quote:
Ach ja maar we zouden geen Nederlanders zijn als we niets te klagen hebbenquote:Op zondag 6 juni 2010 08:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Het mag van mij wel afkoelen, ik vind dit echt niks, ja als je aan een zwembad ligt met cocktail in je hand, zodra je meer moet doen is het niks. Blegh.![]()
En volgende week wordt het 19/20 en dat is heel normaal voor begin Juni, maar dan klaagt iedereen massaal dat we een rotzomer hebbenDoor die vroege idiote warme lentedagen zijn we weer verwend
quote:Op zondag 6 juni 2010 08:44 schreef Kally het volgende:
[..]
Ach ja maar we zouden geen Nederlanders zijn als we niets te klagen hebben
Dus bij deze: klaag klaag klaag klaag klaagquote:
quote:Op zondag 6 juni 2010 08:46 schreef Kally het volgende:
[..]
Dus bij deze: klaag klaag klaag klaag klaag
Er zou vandaag regen en onweer komen met heftige windstoten, we wachten het maar afquote:Op zondag 6 juni 2010 08:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ben klaar, ik voel een ienimini breeze
quote:Op zondag 6 juni 2010 08:51 schreef Kally het volgende:
[..]
Er zou vandaag regen en onweer komen met heftige windstoten, we wachten het maar af
Ik heb alquote:Op zondag 6 juni 2010 08:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Kan haast niet anders, zo benauwd dat het is en hoe snel het zo warm is geworden.
Eerst koffietijd
D.-manquote:
quote:
Ja vast welquote:Op zondag 6 juni 2010 08:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
![]()
Ik wilde net zeggen; zou iedereen nog op 1 oor liggen?
quote:
Kally en ik lagen er al op tijd in hequote:Ik wilde net zeggen; zou iedereen nog op 1 oor liggen?
quote:
Ik heb in tijden niet mee zo goed geslapen. Afgelopen week een hele drukke week gehad, en ik zat gisteren om 23:00u echt te vechten om mijn ogen open te kunnen houden. Ik was dus zo weg toen ik er voor ging liggenquote:Op zondag 6 juni 2010 08:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ook, al heb ik amper geslapen. Jij goeie nacht gehad?
Hier zie ik nog nietsquote:Op zondag 6 juni 2010 09:04 schreef Kally het volgende:
De lucht hier begint al grijzig te worden, en het gaat al ietsje harder waaien
Welke provincie zit jij? Ik Zuid-Holland.quote:Op zondag 6 juni 2010 09:04 schreef Kally het volgende:
De lucht hier begint al grijzig te worden, en het gaat al ietsje harder waaien
Ik ook, Schiedam om precies te zijnquote:Op zondag 6 juni 2010 09:14 schreef Pisces29 het volgende:
Lekker D. als je zo goed geslapen hebt![]()
[..]
Welke provincie zit jij? Ik Zuid-Holland.
quote:Op zondag 6 juni 2010 09:14 schreef Pisces29 het volgende:
Kally ben jij die mooie vrouw in je fotoboek?
quote:
Echt?quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |