Laat dat maar aan ons Ommenaren overquote:Op zaterdag 5 juni 2010 16:27 schreef Olle. het volgende:
hebben we dat ding toch nog ff mooi vol gelult c0nd0r
mjaaa uuh ik kom ook in het centrumquote:Op zaterdag 5 juni 2010 16:28 schreef c0nd0r het volgende:
Maar 3 weken en buren!
Dan moet ik zeker wat komen drinken
Nee!quote:Op zaterdag 5 juni 2010 16:28 schreef Olle. het volgende:
[..]
mjaaa uuh ik kom ook in het centrumje weet wel waar of niet?
aiiii 11 april plein kom ik te wonenquote:
hoooi!quote:
Naaaaaisquote:Op zaterdag 5 juni 2010 16:29 schreef Olle. het volgende:
[..]
aiiii 11 april plein kom ik te wonennr 4
mijn dak terras kijkt zeg maar uit op de ster
haha nou als je je verveelt en een biertje wilt en er is iemand en het komt uit (wat een eissen hequote:Op zaterdag 5 juni 2010 16:30 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Naaaaais
Dakterras, ik kom vaak op bezoek
lekker hoor!quote:Op zaterdag 5 juni 2010 16:30 schreef Annnet het volgende:
Ik vind het ook te warm, zeker na 2 dagen heerlijk aan het strand gelegen te hebben.
Ik zal me ook in drievoud intekenenquote:Op zaterdag 5 juni 2010 16:30 schreef Olle. het volgende:
[..]
haha nou als je je verveelt en een biertje wilt en er is iemand en het komt uit (wat een eissen he)
maar prima dan!
Have fun!quote:Op zaterdag 5 juni 2010 16:31 schreef Olle. het volgende:
[..]
lekker hoor!![]()
doe je goed!
nou ik ben buiten pilsen!
greets people
Jajajajaquote:Op zaterdag 5 juni 2010 16:30 schreef Annnet het volgende:
Ik vind het ook te warm, zeker na 2 dagen heerlijk aan het strand gelegen te hebben.
Wanneer?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 16:32 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Jij en het hondje zich nog een beetje vermaakt?
Zeker weer een beetje aan het flirten met de rest van de klantenquote:Op zaterdag 5 juni 2010 16:33 schreef Annnet het volgende:
[..]
Ja en supermarkten. Had m aangelegd en hij was heel braaf.
Yes, nogal. Wat een beest!quote:Op zaterdag 5 juni 2010 16:33 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Zeker weer een beetje aan het flirten met de rest van de klanten
Had ik het toch af moeten kijken!quote:Nederland heeft zijn laatste oefenwedstrijd voor het begin van het WK voetbal in Zuid-Afrika gewonnen. Vanmiddag werd Hongarije in de ArenA met 6-1 verslagen.
quote:
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 16:37 schreef c0nd0r het volgende:
Maar ik heb slecht nieuws, ik moet ervandoor
BBQen!quote:Op zaterdag 5 juni 2010 16:39 schreef Annnet het volgende:
Ooooh, goeiemorgen. Die post zag ik niet. Fijne dag/avond, ga je doen?
quote:
Ze vindt het serieus waar leuk. En stiekem werkt dat shirt nog verkoelend bij dr ook. Ze is helemaal zwart en alles voelde warm aan bij dr behalve de vacht onder dr shirt, daar was het lekker koel.quote:
ooh ja dan his het goed, ik was al bang dat de hond het warm hadquote:Op zaterdag 5 juni 2010 17:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ze vindt het serieus waar leuk. En stiekem werkt dat shirt nog verkoelend bij dr ook. Ze is helemaal zwart en alles voelde warm aan bij dr behalve de vacht onder dr shirt, daar was het lekker koel.
Max had het geweldig in de kroeg, kreeg lekker veel aandacht, als haar bak water nog maar half gevuld was kreeg ze al nieuw water, speciaal voor haar werden de frikandellen uit de vriezer gehaald.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 17:41 schreef PeZu het volgende:
[..]
ooh ja dan his het goed, ik was al bang dat de hond het warm had
in de kroeg? waarom niet lekker buitenquote:Op zaterdag 5 juni 2010 17:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Max had het geweldig in de kroeg, kreeg lekker veel aandacht, als haar bak water nog maar half gevuld was kreeg ze al nieuw water, speciaal voor haar werden de frikandellen uit de vriezer gehaald.
Nee het hondje had het leuk
Ik moest vandaag komen van het personeelquote:
ik heb even gekeken maar we besloten al snel lekker buiten naar andere mooie dingen te gaan kijkenquote:Op zaterdag 5 juni 2010 17:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik moest vandaag komen van het personeel![]()
Tijdens de wedstrijd lekker koel in de kroeg gezeten, na de wedstrijd even buiten gezeten
Hij weet tenminste wel wat voor een bier hij moet drinkenquote:Op zaterdag 5 juni 2010 16:41 schreef Annnet het volgende:
Ja, ik zag m. Shirt en bier beetje tegenstrijdig..
Wat doe je die hond aan zegquote:Op zaterdag 5 juni 2010 17:31 schreef Huppelmuts het volgende:
Hond in de bus![]()
[ afbeelding ]
Hond op het terras![]()
[ afbeelding ]
Ik en hond onderweg naar terras![]()
[ afbeelding ]
Zeg, gaat iedereen BBQen ofzo?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 17:09 schreef LovelyLady het volgende:
Je bent vergeten de BBQ!!!!! in de TT te zetten
nope heb shoarma gegeten hierquote:
Ik ook als ik jouw username ziequote:
Slijmbalquote:
ha die janet!quote:
Janetjes slijmen niet bij vrouwenquote:
jawel hoorquote:Op zaterdag 5 juni 2010 19:06 schreef justmattie het volgende:
[..]
Janetjes slijmen niet bij vrouwen
Ja prima, en met jou?
Het bier smaakte heerlijk in de zon vanmiddag jaquote:Op zaterdag 5 juni 2010 19:09 schreef PeZu het volgende:
[..]
jawel hoor_!
Ja best hoor, beetje bijkomen van een dagje zuipen in de zon
sorrie!!quote:Op zaterdag 5 juni 2010 17:09 schreef LovelyLady het volgende:
Je bent vergeten de BBQ!!!!! in de TT te zetten
wilders is wel voorstander van meer dingen...quote:
mja en ook voor het sluiten van de shopsquote:
mijn oma wel en ik haar nog geprobeerd uit te leggen waarom ze niet op em moet stemmenquote:
Ik heb echt geen idee waar ik op zou moeten stemmen hoor.quote:
Als je oma dat wil dan doet ze dat toch gewoon?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 19:37 schreef Giertje het volgende:
[..]
mijn oma wel en ik haar nog geprobeerd uit te leggen waarom ze niet op em moet stemmen
maar goed oma heeft nogal een hekel aan al die rel marrokanen
oow dat wel ze moet het zelf weten maar als dat haar enige argument is vind ik dat nogal not donequote:Op zaterdag 5 juni 2010 19:39 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Als je oma dat wil dan doet ze dat toch gewoon?
nee ik zit ook niet snel in de zon ik verbrand binnen no timequote:
Waar mijn moeder me niet goed heeft ingesmeerd en ik zelf niet bij kan is rood. De rest is wel wat bruiner.quote:
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 20:56 schreef Giertje het volgende:
[..]
nee ik zit ook niet snel in de zon ik verbrand binnen no time
Ja. En nu?quote:
Oh, ben je ook echt gaan bakken in de zon dan?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 20:59 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Waar mijn moeder me niet goed heeft ingesmeerd en ik zelf niet bij kan is rood. De rest is wel wat bruiner.
Mwah, mijn armen zijn inmiddels iets minder witquote:Op zaterdag 5 juni 2010 21:00 schreef Trevland het volgende:
[..]
Het wil hier nog niet echt vlotten, bij jou dan?
Jij bent al een tijdje bruin hequote:
Klopt maar nu ben ik echt pikzwart.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 21:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jij bent al een tijdje bruin he![]()
Nee niet echt, ik zat half in de zon en half onder de parasol met mijn laptop. Tot een uur of 14.00u want toen ging ik bij een zwemwedstrijd kijkenquote:Op zaterdag 5 juni 2010 21:10 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh, ben je ook echt gaan bakken in de zon dan?
Veel plezierquote:Op zaterdag 5 juni 2010 21:14 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Klopt maar nu ben ik echt pikzwart.
En nu gaan wij film kijken doeiiii
Dus je bent half wit, kwart rood en kwart bruiner?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 21:15 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nee niet echt, ik zat half in de zon en half onder de parasol met mijn laptop. Tot een uur of 14.00u want toen ging ik bij een zwemwedstrijd kijken
Zoiets inderdaadquote:Op zaterdag 5 juni 2010 21:17 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dus je bent half wit, kwart rood en kwart bruiner?
Goedendag! Ik wilde wat aan je vragen/zeggen vandaag maar nu weet ik niet meer wat.quote:
Je kwam mn naam tegen, iets met de verkiezingen of iets met muziek?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 21:45 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Goedendag! Ik wilde wat aan je vragen/zeggen vandaag maar nu weet ik niet meer wat.
vind ik geweldig kan ik dagen zoet mee zijnquote:
Ze was een grote hit in de kroegquote:
Ik kwam je naam niet tegen, maar volgensmij had het wel iets met politiek te makenquote:Op zaterdag 5 juni 2010 21:46 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Je kwam mn naam tegen, iets met de verkiezingen of iets met muziek?
die ouwe versie wel jaquote:
Ok, dan zijn we al een stuk in de richting... Heb je een overtuigend argument dat ik op de VVD moet stemmen?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 21:47 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik kwam je naam niet tegen, maar volgensmij had het wel iets met politiek te maken
Nee, ik kan je wel overtuigen waarom niet op TON te stemmen.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 21:48 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ok, dan zijn we al een stuk in de richting... Heb je een overtuigend argument dat ik op de VVD moet stemmen?
Ja, die vond ik echt zo tofquote:
Die kijk ik nuquote:Op zaterdag 5 juni 2010 21:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, die vond ik echt zo tofAl vind ik de versie met Johnny ook wel cool
Daar heb ik geen overtuiging meer voor nodig, na het zien van dat campagnefilmpjequote:Op zaterdag 5 juni 2010 21:49 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nee, ik kan je wel overtuigen waarom niet op TON te stemmen.
Ja, die is op tv zag ik alquote:
Dat bedoel ikquote:Op zaterdag 5 juni 2010 21:52 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Daar heb ik geen overtuiging meer voor nodig, na het zien van dat campagnefilmpje
ben op gegroeid met die ouwe versiequote:Op zaterdag 5 juni 2010 21:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, die vond ik echt zo tofAl vind ik de versie met Johnny ook wel cool
Ik nog nooit, dus ik vind het leukquote:Op zaterdag 5 juni 2010 21:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, die is op tv zag ik alMaar die heb ik inmiddels ook al te vaak gezien
Dus ik ga zo dit was het nieuws kijken
Ik wist het ook niet meerquote:Op zaterdag 5 juni 2010 21:53 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dat bedoel ik![]()
![]()
Maar ik weet heul niet waar ik op moet stemmen. Op dit moment voel ik me pro-alles-behalve-TON
Je hebt toch ook de Veronica gids?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 21:54 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik nog nooit, dus ik vind het leuk
Waar is dit was het nieuws op dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Ik was eerst D66, totdat PVV/VVD met goeie punten kwam, en ik deed ook een studentenwijzer, toen kwam er bij mij SP/PvdA uit, maar ik vind Femke Halsema ook wel goed en met Rouvoet ben ik het ook wel vaak eens dus ik heb echt geen idee.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 21:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik wist het ook niet meerNu neig ik meer naar links, en zit ik er over te denken om SP te stemmen... De VVD valt wat mij betreft echt af, ik vind persoonlijk dat de verkeerde mensen erop achteruit gaan, maar dat is mijn mening
Zolang je niet veel verdient geen VVD stemmenquote:Op zaterdag 5 juni 2010 21:59 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik was eerst D66, totdat PVV/VVD met goeie punten kwam, en ik deed ook een studentenwijzer, toen kwam er bij mij SP/PvdA uit, maar ik vind Femke Halsema ook wel goed en met Rouvoet ben ik het ook wel vaak eens dus ik heb echt geen idee.
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 21:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Je hebt toch ook de Veronica gids?Wel ergens jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oei, zijn ze ineens commercieel?
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Roemer ftwquote:Op zaterdag 5 juni 2010 21:59 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik was eerst D66, totdat PVV/VVD met goeie punten kwam, en ik deed ook een studentenwijzer, toen kwam er bij mij SP/PvdA uit, maar ik vind Femke Halsema ook wel goed en met Rouvoet ben ik het ook wel vaak eens dus ik heb echt geen idee.
Zelfs mensen die wel veel verdienen stemmen geen VVD... Ze hebben best goede standpunten, maar een rechtvaardige verdeling en iets sociaals zit er voor mijn gevoel niet in... Maar ik ken hun partijprogramma niet tot in de details hoorquote:Op zaterdag 5 juni 2010 22:01 schreef naatje_1 het volgende:
Hej, ik ben het met Marijke eens over de VVD
Nee, op een Christelijke partij zal ik denk ik ook niet zo gauw stemmen. Maar studiebeurs hoeft van mij niet te blijven, ik vind dat je zelf moet investeren in je toekomst. Als ik alles zelf moet betalen is het een goede motivatie om de studie zo snel mogelijk af te ronden. Dus opzich is dat voor mij geen punt.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 22:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Zolang je niet veel verdient geen VVD stemmenEn de SP wil de studiebeurs behouden, Groenlinks volgens mij ook. Dat lijken mij dingen die voor jou de komende jaren belangrijk kunnen zijn, dus gewoon nog even verder vergelijken
Edit: en op een Christelijke partij stemmen zou ik nooit doen, ik vind dat kerk en staat echt gescheiden moeten zijn![]()
Ja en nee, de beurs is al geen vetpot. Ik ken geen enkele student die van enkel een basisbeurs de vaste lasten kan betalen. Ik persoonlijk vind het nogal schandalig dat de mensen die onbeperkt recht hadden op een forse studiebeurs nu op deze manier het studeren voor enkel een bepaalde groep mogelijk te maken...quote:Op zaterdag 5 juni 2010 22:03 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nee, op een Christelijke partij zal ik denk ik ook niet zo gauw stemmen. Maar studiebeurs hoeft van mij niet te blijven, ik vind dat je zelf moet investeren in je toekomst. Als ik alles zelf moet betalen is het een goede motivatie om de studie zo snel mogelijk af te ronden. Dus opzich is dat voor mij geen punt.
D66 maakt het zo dat je na je studie het in 20 jaar moet terug betalen. Dat is gemiddeld slechts 1000 euro per jaar. Dat moet toch te doen zijn denk ik?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 22:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja en nee, de beurs is al geen vetpot. Ik ken geen enkele student die van enkel een basisbeurs de vaste lasten kan betalen. Ik persoonlijk vind het nogal schandalig dat de mensen die onbeperkt recht hadden op een forse studiebeurs nu op deze manier het studeren voor enkel een bepaalde groep mogelijk te maken...
Precies, en wat word ik later, veelverdienerquote:Op zaterdag 5 juni 2010 22:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Zelfs mensen die wel veel verdienen stemmen geen VVD...
De volkskrant heeft de berekeningen opnieuw gedaan, en kwamen op hetzelfde uit als EOquote:Ze hebben best goede standpunten, maar een rechtvaardige verdeling en iets sociaals zit er voor mijn gevoel niet in... Maar ik ken hun partijprogramma niet tot in de details hoorDit is meer een algemeen beeld wat ik van ze heb...
Ik hoop dat je faalt in het veelverdiener worden.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 22:08 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Precies, en wat word ik later, veelverdiener![]()
[..]
De volkskrant heeft de berekeningen opnieuw gedaan, en kwamen op hetzelfde uit als EO
Waar gaat jouw voorkeur naar uit dan?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 22:14 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Ik hoop dat je faalt in het veelverdiener worden.
Dat zei ik niet omdat ik het niet eens ben met zijn politieke mening, maar omdat hij nu al tof doet met zijn baan waar hij zo erg op hoopt.quote:
Mijn vraag was gewoon een vraag, dus geef nou maar antwoord.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 22:17 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Dat zei ik niet omdat ik het niet eens ben met zijn politieke mening, maar omdat hij nu al tof doet met zijn baan waar hij zo erg op hoopt.
Hij is leuk weer hequote:Op zaterdag 5 juni 2010 22:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
Oeh, dit was het nieuws!Fijne avond veder
Geen idee. Ik hou mij niet bezig met de politiek.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 22:18 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Mijn vraag was gewoon een vraag, dus geef nou maar antwoord.
Wacht maarquote:Op zaterdag 5 juni 2010 22:17 schreef Stoeprand het volgende:
IK KIJK UIT NAAR DE DAG DAT IK OP JE KARTONNEN DOOS PIS.
Jammer.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 22:18 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Geen idee. Ik hou mij niet bezig met de politiek.
Je begrijpt dat we je wel vet hard gaan uitlachen als je masterplan mislukt hequote:
Oh nee, jij wordt steevast een veelverdiener, en je pwnz0rt de rest van de wereld met je oh zo toffe baanquote:
Ik heb begrepen dat ik dan wel gratis bier kon krijgen van julliequote:Op zaterdag 5 juni 2010 22:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je begrijpt dat we je wel vet hard gaan uitlachen als je masterplan mislukt he
Die smileyquote:Op zaterdag 5 juni 2010 22:20 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Oh nee, jij wordt steevast een veelverdiener, en je pwnz0rt de rest van de wereld met je oh zo toffe baan
[ afbeelding ]
Que?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 22:20 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik heb begrepen dat ik dan wel gratis bier kon krijgen van jullie
Ik zal vooraan de vrolijke menigte staan.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 22:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je begrijpt dat we je wel vet hard gaan uitlachen als je masterplan mislukt he
Erwin mag het ookquote:Op zaterdag 5 juni 2010 22:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die smiley![]()
[..]
Que?
Was ik dronken toen ik dat beloofde?
Ligt iets anders schatquote:
Nee, maar wel iets met een vergelijkbare kleur.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 22:27 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ja, dat bedoel ik, als ik in de goot lig, kan ik bij jullie gratis bier krijgen
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 22:27 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ja, dat bedoel ik, als ik in de goot lig, kan ik bij jullie gratis bier krijgen
In een stoffig bedrijf waar het ziekteverzuim hoog is door dat het personeel niet genoeg sport, en ik ze dan een programma voor moet schrijven om het ziekteverzuim weer omlaag te brengen?quote:
Ja.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 22:28 schreef DeLuna het volgende:
[..]
In een stoffig bedrijf waar het ziekteverzuim hoog is door dat het personeel niet genoeg sport, en ik ze dan een programma voor moet schrijven om het ziekteverzuim weer omlaag te brengen?
Jeminee, hoe arrogant moet jij wel niet zijn als je die baan ook daadwerkelijk hébt?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 22:29 schreef naatje_1 het volgende:
Maar daarentegen, als ik econometrist ben, dan gaan er wel een paar rondjes van mij over de toonbank, dus het kan 2 kanten op
Ja he.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 22:29 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Ja.
Het is achteraf tóch best een kleine wereld.
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 22:30 schreef DeLuna het volgende:
Hahahahaha, Marianne Thieme heeft tijdens het Twitterdebat al 4 keer op haar beeldscherm geslagen omdat ze het vogeltje probeerde te bevrijden![]()
![]()
![]()
![]()
Sorry.
Zou toevallig zijn als ik jou en DW volgende week op het strand tegenkom.quote:
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 22:30 schreef DeLuna het volgende:
Hahahahaha, Marianne Thieme heeft tijdens het Twitterdebat al 4 keer op haar beeldscherm geslagen omdat ze het vogeltje probeerde te bevrijden![]()
![]()
![]()
![]()
Sorry.
Niet, want als ik arrogant zou zijn, zou ik jullie die biertjes niet gunnenquote:Op zaterdag 5 juni 2010 22:30 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Jeminee, hoe arrogant moet jij wel niet zijn als je die baan ook daadwerkelijk hébt?
Ja, zeg, wat een toeval zou dat zijnquote:Op zaterdag 5 juni 2010 22:31 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Zou toevallig zijn als ik jou en DW volgende week op het strand tegenkom.
Nee, dat is meer gierig/gul zijn. Je kan dan ook arrogant zijn zo van 'Kijk mij eens 2 rondjes gevenquote:Op zaterdag 5 juni 2010 22:32 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Niet, want als ik arrogant zou zijn, zou ik jullie die biertjes niet gunnen
Wat heeft arrogantie met gierigheid te maken?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 22:32 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Niet, want als ik arrogant zou zijn, zou ik jullie die biertjes niet gunnen
Dit. DeLuna is een perfecte side-kick.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 22:33 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nee, dat is meer gierig/gul zijn. Je kan dan ook arrogant zijn zo van 'Kijk mij eens 2 rondjes geven'
Ja, dat kan, maar zo ben ik niet, ik doe hier alleen maar zo...quote:Op zaterdag 5 juni 2010 22:33 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nee, dat is meer gierig/gul zijn. Je kan dan ook arrogant zijn zo van 'Kijk mij eens 2 rondjes geven'
Op internet een grote bek maar in real life....quote:Op zaterdag 5 juni 2010 22:34 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ja, dat kan, maar zo ben ik niet, ik doe hier alleen maar zo...
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 22:34 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Maar DW komt sowieso al niet denk ik
Een bepukkelde babyface.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 22:37 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Op internet een grote bek maar in real life....
Je wil niet weten hoe klein die van mij is, of bedoelde je dat niet...quote:Op zaterdag 5 juni 2010 22:37 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Op internet een grote bek maar in real life....
We heuren het nog wel. En anders dan dan dan. Mja. Dan baantjes trekken in de zee. Kijken wie er wint.quote:
Dat wil ik heul niet weten.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 22:37 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Je wil niet weten hoe klein die van mij is, of bedoelde je dat niet...
Ik gok dat Luna wintquote:Op zaterdag 5 juni 2010 22:38 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
We heuren het nog wel. En anders dan dan dan. Mja. Dan baantjes trekken in de zee. Kijken wie er wint.
Baantjes trekken in de zeequote:Op zaterdag 5 juni 2010 22:38 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
We heuren het nog wel. En anders dan dan dan. Mja. Dan baantjes trekken in de zee. Kijken wie er wint.
Okequote:Op zaterdag 5 juni 2010 22:40 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Wie het eerste bij de windmolens is
Dan zijn er twee mensen die net zo slecht zwemmen als...iedereen.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 22:42 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Oke
Maar het is wel de zee.. Dan vallen mijn zwemkunsten gelijk weer zo tegen
Hard tegen de stroming in zwemmen, makkiequote:Op zaterdag 5 juni 2010 22:42 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Oke
Maar het is wel de zee.. Dan vallen mijn zwemkunsten gelijk weer zo tegen
Dat scheelt dan weerquote:Op zaterdag 5 juni 2010 22:43 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Dan zijn er twee mensen die net zo slecht zwemmen als...iedereen.
Dat bedoel ik maarquote:Op zaterdag 5 juni 2010 22:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wel lief dat je me zo in je hart hebt gesloten hoor
Hou ook van jou
Maar bij kwallen ga ik op het strand liggen.quote:
DW zei net nog dat ze nu pikzwart is, dus jij bent denk ik eerder bruin dan dat zij wéér bruin isquote:Op zaterdag 5 juni 2010 22:45 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Maar bij kwallen ga ik op het strand liggen.
Jammer als DW er niet bij is. Ik had graag een wedstrijd gedaan wie het snelste bruin is. Ik hou namelijk van wedstrijden die ik op voorhand al verloren heb.
Da's leuk voor een minuut of 3.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 22:43 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Hard tegen de stroming in zwemmen, makkie
()
Dat verlies ik van jou denk ik.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 22:45 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Maar bij kwallen ga ik op het strand liggen.
Jammer als DW er niet bij is. Ik had graag een wedstrijd gedaan wie het snelste bruin is. Ik hou namelijk van wedstrijden die ik op voorhand al verloren heb.
Ik heb nog amper in de zon gezeten. Ik zou er in de 17e eeuw rijk en welvarend uit hebben gezien.quote:
Hihi, hard van buiten, zacht van binnenquote:
Hihihihi, ojaaaaaa, voetbal zeker, ideaal winkelmomentquote:Op zaterdag 5 juni 2010 22:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
vermoeiend
Maar wat een heerlijkheid zeg zo'n rustige ikea
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 22:53 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hihi, hard van buiten, zacht van binnen![]()
en smelt in de mond EN in de hand
Heb jij ook opeens zo trek in Heinz Sandwich spread?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 22:30 schreef DeLuna het volgende:
![]()
![]()
![]()
Sorry.
Nee.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 22:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heb jij ook opeens zo trek in Heinz Sandwich spread?
Heb je het nou tegen mij of tegen LL?quote:
Tegen mij natuurlijkquote:Op zaterdag 5 juni 2010 22:58 schreef suikertaartje het volgende:
Heb je het nou tegen mij of tegen LL?
Ik ben al niet eens meer een optiequote:Op zaterdag 5 juni 2010 22:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou sorry hoor, ik hoopte dat hij me eindelijk eens milf zou noemen, maar neeeeeeeeeeeeeeeeequote:
Tegen LLquote:Op zaterdag 5 juni 2010 22:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Mooie comeback hoorquote:Op zaterdag 5 juni 2010 23:02 schreef justmattie het volgende:
Ze zijn er alle drie
Lovelymilf
Huppelmilf
Suikermilf
Morgenochtend staat die op tafel bij het ontbijt, net als de Zonnatura stroopquote:Op zaterdag 5 juni 2010 22:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heb jij ook opeens zo trek in Heinz Sandwich spread?
Ik wilde de Fred&Ed chocolade pasta uit tube omdat die ook in GTST voorkwamquote:Op zaterdag 5 juni 2010 23:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Morgenochtend staat die op tafel bij het ontbijt, net als de Zonnatura stroopIk ben te vatbaar voor sluik reclame
Dit was pas echte sluikreclame jaquote:Op zaterdag 5 juni 2010 23:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Morgenochtend staat die op tafel bij het ontbijt, net als de Zonnatura stroopIk ben te vatbaar voor sluik reclame
Nice savequote:Op zaterdag 5 juni 2010 23:02 schreef justmattie het volgende:
Ze zijn er alle drie
Lovelymilf
Huppelmilf
Suikermilf
Ik maakte een grapjequote:Op zaterdag 5 juni 2010 23:08 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik wilde de Fred&Ed chocolade pasta uit tube omdat die ook in GTST voorkwam![]()
Ik was serieus.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 23:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik maakte een grapje![]()
Ik heb een tyfus hekel aan reclame op wat voor manier dan ook, alleen de aanbiedingsfolders zijn okee
![]()
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 23:08 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik wilde de Fred&Ed chocolade pasta uit tube omdat die ook in GTST voorkwam![]()
Nee want die hebben altijd alles wat ik wil in de aanbieding als het geld op isquote:Op zaterdag 5 juni 2010 23:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb een tyfus hekel aan reclame op wat voor manier dan ook, alleen de aanbiedingsfolders zijn okee
![]()
Ik heb dat nooit gehad, ik houd ook niet zo van trends enzo... Ben wel een koopjes jager, maar niet iemand die iets koopt omdat ik het op tv gezien hebquote:
Consultatiebureau?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 23:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
![]()
Oh en de reclame van CB met dat muisje
Die mag ook
Ja, dat zuigt wel eens jaquote:Op zaterdag 5 juni 2010 23:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee want die hebben altijd alles wat ik wil in de aanbieding als het geld op is
quote:
Milf possequote:Op zaterdag 5 juni 2010 23:02 schreef justmattie het volgende:
Ze zijn er alle drie
Lovelymilf
Huppelmilf
Suikermilf
Logischer dan dat Centraal Beheer dat zou doen hoorquote:Op zaterdag 5 juni 2010 23:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Centraal Beheer natuurlijk, sinds wanneer maakt het consultatiebureau reclame met muisjes zonder een beschuit?
Kijk je geen tv? Ik geloof namelijk dat je het niet helemaal begrijptquote:Op zaterdag 5 juni 2010 23:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Logischer dan dat Centraal Beheer dat zou doen hoor
Ik ben fan van de beesies van de AH.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 23:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb dat nooit gehad, ik houd ook niet zo van trends enzo... Ben wel een koopjes jager, maar niet iemand die iets koopt omdat ik het op tv gezien hebMaar gelukkig is iedereen daar anders in
Weinig, en ik maakte een grapjequote:Op zaterdag 5 juni 2010 23:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Kijk je geen tv? Ik geloof namelijk dat je het niet helemaal begrijptDat spotje is bij bijna iedereen bekend
Moekze voor je bewaren?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 23:14 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik ben fan van de beesies van de AH.We eten best veel bananen, en deze week een gratis beesie bij een kilo banenen voor 1 euro.
![]()
Klinkt wel wanhopig.
Weer een van de weinige reclames tegenwoordig die echt geweldig isquote:Op zaterdag 5 juni 2010 23:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Kijk je geen tv? Ik geloof namelijk dat je het niet helemaal begrijptDat spotje is bij bijna iedereen bekend
Hihihi, dat is best schattig eigenlijkquote:Op zaterdag 5 juni 2010 23:14 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik ben fan van de beesies van de AH.We eten best veel bananen, en deze week een gratis beesie bij een kilo banenen voor 1 euro.
![]()
Klinkt wel wanhopig.
Ja, die muis is echt uber kjoet met z'n squeekjesquote:Op zaterdag 5 juni 2010 23:15 schreef justmattie het volgende:
[..]
Weer een van de weinige reclames tegenwoordig die echt geweldig is
Slaap lekker!quote:Op zaterdag 5 juni 2010 23:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hihihi, dat is best schattig eigenlijk![]()
![]()
En nu ga ik slapen, want moeDus welterusten allemaal!
Slaap lekker wijffiequote:Op zaterdag 5 juni 2010 23:21 schreef suikertaartje het volgende:
Ja zeg, nou, dan ga ik maar gewoon slapen!
Het ligt vast aan de warmtequote:
Hier ookquote:Op zondag 6 juni 2010 08:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het is anders behoorlijk benauwd hier
Buiten is het lekkerder dan binnenquote:Op zondag 6 juni 2010 08:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hier ookAlleen de douche is nog aangenaam om te vertoeven
![]()
Van de week werd het weer iets minder warm en anders wordt het nu al tijd voor de ventilator
quote:Op zondag 6 juni 2010 09:37 schreef justmattie het volgende:
Goedemorgen vanaf Ameland, met een bakje koffie in de brandende zon:.W
Ben jij niet nog wat te jong voor koffiequote:Op zondag 6 juni 2010 09:39 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja en? Moeten we jaloers worden?? Koffie en zon hebben we hier ook wel hoor
hey, heee, heeeey, heeeyquote:Op zondag 6 juni 2010 10:11 schreef suikertaartje het volgende:
I knew when we collided, you're the one I have decided, who's one of my kind
ikzong met het liedje meequote:
weet ik tochquote:
hij had mij al vroeg uit bed gebrand maar dat was niet erg want nu is alles were super netjes en ik ookquote:Op zondag 6 juni 2010 10:19 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
weet ik toch![]()
hoe is het met de zon daar?
quote:
ik werd ook gewoon om kwart over 7 uit mezelf wakkerquote:Op zondag 6 juni 2010 10:22 schreef PeZu het volgende:
[..]
hij had mij al vroeg uit bed gebrand maar dat was niet erg want nu is alles were super netjes en ik ook![]()
nu is de zon even weg
ooh kak, ik wil en moet bbq-en vandaagquote:Op zondag 6 juni 2010 10:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik werd ook gewoon om kwart over 7 uit mezelf wakker![]()
toen werd ik juist ineens veel minder netjes![]()
ik hoorde net dat de regen al begonnen is in het zuiden
Oooh lieffffquote:Op zondag 6 juni 2010 10:22 schreef suikertaartje het volgende:
![]()
![]()
![]()
Dat was heel heel heeeel erg fijn.
Man, wat een rustig ventje zeg, dat was bij Thijs wel anders![]()
En die mini-armpjes en beentjes in kleertjes zien te krijgen![]()
Nog leuke dingen gescoord bij Ikea?
dan mag je wel opschietenquote:Op zondag 6 juni 2010 10:25 schreef PeZu het volgende:
[..]
ooh kak, ik wil en moet bbq-en vandaag![]()
neefjes
Ik was helemaal verbaasd over hoe snel je vergeet dat ze er zo klein uitkomen..en Thijs was nog veel veel kleinerquote:Op zondag 6 juni 2010 10:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oooh lieffffik stond gister nog achter een vrouwtje bij de kassa en die had een frummeltje van 5 weken bij zich. *smelt*
Ja heb heeeel veel gescoord bij IkeaAllemaal nuttige dingen
![]()
Ja iddquote:
dat was ik eerlijk gezegd niet van plan, al veelste actief geweest voor de vroege zondag morgenquote:
Ja Thijs was helemaal iniemieniequote:Op zondag 6 juni 2010 10:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik was helemaal verbaasd over hoe snel je vergeet dat ze er zo klein uitkomen..en Thijs was nog veel veel kleiner![]()
Oeh, nuttige dingen ftw (en die kunnen ook leuk zijn toch?)
ik wil ook een gat in de grondquote:Op zondag 6 juni 2010 10:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja iddWant buien
Ik heb vanmorgen vroeg mijn 2wassen (die ik gister vergeten was) nog even gauw opgehangen voor zolang het kan
Geilquote:Op zondag 6 juni 2010 10:31 schreef suikertaartje het volgende:
Well I guess it would be nice if I could touch your body
binnen-bbqquote:Op zondag 6 juni 2010 10:30 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat was ik eerlijk gezegd niet van plan, al veelste actief geweest voor de vroege zondag morgen
Jaaa joh, met z'n maatje 44quote:Op zondag 6 juni 2010 10:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja Thijs was helemaal iniemienie
Ja echt nuttige dingen (want daar ging ik ook voor) Zoals zo'n borstel zodat je je rug kan soppen.. ECHT heul handig
(en ik lees net dat de meet niet doorgaat) dus zit ik alleen thuis (naja met koen)
Ik ben verslaafd aan tussenhaakjes![]()
quote:Op zondag 6 juni 2010 10:33 schreef PeZu het volgende:
(even tussen twee haakjes dit staat tussen twee haakjes)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |