Je bedoelt andersom denk ik, als ze dit bij de eerste boot zo hadden gedaan als op de laatste dan was het ook zo gegaan? Mja, ik ben een beetje sceptisch vanwege de aanwezigheid van commando's, verhalen over schieten en flashbommen e.d. Natuurlijk heb jij daar je eigen mening over, dat mag, ik wil graag het onderzoek afwachten.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 19:16 schreef C_N het volgende:
[..]
als eerste die vidio als dit ook bij de laatse boot was gebeurd dan waren de goederen OOK naar de strook gebracht maar helaas kozen ze voor warr.
Even opgezocht:quote:dan de UN er is in het verleden wel het een en ander gebeurd onder het toe ziend oog van de UN.. drie soldaten gekipnapt op Isreal grond waar de UN er bij stond en er zelfs vidio opnamen van stond te maken .
en de gilad shalit .en zo zijn er nog wat gebeurtenissen wapen transporten onder het oog van de UN etc,etc
Zo zijn er talloze verhalen zo onderhand, van beide partijen, het liefst zou ik een oplossing zien, beide landen erkenning van elkaar en duidelijke grenzen. Maar ja, iets zegt me dat dit er voorlopig niet in zit.quote:Shalit heeft bekendheid gekregen doordat hij op 25 juni 2006 werd gekidnapt door Palestijnse militieleden (vermoedelijk van de Hamas maar dat is niet helemaal zeker) die vanuit Gaza een tunnel hadden gegraven naar Israël om daar een aanslag te plegen. Shalits ontvoerders eisen de vrijlating van duizend Palestijnse gevangenen die in Israëlische gevangenissen zitten.
Na de gevangenname is Israël vanaf 28 juni de Gazastrook binnengevallen (Operatie Zomerregens), heeft zij met gevechtsvliegtuigen meerdere bruggen gebombardeerd, een of meer elektriciteitscentrales verwoest en met helikopters onder andere het kantoor van de premier van de Hamas-regering van de Palestijnse Autoriteit Haniya in puin geschoten.
Op 2 juli 2006 heeft de Israëlische premier Olmert het leger de vrije hand gegeven om alles te doen wat zij nodig mocht vinden om Shalit vrij te krijgen. De president van de Palestijnse Autoriteit Abbas en premier Haniya hebben in een verklaring aangegeven niet te begrijpen waarom Israël deze aanvallen uitvoert.
Het is onduidelijk of de korporaal in de Gazastrook of Egypte gevangen wordt gehouden. Sinds zijn ontvoering zijn er één geluidsopname en drie brieven van Shalit naar buiten gekomen. Hamas heeft ook gedreigd de soldaat te vermoorden.
Op 2 oktober 2009 ontving de Israëlische regering een video-opname van Shalit, vermoedelijk op 14 september opgenomen. Door tussenkomst van Duitse bemiddelaars werden 19 in Israël gevangengehouden vrouwen uitgeruild voor dit levensteken
Tegen het optreden van de marine afgelopen maandag? Tegen de blokkade? Vertel eens wat meerquote:Op zaterdag 5 juni 2010 19:37 schreef C_N het volgende:
Disane... over een half uurtje start er een linkse protest actie .
in telaviv .
lees ,,quote:Op zaterdag 5 juni 2010 19:35 schreef FoolWithMokey het volgende:
[..]
Ja, alsof het zo vanzelfsperekend is om cement te vebieden.
tegen 48 jaar ocupation volgens hun. so this included everythingquote:Op zaterdag 5 juni 2010 19:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Tegen het optreden van de marine afgelopen maandag? Tegen de blokkade? Vertel eens wat meer
Ah dankjewel. Ik hoop dat ze ongehinderd hun mening mogen uitdragen en er geen confrontaties plaatsvinden.quote:
Ja, dus de normale burgers moeten maar daar onder leiden?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 19:39 schreef C_N het volgende:
[..]
lees ,,
Als het word gebruikt voor smokkel tunnels voor wapens ja,, dat maak iets uit ja .
niet in nederland daar heb je dit probleem niet hier wel .
en dat is het verschil.
don't blame the piano player ..ask the hamas..quote:Op zaterdag 5 juni 2010 19:42 schreef FoolWithMokey het volgende:
[..]
Ja, dus de normale burgers moeten maar daar onder leiden?
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 19:43 schreef FoolWithMokey het volgende:
[..]
Ja, jij bent solo, ik ben rock&roll!
maak je je hier maar niet druk over,quote:Op zaterdag 5 juni 2010 19:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Ah dankjewel. Ik hoop dat ze ongehinderd hun mening mogen uitdragen en er geen confrontaties plaatsvinden.
Raar toontje? Ik bedank je nog wel voor je meldingquote:Op zaterdag 5 juni 2010 19:47 schreef C_N het volgende:
[..]
maak je je hier maar niet druk over,
raar toontje heb jij eigelijk .
graag gedaan maar er zit een onder toontje aan .quote:Op zaterdag 5 juni 2010 19:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Raar toontje? Ik bedank je nog wel voor je melding
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 19:49 schreef C_N het volgende:
[..]
graag gedaan maar er zit een onder toontje aan .
het werd weer teniet gedaan door de verderen reaktie,
Zolang de kinderen haat tegen elkaar wordt ingegoten? Zolang zal die haat er ook zijn. Ik denk dat er idd landsgrenzen zouden moeten komen, maar denk aan de andere kant ook niet dat het gaat werken.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 19:37 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Je bedoelt andersom denk ik, als ze dit bij de eerste boot zo hadden gedaan als op de laatste dan was het ook zo gegaan? Mja, ik ben een beetje sceptisch vanwege de aanwezigheid van commando's, verhalen over schieten en flashbommen e.d. Natuurlijk heb jij daar je eigen mening over, dat mag, ik wil graag het onderzoek afwachten.
[..]
Even opgezocht:
[..]
Zo zijn er talloze verhalen zo onderhand, van beide partijen, het liefst zou ik een oplossing zien, beide landen erkenning van elkaar en duidelijke grenzen. Maar ja, iets zegt me dat dit er voorlopig niet in zit.
.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 19:11 schreef Mylene het volgende:
Vredesdemonstranten zonder bijbedoelingen.
Tja, israel is toch the good guy, en hamas the bad guy, The good guy moet het toch opnemen voor alle onschuldigen, niet alleen als die onschulige van het joodse geloof zijn.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 19:45 schreef C_N het volgende:
[..]
don't blame the piano player ..ask the hamas..
en volgens hun JA.
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 19:52 schreef C_N het volgende:
[..]
oke ,oke ik neem mijn woorden terug .,
it is you .
Dat woord ook gedaan .quote:Op zaterdag 5 juni 2010 19:52 schreef FoolWithMokey het volgende:
[..]
Tja, israel is toch the good guy, en hamas the bad guy, The good guy moet het toch opnemen voor alle onschuldigen, niet alleen als die onschulige van het joodse geloof zijn.
Volgens mij kan je hier al een hele lange tijd niet meer spreken van goed en slecht.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 19:52 schreef FoolWithMokey het volgende:
[..]
Tja, israel is toch the good guy, en hamas the bad guy, The good guy moet het toch opnemen voor alle onschuldigen, niet alleen als die onschulige van het joodse geloof zijn.
lolquote:Op zaterdag 5 juni 2010 19:52 schreef C_N het volgende:
[..]
oke ,oke ik neem mijn woorden terug .,
it is you .
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |