Zullen we dan eerst even bepalen of hij schuldig is? Zo realistisch vind ik jouw mening namelijk niet... Mocht hij werkelijk schuldig zijn mogen we weer terug naar de middeleeuwen.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 20:27 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Wel de meest realistische.
Als je in dat soort landen gepakt wordt, ben je gewoon de sjaak. Daar zijn geen Groen Links knuffelaars die beginnen te klagen als een verdachte verkeerd behandeld wordt.
Dat lijkt me ook. Zijn schuld staat nog allerminst vast.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 21:14 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Zullen we dan eerst even bepalen of hij schuldig is? Zo realistisch vind ik jouw mening namelijk niet... Mocht hij werkelijk schuldig zijn mogen we weer terug naar de middeleeuwen.
Mwoah.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 21:18 schreef bastibro het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook. Zijn schuld staat nog allerminst vast.
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)js-tegen-Joran.dhtmlquote:De politie heeft de familie van de vermoorde Stephany Flores verteld dat zij 'overweldigend bewijs' heeft dat Joran van der Sloot haar zou hebben vermoord. Dit zegt haar broer Enrique in een interview met het AD. Flores: ,,De politie verwacht de zaak binnen enkele weken rond te hebben. Joran verdwijnt voor vele jaren achter tralies."
Joran verdwijnt voor vele jaren achter tralies
Enrique Flores, broer van de vermoorde Stephany
Joran van der Sloot heeft tegenover de Chileense autoriteiten verklaard niet schuldig te zijn aan de moord
Sporen die op en rond het lichaam zijn aangetroffen, zijn voldoende voor een veroordeling, zo heeft de familie Flores te horen gekregen.
quote:
Inderdaad, hij wordt al behandeld als dader zonder dat er een eerlijk proces aan vooraf is gegaan... verschrikkelijk!quote:
Haar Familie heeft dat dus van de politie gehoord.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 21:27 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Mwoah.
[..]
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)js-tegen-Joran.dhtml
Idd. En dat geshow aan de pers slaat echt nergens op.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 21:31 schreef fokvragen het volgende:
[..]
Inderdaad, hij wordt al behandeld als dader zonder dat er een eerlijk proces aan vooraf is gegaan... verschrikkelijk!
Verbaast je dat? Mij niet>>> KUTLAND waar je als westerling niet met je horloge op straat kan want dan wordt je geript.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 21:31 schreef fokvragen het volgende:
[..]
Inderdaad, hij wordt al behandeld als dader zonder dat er een eerlijk proces aan vooraf is gegaan... verschrikkelijk!
Nee het verbaast mij niets. Maar het lijkt wel of ik de enige ben in mijn omgeving die het zich aantrekt dat iemand (hoe erg het ook is wat hij gedaan zou kunnen hebben) verschrikkelijk wordt behandeld en niet een eerlijk proces krijgt. Iedereen die ik spreek zegt, mooi voor hem en beter enzo, maar op één of andere manier heb ik het te doen met hem, ben ik nou ook zo slecht?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 21:35 schreef bastibro het volgende:
[..]
Verbaast je dat? Mij niet>>> KUTLAND waar je als westerling niet met je horloge op straat kan want dan wordt je geript.
Ik ben het met je eens.Oke als hij inderdaag schuldig is en keiharde feiten komen dan moet hij zijn verdiende straf krijgen.Maar dit is walgelijk!Het is allemaal te toevallig.Er klopt iets niet!!!!!Dat zei ik gelijk al.Tuurlijk is Joran geen lieverdje en spoort hij niet.Dat hebben we allemaal kunnen zien.Maar.Het zou mij in ieder geval niks verbazen als hij er gewoon vet in is geluisd.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 21:39 schreef fokvragen het volgende:
[..]
Nee het verbaast mij niets. Maar het lijkt wel of ik de enige ben in mijn omgeving die het zich aantrekt dat iemand (hoe erg het ook is wat hij gedaan zou kunnen hebben) verschrikkelijk wordt behandeld en niet een eerlijk proces krijgt. Iedereen die ik spreek zegt, mooi voor hem en beter enzo, maar op één of andere manier heb ik het te doen met hem, ben ik nou ook zo slecht?
Alleen van belastingcenten kan een eerlijk proces gevoerd worden, sta jij de jouwe af?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 21:53 schreef Eleentje86 het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens.Oke als hij inderdaag schuldig is en keiharde feiten komen dan moet hij zijn verdiende straf krijgen.Maar dit is walgelijk!Het is allemaal te toevallig.Er klopt iets niet!!!!!Dat zei ik gelijk al.Tuurlijk is Joran geen lieverdje en spoort hij niet.Dat hebben we allemaal kunnen zien.Maar.Het zou mij in ieder geval niks verbazen als hij er gewoon vet in is geluisd.
Wat een enge landen zijn dat zegMet engeeeeeeeeeee mensen!
Enge landen en enge mensen??? Ben je er uberhaupt weleens geweest, of ben jij er zo eentje die zijn mening over een land alleen door het nieuws laat bepalen?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 21:53 schreef Eleentje86 het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens.Oke als hij inderdaag schuldig is en keiharde feiten komen dan moet hij zijn verdiende straf krijgen.Maar dit is walgelijk!Het is allemaal te toevallig.Er klopt iets niet!!!!!Dat zei ik gelijk al.Tuurlijk is Joran geen lieverdje en spoort hij niet.Dat hebben we allemaal kunnen zien.Maar.Het zou mij in ieder geval niks verbazen als hij er gewoon vet in is geluisd.
Je bent niet de enige, kijk even in het topic nummer 8 bijvoorbeeld (http://forum.fok.nl/topic/1469676) Ik vind het ook walgelijk dat mensen hem al veroordelen. Het is nooit bewezen dat hij Natalee heeft vermoord; Thaise hoeren heeft gepimpt of deze moord heeft gepleegd, en nu al staat er in de kranten 'Blanke moordenaar'.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 21:53 schreef Eleentje86 het volgende:
[..]
Als hij echt ver heen is (de kluts kwijt, geestesziek, suïcidaal), dan heb ik 't er ook wel moeilijk mee.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 21:39 schreef fokvragen het volgende:
[..]
Nee het verbaast mij niets. Maar het lijkt wel of ik de enige ben in mijn omgeving die het zich aantrekt dat iemand (hoe erg het ook is wat hij gedaan zou kunnen hebben) verschrikkelijk wordt behandeld en niet een eerlijk proces krijgt. Iedereen die ik spreek zegt, mooi voor hem en beter enzo, maar op één of andere manier heb ik het te doen met hem, ben ik nou ook zo slecht?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |