Yep. Maar nu even serieus: hoe weet jij dat er nu ook cement wordt doorgelaten? En, waarom nu ineens wel? En, mogen de opvarenden met de goederen mee Gaza in?quote:
wat ik al eerder zijn .quote:Op zaterdag 5 juni 2010 19:56 schreef sp3c het volgende:
[..]
lol
het is niet de Lord of the Rings ofzo, Israel zorgt voor Israeliers net zoals elk ander land vooral met het eigen volk bezig is
ja daar zijn de Palestijnen de dupe van ja
door mijn news agancy,is dit toe gegeven .quote:Op zaterdag 5 juni 2010 19:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Yep. Maar nu even serieus: hoe weet jij dat er nu ook cement wordt doorgelaten? En, waarom nu ineens wel? En, mogen de opvarenden met de goederen mee Gaza in?
Dankje. Maar weet je, dan vind ik weer een Chinese bron die dit zegt:quote:Op zaterdag 5 juni 2010 20:01 schreef C_N het volgende:
[..]
door mijn news agancy,is dit toe gegeven .
de vredes activisten gaan mee tot de overnamen dus een stukje na de grensovergang . dat staat nog niet vast waar.. dit is mischien bij kisufiem,,en dan worden ze terug naar ierland gebracht op de kosten van Israel uiteraard
http://news.xinhuanet.com(...)06/06/c_13335279.htmquote:The Radio quoted an Israeli spokesman as saying that the Irish vessel was not carrying any weapons, but the soldiers found 500 tons of cement, and the 15 Irish and Malaysian activists "will all be sent back to their countries through the Israeli Ben Gorion Airport."
Israel prevents cement in Gaza claiming that it is used for military purposes. Israel has been imposing a tight blockade on the Gaza Strip right after Hamas movement seized the enclave by force in June 2007, where it closed down all the commercial crossings and only allowed limited amounts of goods.
Je hebt het nu nog wel over cement naar Gaza? Wat wordt terug gebracht naar ierland op kosten van Israël?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 20:01 schreef C_N het volgende:
[..]
de vredes activisten gaan mee tot de overnamen dus een stukje na de grensovergang . dat staat nog niet vast waar.. dit is mischien bij kisufiem,,en dan worden ze terug naar ierland gebracht op de kosten van Israel uiteraard
sorry het word overgedragen bij de keremshalon overslag.naar alle waarschijnelijkheidquote:Op zaterdag 5 juni 2010 20:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Dankje. Maar weet je, dan vind ik weer een Chinese bron die dit zegt:
[..]
http://news.xinhuanet.com(...)06/06/c_13335279.htm
Alhoewel ik ook tegenkom dat Israël incidenteel cement toelaat.
de bemanning lijkt me.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 20:05 schreef paddy het volgende:
[..]
Je hebt het nu nog wel over cement naar Gaza? Wat wordt terug gebracht naar ierland op kosten van Israël?
Ben een stukje kwijt door jullie slowchat
de vredes activisten van de corra/quote:Op zaterdag 5 juni 2010 20:05 schreef paddy het volgende:
[..]
Je hebt het nu nog wel over cement naar Gaza? Wat wordt terug gebracht naar ierland op kosten van Israël?
Mooi. Volgens RTL Nieuws zullen er trouwens nog vele transporten over zee volgen.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 20:06 schreef C_N het volgende:
[..]
sorry het word overgedragen bij de keremshalon overslag.
ow ja via ashdod dan wel te verstaan.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 20:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Mooi. Volgens RTL Nieuws zullen er trouwens nog vele transporten over zee volgen.
C_N zit bij de informatie dienst van het IDF,quote:Op zaterdag 5 juni 2010 20:05 schreef paddy het volgende:
[..]
Nou zo begrijp ik het niet, ik begrijp juist dat ze opnieuw de territoriale wateren in willen varen tot de kust bij Gaza.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 20:10 schreef C_N het volgende:
[..]
ow ja via ashdod dan wel te verstaan.
er zijn er al veel geweest hoor
Als jij je buren dan zo wantrouwt, kun je misschien de VN laten controleren of er echt wel huizen mee gemaakt wordt? En die tunnels zijn er toch wel. Er is ook nog een andere kant van de tunnel.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 20:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Dankje. Maar weet je, dan vind ik weer een Chinese bron die dit zegt:
[..]
http://news.xinhuanet.com(...)06/06/c_13335279.htm
Alhoewel ik ook tegenkom dat Israël incidenteel cement toelaat.
dat willen ze allemaalquote:Op zaterdag 5 juni 2010 20:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou zo begrijp ik het niet, ik begrijp juist dat ze opnieuw de territoriale wateren in willen varen tot de kust bij Gaza.
groten deels door de hamasquote:Op zaterdag 5 juni 2010 20:12 schreef paddy het volgende:
[..]
Als jij je buren dan zo wantrouwt, kun je misschien de VN laten controleren of er echt wel huizen mee gemaakt wordt? En die tunnels zijn er toch wel. Er is ook nog een andere kant van de tunnel.
Weet iemand iets over het betalen van de tunneldoorgang? Ik hoorde zoiets op tv tijdens een interview.
De grote groep actievoerders van het eerste konvooi bestond ook uit bouwvakkers en dergelijke (en medisch personeel). Het was hun plan te helpen met de aangeleverde goederen. Dat was dus heel makkelijk te controleren geweest.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 20:12 schreef paddy het volgende:
[..]
Als jij je buren dan zo wantrouwt, kun je misschien de VN laten controleren of er echt wel huizen mee gemaakt wordt? En die tunnels zijn er toch wel. Er is ook nog een andere kant van de tunnel.
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 20:11 schreef BasOne het volgende:
[..]
C_N zit bij de informatie dienst van het IDF,
hij rijd regelmatig rond in een jeep door gaza.
Hij houd van pina coladas
En door de regen lopen,
Maar hij houd niet van yoga.
ja maar de verhalen en de werklijkheid is vaak anders.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 20:15 schreef Disana het volgende:
[..]
De grote groep actievoerders van het eerste konvooi bestond ook uit bouwvakkers en dergelijke (en medisch personeel). Het was hun plan te helpen met de aangeleverde goederen. Dat was dus heel makkelijk te controleren geweest.
Ik bedoel natuurlijk van deze week.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 20:19 schreef C_N het volgende:
[..]
ja maar de verhalen en de werklijkheid is vaak anders.
en eerste ?? er zijn er al 10 tallen geweest?
Waarom op kosten van Israel..uiteraard ?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 20:01 schreef C_N het volgende:
[..]
Omdat ze in principe zijn gekidnapt en gedwongen via Israël te reizenquote:Op zaterdag 5 juni 2010 20:25 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Waarom op kosten van Israel..uiteraard ?
Er waren ook schepen die geen messen, slingers etc aan boord hadden idd. Was geloof ik maar één boot?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 20:15 schreef Disana het volgende:
[..]
De grote groep actievoerders van het eerste konvooi bestond ook uit bouwvakkers en dergelijke (en medisch personeel). Het was hun plan te helpen met de aangeleverde goederen. Dat was dus heel makkelijk te controleren geweest.
Waarom? Ze konden toch ook via Egypte?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 20:27 schreef BasOne het volgende:
[..]
Omdat ze in principe zijn gekidnapt en gedwongen via Israël te reizen
dat word steeds gedaan.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 20:25 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Waarom op kosten van Israel..uiteraard ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |