Zo hij ziet er aardig gestresst uit.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 19:15 schreef Felixa het volgende:
Video van de persconferentie waar Joran wordt geshowd aan de pers.
http://elcomercio.pe/noti(...)ia-ministro-interior
Ja allerlei lokale politici proberen er weer een slaatje uit te slaanquote:Op zaterdag 5 juni 2010 19:18 schreef fokvragen het volgende:
[..]
Hij zweet idd hevig, maar kan ook door de warmte komen. In Nederland wordt een verdachte uit het zicht van de media gehouden maar daar in Peru lopen ze er mee te pronken
Karma is a bitch.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 19:20 schreef Felixa het volgende:
Hij zit daar natuurlijk moederziel alleen. Op Aruba zat ie in de gevangenis waar hij waarschijnlijk veel mensen (vrienden/relaties van zijn vader) kende. Hier heeft ie niemand die hem kan helpen. Dat zal 'm toch even vies tegenvallen.
Er zal toch nog wel een dom grietje zijn dat op hem valt en hem positieve aandacht wil geven?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 19:20 schreef Felixa het volgende:
Hij zit daar natuurlijk moederziel alleen. Op Aruba zat ie in de gevangenis waar hij waarschijnlijk veel mensen (vrienden/relaties van zijn vader) kende. Hier heeft ie niemand die hem kan helpen. Dat zal 'm toch even vies tegenvallen.
quote:Joran aangevallen in Peru
LIMA - Een aantal Peruanen heeft zijn woede over de moord op een Peruaanse vrouw bekoeld op de vermeende moordenaar, de Nederlander Joran van der Sloot. De verdachte werd zowel verbaal als fysiek aangevallen, toen er in de badplaats Pucusana van auto's werd gewisseld. Dat meldden Peruaanse media zaterdag.
Van der Sloot werd deze week in Chili gearresteerd. De politie bracht hem per auto naar Lima, waar hij de 21-jarige Stephany Flores vermoord zou hebben. Het konvooi van auto's met politie en de verdachte en auto's van de media stopte in de badplaats. Een aantal mensen greep de gelegenheid aan om Van der Sloot uit te schelden. Ook zou hij een klap op zijn hoofd hebben gehad.
Van der Sloot wordt zaterdag nog verhoord in de hoofdstad
Mwah....quote:Op zaterdag 5 juni 2010 19:20 schreef Felixa het volgende:
Hij zit daar natuurlijk moederziel alleen.
Dit is wel weer slecht hoor. Dat wisselen van de auto's is puur uiterlijk vertoon, walgelijk dat ze dit laten gebeuren.quote:
Dat siert je.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 19:33 schreef erik666 het volgende:
Ja als ik zie hoe hij aan de pers ten toon wordt gesteld, mwahh dat gaat in Nederland dan wel wat anders.![]()
![]()
Hier zie je in de krant een of andere halfgare tekening van de verdachte. Verder vind ik hem ook wel weer wat zieligs hebben, ja dit slaat natuurlijk nergens op wat ik nu zeg.
Alsof dat zo makkelijk gaatquote:Op zaterdag 5 juni 2010 20:01 schreef dpgargoyle het volgende:
Dit gaat nergens meer over. Wat een aanfluiting voor het internationale recht.
Alsjeblieft zeg, haal die kerel gewoon terug naar Nederland, op voorwaarde dat hij aanwijst waar het lijk van Holloway ligt.
Natuurlijk wel. Gewoon wat toezeggingen doen over ontwikkelingshulp ofzo. En binnen 2 dagen zit hij hier.quote:
nou, Jomanda, dan voel je het toch verkeerd deze keer... ik durf te wedde dat die gozer ontzettend geilt op al deze aandacht... laat hem aub wegrotten in een Peruaanse gevangenis voor de rest van zijn leven.quote:btw: Ik voorspel dat hij niet in de gevangenis komt in Peru, ik kan daar geen verklaring voor geven, dat is mijn gevoel.
Eens.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 20:01 schreef dpgargoyle het volgende:
Dit gaat nergens meer over. Wat een aanfluiting voor het internationale recht.
Die afpersingszaak komt echt niet zomaar in het nieuws, als hij daar zit dan zullen de ouders nooit de waarheid weten, dus die zullen hem wel naar amerika halen.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 20:09 schreef HiMyNameIsMaxPowers het volgende:
[..]
nou, Jomanda, dan voel je het toch verkeerd deze keer... ik durf te wedde dat die gozer ontzettend geilt op al deze aandacht... laat hem aub wegrotten in een Peruaanse gevangenis voor de rest van zijn leven.
Mensonterende onzin. Bah, bah.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 19:18 schreef fokvragen het volgende:
[..]
Hij zweet idd hevig, maar kan ook door de warmte komen. In Nederland wordt een verdachte uit het zicht van de media gehouden maar daar in Peru lopen ze er mee te pronken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |