Mwah, ik denk dat ze een beest in bed is.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 22:11 schreef Roi het volgende:
Die Mariane Thieme ziet er leuk uit maar volgens mij is het maar een saai troela, ben benieuwd of ze een beetje grappig is.
leuke woordspeling over de lijsttrekker van de partij voor de dieren;pquote:Op zaterdag 5 juni 2010 22:12 schreef BB-King het volgende:
[..]
Mwah, ik denk dat ze een beest in bed is.
Juist niet, heerlijke trap na richting TROS imo .....quote:Op zaterdag 5 juni 2010 22:12 schreef Bellatrix het volgende:
O god, ze voelen zich nu al te goed voor RTL 4 lijkt wel.
Jawel ze hadden het over al de lager opgeleiden die nu aan het kijken zijn nu Ik hou van Holland afgelopen is. Beetje flauw.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 22:15 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Juist niet, heerlijke trap na richting TROS imo .....
Jezus, als je dat flauw vindtquote:Op zaterdag 5 juni 2010 22:16 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Jawel ze hadden het over al de lager opgeleiden die nu aan het kijken zijn nu Ik hou van Holland afgelopen is. Beetje flauw.
Zijn het toch eigenlijk ook.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 22:17 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Jezus, als je dat flauw vindt
Kom op, maken ze dat soort grappen niet dan krijg je meteen te horen dat het idd sell-outs zijn geworden ...
Ze zijn ook te goed voor RTL4. Laat ze maar lekker schijt hebben aan RTL.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 22:12 schreef Bellatrix het volgende:
O god, ze voelen zich nu al te goed voor RTL 4 lijkt wel.
Nee, juist tof.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 22:16 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Jawel ze hadden het over al de lager opgeleiden die nu aan het kijken zijn nu Ik hou van Holland afgelopen is. Beetje flauw.
Ze zijn er zelf uitgetrapt bij de TROS om onduidelijke redenen, mochten vervolgens van de hoge heren niet door bij een andere publieke omroep, doen een special op RTL 4 en meteen zijn het sell-outs. Jij hebt het wel begrepen jaquote:
Dat dus, prima grap, net als die sneer naar reclame. Moet kunnen en anders hadden ze Tineke Schouten maar in moeten huren.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 22:17 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Jezus, als je dat flauw vindt
Kom op, maken ze dat soort grappen niet dan krijg je meteen te horen dat het idd sell-outs zijn geworden ...
Man, vorige keer kon ik nog serieus op je ingaan. Nu ben je gewoon triest. Doeiquote:
Mag toch wel grappen maken.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 22:25 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Man, vorige keer kon ik nog serieus op je ingaan. Nu ben je gewoon triest. Doei
Iemands handicap erbij halen voor een at best, at absolute best een supermatig grapje. Vind ik vrij triest ..quote:
quote:
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 22:11 schreef Roi het volgende:
Die Mariane Thieme ziet er leuk uit maar volgens mij is het maar een saai troela, ben benieuwd of ze een beetje grappig is.
Het zal je pappie maar zijn, of echtgenoot..quote:Op zaterdag 5 juni 2010 22:37 schreef alors het volgende:
Raoul heeft alles de afgelopen tijd flink opgekropt geloof ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |