Natuurlijk niet, maar het is wél belastend materiaal.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 22:15 schreef iBenny het volgende:
[..]
Maar daarmee is nog niet bewezen dat hij het ook echt is... al denk ik van wel
Ik vind afpersing van Beth Holloway eigenlijk al genoeg om hem weg te laten rotten.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 22:15 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nou het was natuurlijk wel zijn kamer.
yeah idd dat was ook echt zwaar ziekquote:Op zaterdag 5 juni 2010 22:17 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik vind afpersing van Beth Holloway eigenlijk al genoeg om hem weg te laten rotten.
Ik bedoel of hij haar nu wel of niet vermoord heeft, het is gewoon ziek
Hey Kittykatquote:
Sowieso had hij allang vast moeten zittenquote:Op zaterdag 5 juni 2010 22:17 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik vind afpersing van Beth Holloway eigenlijk al genoeg om hem weg te laten rotten.
Ik bedoel of hij haar nu wel of niet vermoord heeft, het is gewoon ziek
Hmm, dat vind ik wel iets anders...quote:Op zaterdag 5 juni 2010 22:16 schreef gomi het volgende:
[..]
ach ik ken zaken hier in nl waar t net zo ging hoor.
sander v stond ook al overal met foto en al zonder vonnis. holleeder net zo, het passageproces nu is alleen maar zo and so on
Dat zeker jaquote:Op zaterdag 5 juni 2010 22:19 schreef iBenny het volgende:
[..]
Sowieso had hij allang vast moeten zitten
Weet ik eigenlijk nietquote:Op zaterdag 5 juni 2010 22:20 schreef gomi het volgende:
[..]
oh en waarom dan?
of t hele endtsra verhaal bv, zonder dat hij ergens voor veroordeeld was
Wat een freak.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 22:25 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik had net zoiets raars in de trein..![]()
We waren bij de een-na-laatste halte voor mij.. komt er een 40+ man bij me zitten, en die gaat tegen me praten, ik geirriteerd mijn koptelefoon afdoen: WAT? en toen rook ik de alcohollucht al,
Nouja... hij vroeg dus of ik ook naar delfzijl ging, ik zo: nou..eh.. jaa(was de laatste halte dus).. hij zo: ik zit toch vaker met jou in de trein?
Ik heel droog: nou geen idee, die rotkoppen ban ik zo snel mogelijk uit...
ik koptelefoon weer op, met ene geirriteerde blik en: ewefhhfdjewdjcdsz mompelend..
gaat ie op mn knie tikken, en als ik iets haat , is het dat iemand aan me zit die ik niet ken...
vraagt ie: wat is dat?
ik: een mp3.., en wil je niet aan me zitten?
*doet koptelefoon op, pakt alvast telefoon en tikt 112 voor de zekerheid in..*
*verrekte mongol tikt weer op mijn knie*
ik: WIL JE AUB VAN ME AF BLIJVEN, ANDERS GEEF IK JE EEN SCHOP.. ik werd lichtelijk agressief....
verrekte mongol: wat is dat?
ik: hiermee bestuur ik de trein, nou goed?
verrekte mongol: KAN DAT?![]()
Ik:![]()
![]()
![]()
tijdje stil.. zit niet aan me...
*verrekte mongol tikt op knie*
* ik haal uit, scheld een potje*
*verlaat trein, want ik ben op mijn halte...
zo snel mogelijk naar huis gelopen...brrrr
maar, ik had 'm gewaarschuwd!
ah k. ik ken een aantal van de mensen in die zaken en zaken uit t verleden. was imo vaak gewoon hetzelfde.quote:
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 22:25 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik had net zoiets raars in de trein..![]()
We waren bij de een-na-laatste halte voor mij.. komt er een 40+ man bij me zitten, en die gaat tegen me praten, ik geirriteerd mijn koptelefoon afdoen: WAT? en toen rook ik de alcohollucht al,
Nouja... hij vroeg dus of ik ook naar delfzijl ging, ik zo: nou..eh.. jaa(was de laatste halte dus).. hij zo: ik zit toch vaker met jou in de trein?
Ik heel droog: nou geen idee, die rotkoppen ban ik zo snel mogelijk uit...
ik koptelefoon weer op, met ene geirriteerde blik en: ewefhhfdjewdjcdsz mompelend..
gaat ie op mn knie tikken, en als ik iets haat , is het dat iemand aan me zit die ik niet ken...
vraagt ie: wat is dat?
ik: een mp3.., en wil je niet aan me zitten?
*doet koptelefoon op, pakt alvast telefoon en tikt 112 voor de zekerheid in..*
*verrekte mongol tikt weer op mijn knie*
ik: WIL JE AUB VAN ME AF BLIJVEN, ANDERS GEEF IK JE EEN SCHOP.. ik werd lichtelijk agressief....
verrekte mongol: wat is dat?
ik: hiermee bestuur ik de trein, nou goed?
verrekte mongol: KAN DAT?![]()
Ik:![]()
![]()
![]()
tijdje stil.. zit niet aan me...
*verrekte mongol tikt op knie*
* ik haal uit, scheld een potje*
*verlaat trein, want ik ben op mijn halte...
zo snel mogelijk naar huis gelopen...brrrr
maar, ik had 'm gewaarschuwd!
Dat dan weer welquote:
Uiteraardquote:Op zaterdag 5 juni 2010 22:33 schreef PatriQue89 het volgende:
en nu verveel ik mij... geen reet op tv natuurlijk...
quote:
Hoef ik ook niet hoorquote:Op zaterdag 5 juni 2010 22:37 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Mensen die andere mensen mongool noemen, verdienen geen respect..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |