Nee!quote:Op zondag 6 juni 2010 01:33 schreef golfer het volgende:
Meeste boeken zijn in goede staat of als nieuw, maar....:
Zwoele nachten
Paperback
Conditie: Redelijk
Zitten er vlekken op en plakken de bladzijdes aan elkaar?
Je gaat toch ook geen shoarma eten van de c1000.quote:Op zondag 6 juni 2010 02:17 schreef Zokunen het volgende:
even een tvp.
Vandaag shoarma gehad van de c1000, maar wat was dat een bende...
Als ik het niet met de schuimspaan opschepte was het gewoon een halve liter olie :S
werkse Hob! Wanneer heb je eigenlijk vrij? Maandag/dinsdag?quote:Op zondag 6 juni 2010 06:33 schreef MissHobje het volgende:
Goedemorgen![]()
Bewolkt, zon? woar!
Wordt vies weer vandaag kan niet anders zeggen.
Afijn met pijn en moeite bed uit gekomen en op werkie al druk bezig, nouja druk... tis (nog) stilte voor de storm ofzo
Dudequote:
Werkzequote:Op zondag 6 juni 2010 07:42 schreef MissHobje het volgende:
Thanks F_F![]()
Morgen en woensdag en donderdag de rest werken, avond diensten dus ook gezellig en niet vroeg op gelukkig
Gezelligquote:
ik hoop het. Maar die onweer komt denk wel. Gebeurd altijd als het paar dagen warm is geweest helaas...quote:Op zondag 6 juni 2010 07:46 schreef MissHobje het volgende:
Ga je trouwens nog iets leuks doen? het weer schijnt mee te vallen vandaag
met een Cul'er voor een mini mini meet, leuk he?quote:
Gezellie manquote:Op zondag 6 juni 2010 08:02 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
met een Cul'er voor een mini mini meet, leuk he?
Het schijnt in te zakken, kijk maar eens in het weer forum bij de expertsquote:Op zondag 6 juni 2010 08:00 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik hoop het. Maar die onweer komt denk wel. Gebeurd altijd als het paar dagen warm is geweest helaas...
Dat is goed voor de plantjes in mijn tuinquote:Op zondag 6 juni 2010 08:00 schreef FutureFairytale het volgende:
ik hoop het. Maar die onweer komt denk wel. Gebeurd altijd als het paar dagen warm is geweest helaas...
leuke dag ja! naar welke film ga je? ik ga zo ook broodjes met aardbei makenquote:Op zondag 6 juni 2010 09:58 schreef DarkElf het volgende:
Goeiemorgenzo eens lekkere broodjes maken als ontbijt en vanmiddag naar de film. Leuke dag dus.
Fijne dag iig allemaal
ik hoop hetquote:Op zondag 6 juni 2010 08:54 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Het schijnt in te zakken, kijk maar eens in het weer forum bij de expertsze hebben het over dat het mee gaat vallen maar donderdag dat het heeeeel heftig kan worden
We wachten het maar af he
Hi!quote:
naar satc 2quote:Op zondag 6 juni 2010 10:00 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
leuke dag ja! naar welke film ga je? ik ga zo ook broodjes met aardbei makenen vanmiddag naar de film
Ik verwacht toch een flinke plensbui rond het middaguur. In Zeeland regent het alquote:Op zondag 6 juni 2010 10:02 schreef FutureFairytale het volgende:
ik hoop hetMn ouders gaan vandaag de hele dag fietsen dus onweer zou niet zo goed uitkomen
zag net buienradar en idd komt er slecht weer aan. Geen bbq vanavond voor ons. Schuif wel een kipke de oven in.quote:Op zondag 6 juni 2010 10:17 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik verwacht toch een flinke plensbui rond het middaguur. In Zeeland regent het al![]()
broodje aardbeien!
okquote:Op zondag 6 juni 2010 10:25 schreef Memento-Mori het volgende:
Bieb, Studiecabinedus nu scriptie, als jullie me vandaag voor 18en nog zien schop me dan heel hard weg dank je
hehe ja, ach.. misschien vind hij het nog wel leuk ookquote:Op zondag 6 juni 2010 10:15 schreef DarkElf het volgende:
[..]
naar satc 2ik dwing de mr om mee te gaan.
en jij?
Oepsquote:Op zondag 6 juni 2010 10:17 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik verwacht toch een flinke plensbui rond het middaguur. In Zeeland regent het al![]()
broodje aardbeien!
wegwezen jij!!!quote:Op zondag 6 juni 2010 10:25 schreef Memento-Mori het volgende:
Bieb, Studiecabinedus nu scriptie, als jullie me vandaag voor 18en nog zien schop me dan heel hard weg dank je
broodje makreelquote:Op zondag 6 juni 2010 10:27 schreef DarkElf het volgende:
[..]
zag net buienradar en idd komt er slecht weer aan. Geen bbq vanavond voor ons. Schuif wel een kipke de oven in.maar zo eerst eens broodjes makreel met wortel en dille maken
eens, kom helaas alleen nooit meer bij de visboerquote:
Dat is mijn geheime fetish.quote:Op zondag 6 juni 2010 07:42 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
DudeSinds wanneer heb jij interesse in "Programming Windows NT Unleashed"? Of "Component-based Software Engineering"?
whahahahaquote:
Het maakt je gelijk nog aantrekkelijkerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |