tuurlijk niet.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 15:17 schreef Japsnars het volgende:
Drinken ze daar serieus geen alcohol?
Kattukersquote:Op zaterdag 5 juni 2010 14:14 schreef RichCalibier het volgende:
[..]
Rijnsburgers/katwijkers die ontussen wel met kanker schelden, die zijn ook wel triest
Was al een topic over geloof ik![]()
Daar gaat mn anonimiteit op Fok!quote:Op zaterdag 5 juni 2010 14:14 schreef RichCalibier het volgende:
[..]
Rijnsburgers/katwijkers die ontussen wel met kanker schelden, die zijn ook wel triest
Was al een topic over geloof ik![]()
Deed je 't niet met een aziaatquote:Op zaterdag 5 juni 2010 10:20 schreef Ascendancy het volgende:
Mijn vriendin gaat er zo heen.
Maar die is gelukkig niet zo als die vrouwen op de foto's
Zo is het ook gegaanquote:Op zaterdag 5 juni 2010 13:48 schreef FBreijer het volgende:
[..]
2 pagina's terug was je het nog oneens met mijn stelling dat een hoop verhalen in de bijbel onjuist zijn.
De bijbel verkoopt alle verhalen als absolute waarheden. Er staat niet 'waarschijnlijk is het zo gegaan', nee, er staat op dag 1 schiep god zus, en op dag 2 schiep god zo.
Je schrikt pas echt als je hem hoort praten. Als er een god bestaat heeft hij zeker een hekel aan deze man.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 16:05 schreef Japsnars het volgende:
Ik zou echt schrikken als ik Van den Brink was en 's ochtends in de spiegel zou kijken. Iedere dag weer.
Er zit hier wel een kern van waarheid in.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 16:14 schreef Japsnars het volgende:
Ze hebben nu een verkiezingsdebat over de afschaffing van de basisbeurs, tussen Plasterk en Bijsterveldt.
Wat een onzin kraamt dat mens en het publiek uit. Men zou niet meer willen gaan studeren als er geen basisbeurs is. Wat een onzin.
Huh, wat heeft dat er nou mee te maken? Je hebt toch het sociaal leenstelsel als vervanging van de basisbeurs?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 16:21 schreef -K03N- het volgende:
[..]
Er zit hier wel een kern van waarheid in.
Als student moet je schoolgeld betalen in enkele termijnen of in 1 keer, de gemiddelde student heeft alleen een bijbaantje en verdient dus niet genoeg om z'n zorgkosten , huur en schoolgeld te betalen
Te weinig.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 13:46 schreef Mistbank het volgende:
[..]
Nee ok, dat is zo. Maar hoeveel christenen zijn er denk je bekend met het werk van Augustinus en nemen ze zijn boodschap ook serieus?
Dat ben ik nog steeds.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 13:48 schreef FBreijer het volgende:
[..]
2 pagina's terug was je het nog oneens met mijn stelling dat een hoop verhalen in de bijbel onjuist zijn.
Ja. Dus?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 13:48 schreef FBreijer het volgende:
De bijbel verkoopt alle verhalen als absolute waarheden. Er staat niet 'waarschijnlijk is het zo gegaan', nee, er staat op dag 1 schiep god zus, en op dag 2 schiep god zo.
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 17:11 schreef Gtaboy107 het volgende:
Fantastisch toch, kunnen ze eindelijk samen komen met z'n allen om hun handjes naar voren te doen, meezingen en denken dat ze er kracht van krijgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |