn doen"quote:
Tape is nog niet vrijgegeven volgens mij.quote:Op zondag 6 juni 2010 09:42 schreef dylany het volgende:
[..]
Ja die tape bestond. Maar de tape waarop hij geld vraagt in ruil voor de onthulling waar Natalee is begraven heb ik nog niet gezien en dat is de reden waarom ze hem nu in Amerika willen for just in case.
Heb je die tape misschien toevallig ook gezien?
Nehee, daarom is dat het personeel ook niet opgevallen. Maar het kan wel de reden zijn geweest, achteraf.quote:Op zondag 6 juni 2010 09:40 schreef dylany het volgende:
[..]
Vind jij het gek dat iemand de volgende dag andere kleren aantrekt?
Kwam vanavond Jaap niet op tv met onthullingen?quote:Op zondag 6 juni 2010 09:48 schreef bierjoost het volgende:
[..]
Tape is nog niet vrijgegeven volgens mij.
Nou gelukkig is het in de Nederlandse wet ander geregeld.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |