Wat geniaalquote:Marcel van Damme
die laatste opmerking sloeg vooral op die fijne persoon die me alsnog van een flat had willen flikkeren.
1 minute ago from mobile web
Je bent dan ook wel een galbak hoor!quote:
Ik las het.quote:Op zondag 6 juni 2010 21:16 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[..]
Je bent dan ook wel een galbak hoor!
Rebecca is een zeer gevoelige vrouw. Die leeft zich nou eenmaal in!quote:Op zondag 6 juni 2010 21:21 schreef Dirkh het volgende:
[..]
En een hele ploeg knuffelkneusjes die hem nu willen helpen.
Rebecca staat gewoon 10 jaar droog en heeft jeuk.quote:Op zondag 6 juni 2010 21:24 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[..]
Rebecca is een zeer gevoelige vrouw. Die leeft zich nou eenmaal in!
Ik denk dat wij daar nog veel van kunnen leren.
Deze man ondergaat nou eenmaal een moeilijke periode. En een beetje steun op zijn tijd kan heus geen kwaad!![]()
Nou, Rebecca schrijft ook met gevangenen (death row) in Amerika en hoopt ooit eens met een van hen te trouwen.quote:Op zondag 6 juni 2010 22:05 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Rebecca staat gewoon 10 jaar droog en heeft jeuk.
quote:@Dirkh moet maar even hier komen, dan zal ik laten zien hoe laf ik ben. Voor mij hoefde die aandacht niet galbak.
@papamarsie ik weet het, 't is heel persoonlijk. Maar dit nr. gaf mij extra power om door te knokken. http://youtu.be/46rEgKhTJmsquote:Op zondag 6 juni 2010 21:24 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[..]
Rebecca is een zeer gevoelige vrouw. Die leeft zich nou eenmaal in!
Ik denk dat wij daar nog veel van kunnen leren.
Deze man ondergaat nou eenmaal een moeilijke periode. En een beetje steun op zijn tijd kan heus geen kwaad!![]()
Ik wist even niet wat ik er van moest denken, zou hij me in elkaar slaan? Of van een flat af flikkeren?quote:
quote:Op zondag 6 juni 2010 23:18 schreef Tiemie het volgende:
[..]
@papamarsie ik weet het, 't is heel persoonlijk. Maar dit nr. gaf mij extra power om door te knokken. http://youtu.be/46rEgKhTJms![]()
![]()
Achja, raalte he...
Ah, ik dacht al, moet vast een Fok!ker zijnquote:Op zondag 6 juni 2010 23:20 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik wist even niet wat ik er van moest denken, zou hij me in elkaar slaan? Of van een flat af flikkeren?
Je weet het nooit met dit soort types. Voordat je het weet zit je een weekend op kleurtherapie.
Eh, sorry? Je hebt een soort van morele plicht om te blijven leven omdat anderen dat willen? Ga toch fietsen.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 12:39 schreef j95 het volgende:
Ernstig, dat je je kinderen zo in de steek kan laten. Zelfmoord vind ik nog steeds een van de ergste dingen die je jezelf en andere om je heen aan kunt doen..
Was het maar waarquote:Op zaterdag 5 juni 2010 13:01 schreef opastokvis het volgende:
mensen die zeggen dat ze springen, is gewoon bewezen, springen niet...
Nee, als je dan toch egoïstisch wil zijn moet je het meteen goed doen.quote:Op zondag 6 juni 2010 23:31 schreef joepie91 het volgende:
[..]
Eh, sorry? Je hebt een soort van morele plicht om te blijven leven omdat anderen dat willen? Ga toch fietsen.
Verder is het iemand eigen beslissing om een einde aan zijn of haar leven te maken. Ik vind echter wel dat je als je bijvoorbeeld kinderen hebt, wel de verantwoordelijkheid hebt om te regelen dat ze ergens terecht kunnen.
Ehm, iemand heeft nog steeds het recht om over zijn eigen leven of dood te beslissen. Daar heeft iemand anders geen ene fuck mee te maken.quote:Op zondag 6 juni 2010 23:36 schreef Crutch het volgende:
[..]
Nee, als je dan toch egoïstisch wil zijn moet je het meteen goed doen.
Ga lekker zelfmoord zitten goedpraten hier.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |