quote:Op zaterdag 5 juni 2010 19:50 schreef Lamon. het volgende:
Ik ben uitgechat voor vandaag, straks slapen, weet iemand waarom er in het FoBo geen laatste reacties meer staan aan de linkerkant?
Omdat je geen fobo mee rhebt. BIj mij staat het er wel.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 19:50 schreef Lamon. het volgende:
Ik ben uitgechat voor vandaag, straks slapen, weet iemand waarom er in het FoBo geen laatste reacties meer staan aan de linkerkant?
Ben je nu al bij Lugia?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 19:51 schreef Skylark. het volgende:
Lugia in m'n team doen of niet?
Ik heb nu:
Typhlosion
Staryu
Ampharos
Dratini
Ja man, in Gold en Silver raffel je die gyms zo afquote:
watquote:Op zaterdag 5 juni 2010 19:38 schreef Lakitu het volgende:
[..]
OhhhKies een andere city uit dang, ik wil m'n clean sheet houden. Nog nooit in die 'stad' geweest
![]()
En je Dex?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 19:55 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ja man, in Gold en Silver raffel je die gyms zo af. M'n hoogste poké is 40 en ik heb al 8 badges.
luister deze jongequote:
quote:
Den Haag is ook kut maar daar ben ik wel eens doorheen geredenquote:Op zaterdag 5 juni 2010 19:57 schreef Allure_ het volgende:
[..]
wat
Rotterdam is best leuk, net als Den Haag.
Ik was 'm net aan het luisteren als stille bewonderaar.quote:
Nee, kende hem van de mix van Houniet en Luur vroeg chille house.quote:
Nou nou, wat een sensatie in Den Haag..quote:Op zaterdag 5 juni 2010 20:00 schreef Lamon. het volgende:
[..]
In Den Haag vindt mijn hele leven plaats.
Don't fuck with The Hague!!!
Je bevestigt m'n punt alleen maar. Bedankt.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 20:00 schreef Lamon. het volgende:
[..]
In Den Haag vindt mijn hele leven plaats.
Don't fuck with The Hague!!!
Wtf, ben je wereldvreemd ofzoquote:Op zaterdag 5 juni 2010 19:58 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Den Haag is ook kut maar daar ben ik wel eens doorheen gereden![]()
![]()
Maar ik ben nog nooit in rotterdam geweest, zonder fa2's![]()
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |