aRr0gAnTquote:Op zaterdag 5 juni 2010 20:33 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Succes! Ik hoor wel hoe het gegaan is.![]()
[..]
Vind ik saai en ik mag niet klagen over mijn hele body. Ik ben wel tevree.
Ga boksen, niets is beter dan dat voor je lichaam. Ook woest mooie chicks zaten er op. Die mij uiteraard vies in elkaar stompen, maar tochquote:Op zaterdag 5 juni 2010 20:34 schreef Smart_ass het volgende:
Ja ik zwom er eerst 1x per week bij (ook goed voor je hele lichaam natuurlijk) maar dat begint vet druk te worden en zwemt dus irritant.
Misschien ga ik wel fitnessen erbij.
Boksen lijkt me echt gaafquote:Op zaterdag 5 juni 2010 20:35 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ga boksen, niets is beter dan dat voor je lichaam. Ook woest mooie chicks zaten er op. Die mij uiteraard vies in elkaar stompen, maar toch.
Wil je even stoppen met generaliseren?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 20:43 schreef Lamon. het volgende:
Nep-stoerdoenerij allemaal.
Afvallen: Tennis, hardlopen of voetbal.
Spieren: Fitness, boksen.
Techniek: Verdedigingssporten.
Alles bij elkaar zonder de zogenaamde "stoerheidsfactor": Fietsen, wandelen, opdrukken en buikoefeningen. Kost geen geld.
Nope, sporten is veel pubers enkel om stoer te zijn en een gespreksonderwerp te hebben.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 20:46 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Wil je even stoppen met generaliseren?
Lang niet iedereen loopt hard om af te vallen. Dit gaat ook op voor de andere sporten. Even voor mijzelf sprekend; ik loop hard omdat ik lekkerder in mijn vel zit wanneer ik mij fit voel en omdat ik het heerlijk vind om in mijn eentje even tijdens het hardlopen de dag te overzien. Ik hoef ook echt niet af te vallen, want ik heb veel maar geen overgewicht. Niet alles is in een hokje te drukken, zo ook de redenen waarom mensen sporten.
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 21:01 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Nope, sporten is veel pubers enkel om stoer te zijn en een gespreksonderwerp te hebben.
Maar ik vind voetbal, tennis en fitness écht leuk om te doen. De eerste twee zijn natuurlijk lekker bezig zijn, winnen, je in het zweet werken en samen dingen doen, en fitness is heerlijk om even de stress van je af te werken, prestaties zien en halen en je vooruit zien gaan.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 21:01 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Nope, sporten is veel pubers enkel om stoer te zijn en een gespreksonderwerp te hebben.
Helaas maar waar. En als je het echt doet om ff te relaxen en de wereld om je heen te vergeten raad ik wandelen aan, dan heb je meer tijd om te kunnen bekijken wat je wilt zien dan bij hardlopen en het is beter voor je hart.
Ik blijf me iedere keer verbazen over de gedachtegangen van je.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 21:01 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Helaas maar waar. En als je het echt doet om ff te relaxen en de wereld om je heen te vergeten raad ik wandelen aan, dan heb je meer tijd om te kunnen bekijken wat je wilt zien dan bij hardlopen en het is beter voor je hart.
Omdat ik er zelf ook 1 was, als je het echt doet voor jezelf, dan haal je het niet aan bij ieder gesprek met een meisje.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 21:02 schreef Lakitu het volgende:
[..]
![]()
Hoezo denk jij 'pubers' zo goed te kennen?
Volgens mij lees je over het gedeelte over het fit voelen heen.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 21:01 schreef Lamon. het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |