Nee!quote:Op zondag 6 juni 2010 01:33 schreef golfer het volgende:
Meeste boeken zijn in goede staat of als nieuw, maar....:
Zwoele nachten
Paperback
Conditie: Redelijk
Zitten er vlekken op en plakken de bladzijdes aan elkaar?
Je gaat toch ook geen shoarma eten van de c1000.quote:Op zondag 6 juni 2010 02:17 schreef Zokunen het volgende:
even een tvp.
Vandaag shoarma gehad van de c1000, maar wat was dat een bende...
Als ik het niet met de schuimspaan opschepte was het gewoon een halve liter olie :S
werkse Hob! Wanneer heb je eigenlijk vrij? Maandag/dinsdag?quote:Op zondag 6 juni 2010 06:33 schreef MissHobje het volgende:
Goedemorgen![]()
Bewolkt, zon? woar!
Wordt vies weer vandaag kan niet anders zeggen.
Afijn met pijn en moeite bed uit gekomen en op werkie al druk bezig, nouja druk... tis (nog) stilte voor de storm ofzo
Dudequote:
Werkzequote:Op zondag 6 juni 2010 07:42 schreef MissHobje het volgende:
Thanks F_F![]()
Morgen en woensdag en donderdag de rest werken, avond diensten dus ook gezellig en niet vroeg op gelukkig
Gezelligquote:
ik hoop het. Maar die onweer komt denk wel. Gebeurd altijd als het paar dagen warm is geweest helaas...quote:Op zondag 6 juni 2010 07:46 schreef MissHobje het volgende:
Ga je trouwens nog iets leuks doen? het weer schijnt mee te vallen vandaag
met een Cul'er voor een mini mini meet, leuk he?quote:
Gezellie manquote:Op zondag 6 juni 2010 08:02 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
met een Cul'er voor een mini mini meet, leuk he?
Het schijnt in te zakken, kijk maar eens in het weer forum bij de expertsquote:Op zondag 6 juni 2010 08:00 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik hoop het. Maar die onweer komt denk wel. Gebeurd altijd als het paar dagen warm is geweest helaas...
Dat is goed voor de plantjes in mijn tuinquote:Op zondag 6 juni 2010 08:00 schreef FutureFairytale het volgende:
ik hoop het. Maar die onweer komt denk wel. Gebeurd altijd als het paar dagen warm is geweest helaas...
leuke dag ja! naar welke film ga je? ik ga zo ook broodjes met aardbei makenquote:Op zondag 6 juni 2010 09:58 schreef DarkElf het volgende:
Goeiemorgenzo eens lekkere broodjes maken als ontbijt en vanmiddag naar de film. Leuke dag dus.
Fijne dag iig allemaal
ik hoop hetquote:Op zondag 6 juni 2010 08:54 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Het schijnt in te zakken, kijk maar eens in het weer forum bij de expertsze hebben het over dat het mee gaat vallen maar donderdag dat het heeeeel heftig kan worden
We wachten het maar af he
Hi!quote:
naar satc 2quote:Op zondag 6 juni 2010 10:00 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
leuke dag ja! naar welke film ga je? ik ga zo ook broodjes met aardbei makenen vanmiddag naar de film
Ik verwacht toch een flinke plensbui rond het middaguur. In Zeeland regent het alquote:Op zondag 6 juni 2010 10:02 schreef FutureFairytale het volgende:
ik hoop hetMn ouders gaan vandaag de hele dag fietsen dus onweer zou niet zo goed uitkomen
zag net buienradar en idd komt er slecht weer aan. Geen bbq vanavond voor ons. Schuif wel een kipke de oven in.quote:Op zondag 6 juni 2010 10:17 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik verwacht toch een flinke plensbui rond het middaguur. In Zeeland regent het al![]()
broodje aardbeien!
okquote:Op zondag 6 juni 2010 10:25 schreef Memento-Mori het volgende:
Bieb, Studiecabinedus nu scriptie, als jullie me vandaag voor 18en nog zien schop me dan heel hard weg dank je
hehe ja, ach.. misschien vind hij het nog wel leuk ookquote:Op zondag 6 juni 2010 10:15 schreef DarkElf het volgende:
[..]
naar satc 2ik dwing de mr om mee te gaan.
en jij?
Oepsquote:Op zondag 6 juni 2010 10:17 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik verwacht toch een flinke plensbui rond het middaguur. In Zeeland regent het al![]()
broodje aardbeien!
wegwezen jij!!!quote:Op zondag 6 juni 2010 10:25 schreef Memento-Mori het volgende:
Bieb, Studiecabinedus nu scriptie, als jullie me vandaag voor 18en nog zien schop me dan heel hard weg dank je
broodje makreelquote:Op zondag 6 juni 2010 10:27 schreef DarkElf het volgende:
[..]
zag net buienradar en idd komt er slecht weer aan. Geen bbq vanavond voor ons. Schuif wel een kipke de oven in.maar zo eerst eens broodjes makreel met wortel en dille maken
eens, kom helaas alleen nooit meer bij de visboerquote:
Dat is mijn geheime fetish.quote:Op zondag 6 juni 2010 07:42 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
DudeSinds wanneer heb jij interesse in "Programming Windows NT Unleashed"? Of "Component-based Software Engineering"?
whahahahaquote:
Het maakt je gelijk nog aantrekkelijkerquote:
oooh dies leuk!!!quote:Op zondag 6 juni 2010 11:34 schreef Braamyo het volgende:
voor iedereen die de film kent....
Ik leef nu letterlijk in *the hangover*
whoei !
spreek jullie vanavond wel
quote:Op zondag 6 juni 2010 10:09 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Hi!Net teruggelezen dus zie t nu pas vandaar
. Maar ja, hele leuke dag gehad! Ik was in Hoorn, eerst beetje langs de winkels en terrasje gepakt. Hoorn heeft echt een leuk centrum!
![]()
Daarna naar het bloedhete circus, duurde 2,5 uur maar was op een paar slappe acts na ook erg leuk. heb de hele dierentuin voorbij zien komen, maar ook trapezeacts, lenige ghanezen en nog meer acts van acrobaten met s-p-i-e-r-e-ndoor de hitte plakten we aan onze stoel vast
![]()
daarna weer terrasje gepakt en gaan Chinezen. was jum, had varkenshaas met knoflook en sojasaus. daarna naar huis en toen weer naar Hoofddorp voor cd-presentatie van JayJay Bauer
de clip is klaar, maar ik heb em nog niet. wachten op dinsdag hoor ik![]()
Hoe was jullie dag gisteren? En vandaag nog wat leuke plannen? Strandtent of balkon?![]()
Op een broodje met veel peper gaat het wel ja, tis iig heel gezond!quote:
Ik zit hier ook aan ontbijtbrunch... kwarkie met groene theequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 6 juni 2010 11:59 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Op een broodje met veel peper gaat het wel ja, tis iig heel gezond!
Wat is precies die film waar je heen gaat? satc 2 zegt me niks
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Friends with benefits?quote:Op zondag 6 juni 2010 12:02 schreef Laydina het volgende:![]()
![]()
Er komt wss zometeen (over 2 uur ofzo) iemand langs die ik niet vaak zien, maar zo heerlijk is om mee te knuffelen
Buien komen eraanquote:Op zondag 6 juni 2010 11:55 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik zit hier al in de verf![]()
Vandaag een fiets (als het droog blijft) en lees dagje
Teruglezen nu
aah nice! wat voor kleurtje word het? groen?quote:Op zondag 6 juni 2010 11:55 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik zit hier al in de verf![]()
Vandaag een fiets (als het droog blijft) en lees dagje
Teruglezen nu
ok, wel alleen knuffelen of ook kroelen?quote:Op zondag 6 juni 2010 12:05 schreef Laydina het volgende:
[..]
Zoiets wel ja, maar allemaal beetje vaag/lastig
Roodzwartquote:Op zondag 6 juni 2010 12:05 schreef FutureFairytale het volgende:
aah nice! wat voor kleurtje word het? groen?
Geen zorgenquote:Op zondag 6 juni 2010 12:11 schreef FutureFairytale het volgende:
ik heb vanmiddag om 15.30u afgesproken met P. voor een ieniemienie meet, en om 15u start de finale van Roland Garros![]()
Borisz, kijk jij voor me ajb?
Gisteren veel tuin en balkon en BBQ-en.quote:Op zondag 6 juni 2010 10:09 schreef FutureFairytale het volgende:
Hoe was jullie dag gisteren? En vandaag nog wat leuke plannen? Strandtent of balkon?![]()
Leukquote:Op zondag 6 juni 2010 12:11 schreef FutureFairytale het volgende:
ik heb vanmiddag om 15.30u afgesproken met P. voor een ieniemienie meet
Geen idee, dat hangt van hem afquote:Op zondag 6 juni 2010 12:06 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ok, wel alleen knuffelen of ook kroelen?
ok niet meer fietsen dus? ja heb er zin in hoor, wordt vast gezellig als P. een beetje aardig isquote:Op zondag 6 juni 2010 12:13 schreef golfer het volgende:
[..]
Gisteren veel tuin en balkon en BBQ-en.
Vandaag met de buienverwachting eerst maar even balkon en daarna finale tennis kijken.
Leuk, die mini-mini-meet die je vanmiddag gaat doen.![]()
oooh ben benieuwd! wel donker voor de tijd van het jaar. laat je een foto'tje achter op je site?quote:Op zondag 6 juni 2010 12:12 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Roodzwart
Dus stukken donkerder dan de laatste tijd.
SAC vind ik niezo leuk....weer dat leeftijdsissue denk ik
Mss ga ik wel fietsen, maar niet in de regenquote:Op zondag 6 juni 2010 12:17 schreef FutureFairytale het volgende:
ok niet meer fietsen dus? ja heb er zin in hoor, wordt vast gezellig als P. een beetje aardig is
wilde ik ook zeggenquote:Op zondag 6 juni 2010 12:18 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Niet afwachten hoor, initiatief nemen !!
Ik hou nooit rekening met jaargetijdes qua haar of kledingkleur eigenlijk.quote:Op zondag 6 juni 2010 12:18 schreef FutureFairytale het volgende:
oooh ben benieuwd! wel donker voor de tijd van het jaar. laat je een foto'tje achter op je site?
quote:Op zondag 6 juni 2010 12:01 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik zit hier ook aan ontbijtbrunch... kwarkie met groene thee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet goed he
Nog maar ff hard er tegen aan
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
haha je bent heus niet dwarsquote:Op zondag 6 juni 2010 12:19 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik hou nooit rekening met jaargetijdes qua haar of kledingkleur eigenlijk.
Ben best wel een dwars meisje
Zal fotootje proberen
Hij komt hapje eten en gaat dan B. haar optreden met het koor in het Patronaat in Haarlem fotograferen.quote:Op zondag 6 juni 2010 12:18 schreef FutureFairytale het volgende:
oh leuk, wat voor gezelligs gaan jullie doen?
quote:
Hij zal mij wss zeker niet afwijzen, dat is bijna zeker. Maar ik zal het in het kort even uitleggen.quote:Op zondag 6 juni 2010 12:19 schreef FutureFairytale het volgende:
wilde ik ook zeggendan slaat ie je niet af hoor
oohja het concert op 13 juniquote:Op zondag 6 juni 2010 12:22 schreef golfer het volgende:
[..]
Hij komt hapje eten en gaat dan B. haar optreden met het koor in het Patronaat in Haarlem fotograferen.
quote:Op zondag 6 juni 2010 12:11 schreef FutureFairytale het volgende:
ik heb vanmiddag om 15.30u afgesproken met P. voor een ieniemienie meet, en om 15u start de finale van Roland Garros![]()
Borisz, kijk jij voor me ajb?
Jaquote:
Oeh dat is wel een beetje foutquote:Op zondag 6 juni 2010 12:23 schreef Laydina het volgende:
Hij zal mij wss zeker niet afwijzen, dat is bijna zeker. Maar ik zal het in het kort even uitleggen.
Hij is een friend with benefit sinds ik hem ken (zien elkaar max 2x in t half jaar ong, maar toch)
Sinds een paar maanden heeft hij een vriendin. Tijdens die relatie is hij twee keer hier geweest en ook is beide keren wat gebeurd![]()
Ik sla hem echt niet af, maar leg wel bij hem de keuze of hij iets wil doen. 'Probleem' alleen is dat wij elkaar gewoon echt niet kunnen weerstaan en dat je het eigenlijk al weet vanaf binennkomst.. maar in die zin kan ik mij wel goed inhouden en lok ook niks uit ofzo.
Nu is die relatie on a break (omdat hij ook met z'n ex is vreemdgegaan in diezelfde relatie), maar hij voelt zich er wel kut over en wil haar eigenlijk terug.
Dus geen idee waar hij behoefte aan heeft zeg maar.
bah, dat is lastig ja. maar je zegt; nu is hij vreemdgegaan met zn ex dus is zijn relatie on a break, maar hij is toch ook vreemdgegaan met jou? ik vind het moeilijk. zelf als ik af en toe met iemand iets doe en die heeft een vriendin dan wil ik niet meer. ook al weet ik dat het tussen ons toch niet iets word, ik wil niet weten wie diegene er allemaal naast heeft, toch soort exclusief wil ik het houden ook al slaat het nergens opquote:Op zondag 6 juni 2010 12:23 schreef Laydina het volgende:
[..]
[..]
Hij zal mij wss zeker niet afwijzen, dat is bijna zeker. Maar ik zal het in het kort even uitleggen.
Hij is een friend with benefit sinds ik hem ken (zien elkaar max 2x in t half jaar ong, maar toch)
Sinds een paar maanden heeft hij een vriendin. Tijdens die relatie is hij twee keer hier geweest en ook is beide keren wat gebeurd![]()
Ik sla hem echt niet af, maar leg wel bij hem de keuze of hij iets wil doen. 'Probleem' alleen is dat wij elkaar gewoon echt niet kunnen weerstaan en dat je het eigenlijk al weet vanaf binennkomst.. maar in die zin kan ik mij wel goed inhouden en lok ook niks uit ofzo.
Nu is die relatie on a break (omdat hij ook met z'n ex is vreemdgegaan in diezelfde relatie), maar hij voelt zich er wel kut over en wil haar eigenlijk terug.
Dus geen idee waar hij behoefte aan heeft zeg maar.
lekker!! kaaskroketten!quote:Op zondag 6 juni 2010 12:27 schreef PdeHoog het volgende:
Ik heb een krokettenboek besteld2e hands that is
En niet bij Dude
Mijn idee.quote:Op zondag 6 juni 2010 12:27 schreef kaasplankje het volgende:
Oeh dat is wel een beetje foutonbetrouwbaar type. Naja doe je voordeel en schop m de deur weer uit
Jaquote:Op zondag 6 juni 2010 12:30 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
lekker!! kaaskroketten!(hiihi sorry ik weer met mn kaas)
leuk dat je iedereen zo kort elkaar achter elkaar ziet! gezellig
gaan jullie achteraf toch langs de Turk?quote:Op zondag 6 juni 2010 12:31 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Mijn idee.
Kaas, heb je de Zwoele Nachten van Dude besteld?![]()
Pee, krokettenboek
Ik weet nog steeds niet waar we je op gaan trakteren.
Stomme vroege tijd met die soundcheck![]()
Eten we al warm rond 17 uur, barschten we natuurlijk weer van de trek als we uitgezongen-gefotografeerd zijn
Yup, that's me.quote:Op zondag 6 juni 2010 12:21 schreef FutureFairytale het volgende:
haha je bent heus niet dwars![]()
wel leuk toch, gewoon doen wat en wanneer jij dat wilt![]()
zie je t resultaat al of zit je nog in de verf?
Snap wat je bedoeltquote:Op zondag 6 juni 2010 12:27 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
bah, dat is lastig ja. maar je zegt; nu is hij vreemdgegaan met zn ex dus is zijn relatie on a break, maar hij is toch ook vreemdgegaan met jou? ik vind het moeilijk. zelf als ik af en toe met iemand iets doe en die heeft een vriendin dan wil ik niet meer. ook al weet ik dat het tussen ons toch niet iets word, ik wil niet weten wie diegene er allemaal naast heeft, toch soort exclusief wil ik het houden ook al slaat het nergens op
quote:Op zondag 6 juni 2010 12:31 schreef Bluezz het volgende:
Pee, krokettenboek
Ik weet nog steeds niet waar we je op gaan trakteren.
Stomme vroege tijd met die soundcheck![]()
Eten we al warm rond 17 uur, barschten we natuurlijk weer van de trek als we uitgezongen-gefotografeerd zijn
quote:Op zondag 6 juni 2010 12:31 schreef Sunnythesun het volgende:
Bluezz!! Ik ben weer een kilo kwijt!!![]()
![]()
78,5 nog maar!! Nog 8 kilo te gaan, ben bijna op de helft!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |