Waarom werk je daar nog steeds?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 12:39 schreef kurk_droog het volgende:
hoi hoi![]()
Echt niet goed vandaag bij de Makro. Sta je slapend om 8uur te werken vraagt er ineens een meisje van 17 / 19 jaar waar de airco's staan. Topje en dat broekje![]()
![]()
Net over de billen wiebelde het
![]()
![]()
![]()
Echt niet goed zo vroeg in de morgen
Haha ik ga DO IT FAGGOT tweeten naar 'm.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 12:48 schreef Bragi het volgende:
Live zelfmoordpoging via Twitter?
[ link | afbeelding ],
,
Hoe kom je aan die twitterquote:Op zaterdag 5 juni 2010 12:48 schreef Bragi het volgende:
[ link | afbeelding ],
,
Aandachtshoer.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 12:48 schreef Bragi het volgende:
[ link | afbeelding ],
,
Ik heb geld genoeg.quote:
Wat zijn de werkzaamheden?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 12:52 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Broke boy.
Je mag wel voor mij werken.
Wat?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 12:57 schreef Breathtaking het volgende:
Er is iemand die een gmail adres heeft aangemaakt zogenaamd onder mijn naam, en daarmee nu mailtjes met links naar posts van mij hier stuurt naar mij en mijn vriendje.
Zelfs van posts uit de slowchat.. Dit gaat mij gewoon te ver, dus ik ga van Fok! af, jammer dan maar dit vind ik het niet waard.
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 12:56 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Heel divers, veel contacten met andere mensen.
Wat.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 12:57 schreef Breathtaking het volgende:
Er is iemand die een gmail adres heeft aangemaakt zogenaamd onder mijn naam, en daarmee nu mailtjes met links naar posts van mij hier stuurt naar mij en mijn vriendje.
Zelfs van posts uit de slowchat.. Dit gaat mij gewoon te ver, dus ik ga van Fok! af, jammer dan maar dit vind ik het niet waard.
Wtf, da's echt belachelijkquote:Op zaterdag 5 juni 2010 12:57 schreef Breathtaking het volgende:
Ja, dat vraag ik me inderdaad ook een beetje af. Ik heb echt geen idee wat ik iemand misdaan heb waardoor ik dit verdient heb, maar ik zit er echt mee en ik denk dat het maar de beste oplossing is om hier gewoon weg te gaan.quote:
Maar dat is een mailadres met je echte naam?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 12:59 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja, dat vraag ik me inderdaad ook een beetje af. Ik heb echt geen idee wat ik iemand misdaan heb waardoor ik dit verdient heb, maar ik zit er echt mee en ik denk dat het maar de beste oplossing is om hier gewoon weg te gaan.
Heerlijk. Zou zo nog de hele dag kunnen slapenquote:Op zaterdag 5 juni 2010 12:59 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik viel ineens gewoon weg
Jij dan?
Hoe komen mensen dan aan het mail adres van je vriendje? Of lees ik het verkeerd?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 12:59 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja, dat vraag ik me inderdaad ook een beetje af. Ik heb echt geen idee wat ik iemand misdaan heb waardoor ik dit verdient heb, maar ik zit er echt mee en ik denk dat het maar de beste oplossing is om hier gewoon weg te gaan.
word.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 13:01 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Oh, en dan vinden mensen het raar dat ik altijd zo anoniem blijf. Nou, zie hier de reden.
Ja.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 12:59 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Maar dat is een mailadres met je echte naam?
Ja wist ik maar hoe diegene daaraan komtquote:Op zaterdag 5 juni 2010 13:01 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Heerlijk. Zou zo nog de hele dag kunnen slapen.
[..]
Hoe komen mensen dan aan het mail adres van je vriendje? Of lees ik het verkeerd?
Oh, en dan vinden mensen het raar dat ik altijd zo anoniem blijf. Nou, zie hier de reden.
Ja hoe dan? En bovendien, diegene leest dit vast wel binnenkortquote:Op zaterdag 5 juni 2010 13:00 schreef Lakitu het volgende:
Wat een mongool.Hey BT, ik ben vrij zeker dat je met gmail het IP-adres van de afzender kunt tracken. Probeer dat eens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |