Agressieve komkommereters ook.quote:Op zondag 6 juni 2010 14:31 schreef Nobu het volgende:
[..]
Omdat agressieve pepsnuivertjes strontvervelend zijn.
Uhh, ja, ik mag zelf bepalen hoeveel ik drink. Ik mag alleen boven een bepaalde hoeveelheid geen auto meer rijden. Ditzelfde kun je gewoon laten gelden voor andere drugs. Ik zie dat werkelijk niet als een goede reden om het niet te legaliseren.quote:Op zondag 6 juni 2010 14:36 schreef macca728 het volgende:
[..]
laat mensen dan ook lekker dronken achter het stuur zitten, je mag toch zelf weten hoeveel je drinkt , precies hetzelfde
Dus wat leren we hieruit?quote:Op zondag 6 juni 2010 14:36 schreef macca728 het volgende:
[..]
ga maar eens kijken hoe mensen zich gedragen na een snuifje
lekker na een snuifje achter het stuur en jouw kind doodrijden
laat mensen dan ook lekker dronken achter het stuur zitten, je mag toch zelf weten hoeveel je drinkt , precies hetzelfde
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
quote:Op zondag 6 juni 2010 14:31 schreef Nobu het volgende:
[..]
Omdat agressieve pepsnuivertjes strontvervelend zijn.
Misschien moet je eens naar Nederland emigeren.quote:Op zondag 6 juni 2010 14:36 schreef macca728 het volgende:
[..]
Laat je hersens eens onder een microscoop leggen na een snuifje, praat je wel andersquote:Op zondag 6 juni 2010 16:10 schreef Vengerr het volgende:
[..]
[..]
Misschien moet je eens naar Nederland emigeren.
Hier is geen spoor te bekennen van die sinistere snuifmonsters.
Hersens van een levend persoon onder een microscoop leggen.quote:Op zondag 6 juni 2010 17:25 schreef macca728 het volgende:
[..]
Laat je hersens eens onder een microscoop leggen na een snuifje, praat je wel anders
Wat stem je dan, CDA?quote:Op zondag 6 juni 2010 02:44 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
In tegendeel, zal er nooit op stemmen.
Kom nog eens met een one liner die nergens op slaat.
quote:
Klopt dan toch?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 15:20 schreef trancethrust het volgende:
[..]
Wedden dat hij op een partij stemt waar het woord "vrijheid" in de naam zit?
waar zit het woord 'vrijheid' in D66?quote:
hij zegt toch EEN partijquote:Op zondag 6 juni 2010 20:27 schreef donald_dick het volgende:
[..]
waar zit het woord 'vrijheid' in D66?
... want als je een shotje ethanol/THC/MDMA in je lijf hebt zitten ga je natuuuurlijk achter het stuur kruipen en Carmageddon spelen. Onder invloed van een chemisch goedje zijn en onder invloed van hetzelfde spulletje achter het stuur kruipen zijn nog altijd twee afzonderlijke feiten/handelingen. Steek die rooie haring maar fijn terug in je reetquote:Op zondag 6 juni 2010 14:36 schreef macca728 het volgende:
[..]
en een verbod voorkomt dit soort incidenten, omdat?quote:Op zondag 6 juni 2010 14:36 schreef macca728 het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |