Laat dat maar aan ons Ommenaren overquote:Op zaterdag 5 juni 2010 16:27 schreef Olle. het volgende:
hebben we dat ding toch nog ff mooi vol gelult c0nd0r
mjaaa uuh ik kom ook in het centrumquote:Op zaterdag 5 juni 2010 16:28 schreef c0nd0r het volgende:
Maar 3 weken en buren!
Dan moet ik zeker wat komen drinken
Nee!quote:Op zaterdag 5 juni 2010 16:28 schreef Olle. het volgende:
[..]
mjaaa uuh ik kom ook in het centrumje weet wel waar of niet?
aiiii 11 april plein kom ik te wonenquote:
hoooi!quote:
Naaaaaisquote:Op zaterdag 5 juni 2010 16:29 schreef Olle. het volgende:
[..]
aiiii 11 april plein kom ik te wonennr 4
mijn dak terras kijkt zeg maar uit op de ster
haha nou als je je verveelt en een biertje wilt en er is iemand en het komt uit (wat een eissen hequote:Op zaterdag 5 juni 2010 16:30 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Naaaaais
Dakterras, ik kom vaak op bezoek
lekker hoor!quote:Op zaterdag 5 juni 2010 16:30 schreef Annnet het volgende:
Ik vind het ook te warm, zeker na 2 dagen heerlijk aan het strand gelegen te hebben.
Ik zal me ook in drievoud intekenenquote:Op zaterdag 5 juni 2010 16:30 schreef Olle. het volgende:
[..]
haha nou als je je verveelt en een biertje wilt en er is iemand en het komt uit (wat een eissen he)
maar prima dan!
Have fun!quote:Op zaterdag 5 juni 2010 16:31 schreef Olle. het volgende:
[..]
lekker hoor!![]()
doe je goed!
nou ik ben buiten pilsen!
greets people
Jajajajaquote:Op zaterdag 5 juni 2010 16:30 schreef Annnet het volgende:
Ik vind het ook te warm, zeker na 2 dagen heerlijk aan het strand gelegen te hebben.
Wanneer?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 16:32 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Jij en het hondje zich nog een beetje vermaakt?
Zeker weer een beetje aan het flirten met de rest van de klantenquote:Op zaterdag 5 juni 2010 16:33 schreef Annnet het volgende:
[..]
Ja en supermarkten. Had m aangelegd en hij was heel braaf.
Yes, nogal. Wat een beest!quote:Op zaterdag 5 juni 2010 16:33 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Zeker weer een beetje aan het flirten met de rest van de klanten
Had ik het toch af moeten kijken!quote:Nederland heeft zijn laatste oefenwedstrijd voor het begin van het WK voetbal in Zuid-Afrika gewonnen. Vanmiddag werd Hongarije in de ArenA met 6-1 verslagen.
quote:
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 16:37 schreef c0nd0r het volgende:
Maar ik heb slecht nieuws, ik moet ervandoor
BBQen!quote:Op zaterdag 5 juni 2010 16:39 schreef Annnet het volgende:
Ooooh, goeiemorgen. Die post zag ik niet. Fijne dag/avond, ga je doen?
quote:
Ze vindt het serieus waar leuk. En stiekem werkt dat shirt nog verkoelend bij dr ook. Ze is helemaal zwart en alles voelde warm aan bij dr behalve de vacht onder dr shirt, daar was het lekker koel.quote:
ooh ja dan his het goed, ik was al bang dat de hond het warm hadquote:Op zaterdag 5 juni 2010 17:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ze vindt het serieus waar leuk. En stiekem werkt dat shirt nog verkoelend bij dr ook. Ze is helemaal zwart en alles voelde warm aan bij dr behalve de vacht onder dr shirt, daar was het lekker koel.
Max had het geweldig in de kroeg, kreeg lekker veel aandacht, als haar bak water nog maar half gevuld was kreeg ze al nieuw water, speciaal voor haar werden de frikandellen uit de vriezer gehaald.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 17:41 schreef PeZu het volgende:
[..]
ooh ja dan his het goed, ik was al bang dat de hond het warm had
in de kroeg? waarom niet lekker buitenquote:Op zaterdag 5 juni 2010 17:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Max had het geweldig in de kroeg, kreeg lekker veel aandacht, als haar bak water nog maar half gevuld was kreeg ze al nieuw water, speciaal voor haar werden de frikandellen uit de vriezer gehaald.
Nee het hondje had het leuk
Ik moest vandaag komen van het personeelquote:
ik heb even gekeken maar we besloten al snel lekker buiten naar andere mooie dingen te gaan kijkenquote:Op zaterdag 5 juni 2010 17:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik moest vandaag komen van het personeel![]()
Tijdens de wedstrijd lekker koel in de kroeg gezeten, na de wedstrijd even buiten gezeten
Hij weet tenminste wel wat voor een bier hij moet drinkenquote:Op zaterdag 5 juni 2010 16:41 schreef Annnet het volgende:
Ja, ik zag m. Shirt en bier beetje tegenstrijdig..
Wat doe je die hond aan zegquote:Op zaterdag 5 juni 2010 17:31 schreef Huppelmuts het volgende:
Hond in de bus![]()
[ afbeelding ]
Hond op het terras![]()
[ afbeelding ]
Ik en hond onderweg naar terras![]()
[ afbeelding ]
Zeg, gaat iedereen BBQen ofzo?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 17:09 schreef LovelyLady het volgende:
Je bent vergeten de BBQ!!!!! in de TT te zetten
nope heb shoarma gegeten hierquote:
Ik ook als ik jouw username ziequote:
Slijmbalquote:
ha die janet!quote:
Janetjes slijmen niet bij vrouwenquote:
jawel hoorquote:Op zaterdag 5 juni 2010 19:06 schreef justmattie het volgende:
[..]
Janetjes slijmen niet bij vrouwen
Ja prima, en met jou?
Het bier smaakte heerlijk in de zon vanmiddag jaquote:Op zaterdag 5 juni 2010 19:09 schreef PeZu het volgende:
[..]
jawel hoor_!
Ja best hoor, beetje bijkomen van een dagje zuipen in de zon
sorrie!!quote:Op zaterdag 5 juni 2010 17:09 schreef LovelyLady het volgende:
Je bent vergeten de BBQ!!!!! in de TT te zetten
wilders is wel voorstander van meer dingen...quote:
mja en ook voor het sluiten van de shopsquote:
mijn oma wel en ik haar nog geprobeerd uit te leggen waarom ze niet op em moet stemmenquote:
Ik heb echt geen idee waar ik op zou moeten stemmen hoor.quote:
Als je oma dat wil dan doet ze dat toch gewoon?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 19:37 schreef Giertje het volgende:
[..]
mijn oma wel en ik haar nog geprobeerd uit te leggen waarom ze niet op em moet stemmen
maar goed oma heeft nogal een hekel aan al die rel marrokanen
oow dat wel ze moet het zelf weten maar als dat haar enige argument is vind ik dat nogal not donequote:Op zaterdag 5 juni 2010 19:39 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Als je oma dat wil dan doet ze dat toch gewoon?
nee ik zit ook niet snel in de zon ik verbrand binnen no timequote:
Waar mijn moeder me niet goed heeft ingesmeerd en ik zelf niet bij kan is rood. De rest is wel wat bruiner.quote:
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 20:56 schreef Giertje het volgende:
[..]
nee ik zit ook niet snel in de zon ik verbrand binnen no time
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |