Maar ik vraag alleen om pics van de klerenquote:Op zaterdag 5 juni 2010 23:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Volgens mij roepen we al 2 jaar om pics
Ja, fuuuuuuuu!quote:
Nee jij post er lekker veel.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 23:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Volgens mij roepen we al 2 jaar om pics
Wtf komt er geen filmpje te staanquote:Op zaterdag 5 juni 2010 23:13 schreef L0t.. het volgende:
http://www.youtube.com/watch#!v=bjNiIvUEtIw&feature=related
quote:
Ja ik zag hem ook op de frontpagequote:Op zaterdag 5 juni 2010 23:15 schreef Smart_ass het volgende:
Ik zag gewoon iemand met dezelfde UI als ik. En hij had zich per slot van rekening pas ergens midden vorige maand geregistreerd. Loser.
Dat is irritand ja.quote:
Dunno, vergetenquote:Op zaterdag 5 juni 2010 23:19 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
JA?! Hoe heette die, misschien zijn er nog wel meer.![]()
Irritand?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 23:20 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dat is irritand ja.
Dan denk ik "Heej, een post van Smart_ass! Dit zal vast lachen worden!".
Whut.quote:
Ja die is dus niet leuk. Ik snap sowieso niet waarom mensen voor die kiezen, die komt al zovaak op tv. Elke week.quote:
Hùùù!quote:Op zaterdag 5 juni 2010 23:21 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Irritand?Ik heb vrijwel nooit irriterende tanden.
Hmm.
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 23:22 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ja die is dus niet leuk. Ik snap sowieso niet waarom mensen voor die kiezen, die komt al zovaak op tv. Elke week.
Frost?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 23:24 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
![]()
Ik vind al die Engelse detective's tof. Ik weet alleen de naam niet meer met die oudere vent?
Sowieso Engelse series.Bottom.
OMG!quote:Op zaterdag 5 juni 2010 23:26 schreef L0t.. het volgende:
Weet iemand nog dat filmpje wat Crack laatst postte van zo'n gast die eruit zag hoe zij zich bp voorstelde, die dan zo'n spastische lachstuip krijgt?
Midsomer murders is mwoah. Ik vind Wallander tof.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 23:24 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
![]()
Ik vind al die Engelse detective's tof. Ik weet alleen de naam niet meer met die oudere vent?
Sowieso Engelse series.Bottom.
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 23:26 schreef L0t.. het volgende:
Weet iemand nog dat filmpje wat Crack laatst postte van zo'n gast die eruit zag hoe zij zich bp voorstelde, die dan zo'n spastische lachstuip krijgt?
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 23:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
OMG!
Dat filmpje..
Ze zei trouwens dat ze zich zo bp voorstelde.
Wat zijn we toch weer complimenteus
Ik zeg niets.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 23:28 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
[..]
Crack denkt dat ik een enge troll ben.
Dat zeg ik tochquote:Op zaterdag 5 juni 2010 23:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
OMG!
Dat filmpje..
Ze zei trouwens dat ze zich zo bp voorstelde.
Wat zijn we toch weer complimenteus
Owja, sorry aanval van visuele handicap.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 23:29 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Dat zeg ik tochMaar heb je dat linkje nog?
HAHAHAquote:
quote:
Test:quote:
Flinke test.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |