quote:Op zaterdag 5 juni 2010 17:14 schreef Karrs het volgende:
(Psst! BasOne is net een muur; je kunt er tegen praten wat je wil maar er verandert helemaal niets)
he he nu kan ik uit mijn jeepy stappenquote:Op zaterdag 5 juni 2010 17:42 schreef BasOne het volgende:
[..]
Komt ook gewoon niet in je op dat ik simpelweg gewoon naar de wetten kijk en me niet laat beïnvloeden door antisemitisme.
Het maakt me helemaal geen ruk uit of ze elkaar daar met kernraketten de kop in slaan of met stenen.
Volgens de geldende wetten zat Israël gewoon fout
Je hoort me toch ook niet piepen dat de Rachel Corrie in beslag is genomen?
Dat was volkomen legitiem, binnen de douane zone.
Hoezo, iets groters met rupsbanden gevonden waar je pallies mee kan pestenquote:
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 17:48 schreef BasOne het volgende:
[..]
Hoezo, iets groters met rupsbanden gevonden waar je pallies mee kan pesten
Naar de verdoemenis?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 17:50 schreef C_N het volgende:
[..]
![]()
![]()
nee integendeel.
ik help zelfs soms pallies![]()
nee hoor. vaak zijn ze dat dan al,,quote:
Israel & hamas ,en de fatah, en ,en ,en,en,en,enquote:Op zaterdag 5 juni 2010 17:58 schreef FoolWithMokey het volgende:
Wat is Deparo voor een stumpert?
Hoge heren in Israel en Hamas zijn beide fout bezig, de normale burgers zijn de slachtoffers PUNT
van de regen in de drup!quote:Op zaterdag 5 juni 2010 18:02 schreef C_N het volgende:
[..]
nee hoor. vaak zijn ze dat dan al,,![]()
maar maak niet![]()
Ik snap eigenlijk niet waarom ze door Israël heen moeten. http://nl.wikipedia.org/wiki/Bestand:Gazastrook_Nederlandstalige_kaart.svgquote:Op zaterdag 5 juni 2010 16:19 schreef Disana het volgende:
[
[..]
http://www.trouw.nl/nieuw(...)p_weg_naar_Gaza.html
Dit konvooi over land zal waarschijnlijk door Israël worden toegelaten. Het is toch gewoon een zotte situatie dat (activisten en hulpverleners uit) andere landen Gaza moeten bijspringen dwars door Israël heen terwijl Israël zelf blijft voorkomen dat de Palestijnen huizen en een vruchtbare economie opbouwen.
Uit het artikel van de Washington Post wat ik eerder postte begrijp ik dat er een grensovergang met Egypte altijd open is.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 18:20 schreef paddy het volgende:
[..]
Ik snap eigenlijk niet waarom ze door Israël heen moeten. http://nl.wikipedia.org/wiki/Bestand:Gazastrook_Nederlandstalige_kaart.svg
Waarom niet via Egypte?
quote:With the exception of one border crossing that is managed -- and largely kept shut -- by Egypt, Israel controls all entry and exit points to the Gaza Strip, a narrow territory that is 25 miles long and three to seven miles wide. After Israel first imposed a closure on the territory in 2005, the blockade has intensified over the three years since Hamas seized power.
er is een mondeling verdrag.tussen Egypte.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 18:20 schreef paddy het volgende:
[..]
Ik snap eigenlijk niet waarom ze door Israël heen moeten. http://nl.wikipedia.org/wiki/Bestand:Gazastrook_Nederlandstalige_kaart.svg
Waarom niet via Egypte?
niet altijd bij vlagen is het open .quote:Op zaterdag 5 juni 2010 18:23 schreef Mylene het volgende:
[..]
Uit het artikel van de Washington Post wat ik eerder postte begrijp ik dat er een grensovergang met Egypte altijd open is.
[..]
Waar is hier?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 18:33 schreef C_N het volgende:
het laatste news wat ik hier door krijg ,,,dater een schip vanuit beirut naar gaza wil ??
ja dat zal IDD wel lukken
Information is powerquote:
Het is dan ook een voetgangersovergang, en daar mogen geen goederen doorheen, alleen mensen .. als die al open is ..quote:Op zaterdag 5 juni 2010 18:23 schreef Mylene het volgende:
[..]
Uit het artikel van de Washington Post wat ik eerder postte begrijp ik dat er een grensovergang met Egypte altijd open is.
[..]
En meer dan 60% van wat er aan boord is gaat niet naar Gazaquote:
naar mijn info alles gaat naar de strook toquote:Op zaterdag 5 juni 2010 18:49 schreef BasOne het volgende:
[..]
En meer dan 60% van wat er aan boord is gaat niet naar Gaza
Zelfs als die tonnen cement en bakstenen die op de verboden lijst staan?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 18:51 schreef C_N het volgende:
[..]
naar mijn info alles gaat naar de strook to
met begeleiding van de bemaning
Als het goederen zijn die niet op de verboden lijst staan gaan ze wél naar Gaza. Ik neem aan dat de hulporganisaties weten wat wel doorkomt en wat niet, dus daar kunnen ze rekening mee houden als ze een hulpconvooi sturen.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 18:49 schreef BasOne het volgende:
[..]
En meer dan 60% van wat er aan boord is gaat niet naar Gaza
Dat is mooi!quote:Op zaterdag 5 juni 2010 18:51 schreef C_N het volgende:
[..]
naar mijn info alles gaat naar de strook to
met begeleiding van de bemaning,
zelfs cement![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |