psssjkt, ga fietsen jij. Tuurlijk weet ik wat moke is. Volgens mij weet ik zelfs waar ze vandaan komen (Haarlem?) maar ik was op het strandquote:Op zaterdag 5 juni 2010 18:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zet er geen geld op, bij PS weet je het maar nooit...
Tikfout bij het letterlijk uitvoeren van het gezegde "een gat in de hand hebben" heeft grote gevolgenquote:Op zondag 6 juni 2010 22:55 schreef Whiteguy het volgende:
Zondagavond spelletjes avond. Bij deze zet ik 'bedenk een onderschrift' in.
* Whiteguy begint
[ afbeelding ]
Guatemala voortvarend van start gegaan met aanleg metro.
Ik dorst het dus niet te gokken, maar het is een beetje te nat nu om te gaan fietsen...quote:Op zondag 6 juni 2010 23:28 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
psssjkt, ga fietsen jij. Tuurlijk weet ik wat moke is. Volgens mij weet ik zelfs waar ze vandaan komen (Haarlem?) maar ik was op het strand
quote:Moke is een Nederlandse band uit Amsterdam.
alles behalve horeca...quote:
quote:Vacatures |
Werken bij een top bloemist?Wilt u werken bij een top bloemist uit Meppel? Stuur dan een open solisitatiebrief.
www.123bloemenbestellen.nl/vacatures - In cache - Vergelijkbaar
quote:
Het scheelt flink als je aan de "verkeerde" kant van de toog aanwezig bent.quote:
Dat heet de goede kant van de toogquote:Op maandag 7 juni 2010 02:06 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Het scheelt flink als je aan de "verkeerde" kant van de toog aanwezig bent.
In jouw geval wel. Voor PS niet.quote:
Voor mij zijn allebei de kanten goedquote:
Ik werk in een restaurant. Dus daar stappen is niet im frage. Heb er wel met de kerst gegeten met mijn familie.quote:Op maandag 7 juni 2010 02:12 schreef Cobra4 het volgende:
Ga jij, als je vrij bent, stappen in de toko waar je werkt?
Ik moet er wel aan toe voegen dat ik dat liever niet doe. Ik blijf onbewust toch opletten of alles goed gaat en als ik merk dat dat niet zo is ga ik toch helpen.quote:Op maandag 7 juni 2010 02:14 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ga jij, als je vrij bent, stappen in de toko waar je werkt?.
Is er geen mogelijkheid om na het eten aan een "bar" na te borrelen? Ik ken namelijk genoeg restaurants die na 2200 uur veranderen in een stamcafé.quote:Op maandag 7 juni 2010 02:14 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Ik werk in een restaurant. Dus daar stappen is niet im frage. Heb er wel met de kerst gegeten met mijn familie.
Die mogelijkheid is er niet echt. Iedereen krijgt wel de mogelijkheid lekker na te tafelen maar een stamcafe wordt het niet.quote:Op maandag 7 juni 2010 02:18 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Is er geen mogelijkheid om na het eten aan een "bar" na te borrelen? Ik ken namelijk genoeg restaurants die na 2200 uur veranderen in een stamcafé.
Dus als ik bij jou zou eten dan kan ik na het diner lekker lang borrelen zonder gestoord te worden door notoire zuipers.quote:Op maandag 7 juni 2010 02:25 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Die mogelijkheid is er niet echt. Iedereen krijgt wel de mogelijkheid lekker na te tafelen maar een stamcafe wordt het niet.
Het was een kroeg voor het een restaurant werd. De drinkers zijn er op subtiele wijze uitgebonjoured, op een paar uitzonderingen na. We moedigen het niet aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |