De voorkant is prachtigquote:Op maandag 7 juni 2010 15:48 schreef Floxcie het volgende:
Er is nog genoeg ruimte op het originele kaartje, verbeter anders de voorkant daarvan want die is niet echt mooi.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sometimes you see knopjes
Is Hart van Nederland/Shownieuws niet meer haar doelgroep?quote:
quote:Op maandag 7 juni 2010 16:07 schreef mjh487 het volgende:
[..]
Is Hart van Nederland/Shownieuws niet meer haar doelgroep?
Geen idee die kan ik ook wel mailen.quote:Op maandag 7 juni 2010 16:07 schreef mjh487 het volgende:
[..]
Is Hart van Nederland/Shownieuws niet meer haar doelgroep?
quote:Morgen ochtend(dinsdag) gaat mij manager die vage kaart van die vage site halen en dan sal ik smiddags een video reaktie gevuh op die kaart. Alle daders die er opstaan sal ik bij naam opnoemen dus die kunnen schuilen @ Love Anita!
vandaag, 13:48 - 3 reactie(s) Reageer
Op die van wie?quote:Op maandag 7 juni 2010 16:28 schreef Graseter het volgende:
anitaweethet heeft zich op jou geabonneerd op YouTube!
quote:Morgen ochtend(dinsdag) gaat mij manager die vage kaart van die vage site halen en dan sal ik smiddags een video reaktie gevuh op die kaart. Alle daders die er opstaan sal ik bij naam opnoemen dus die kunnen schuilen
Duh.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |