Vanmiddag weer even loslatenquote:Op zaterdag 5 juni 2010 09:45 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
[..]
les paul ftw
[ afbeelding ]
Voornamelijk zwaarquote:Op zaterdag 5 juni 2010 09:55 schreef Aresdreams het volgende:
misschien toch ooit eens een les paul in handen nemen en er op gaan spelen, kijken hoe dat is
quote:
Gefeliciteerdquote:Op zaterdag 5 juni 2010 10:15 schreef guitarist het volgende:
TVP.
Gisteren de sleutel gekregen van m'n huisje. Vandaag weer de hele dag klussen. Moet nog teveel gebeuren.
Gelukkig nog tijd zat...
Yep, als je alleen het LP-model mooi vindt, kun je beter een ESP of LTD Eclipse nemen, weet ik nuquote:
Van jou?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 10:53 schreef KaMo het volgende:
Gitaren in de zon?
[ afbeelding ]
Vndaag Vestrock, gister tot laat doorgewerkt aan het terrein, het is nu af... En dan vandaag gewoon heerlijk genieten
Hijij eeft toh ook zo'n metallica filmpjequote:Op zaterdag 5 juni 2010 12:25 schreef Witchfynder het volgende:
Idd ja! En ik wil een filmpje zien waarin hij wat anders doen dan akoestische nummers.
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 10:31 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Yep, als je alleen het LP-model mooi vindt, kun je beter een ESP of LTD Eclipse nemen, weet ik nu
Ze moeten maar eens snel naar Nederland komen.quote:
Ja of WEER en dan op een moment dat ik wel kanquote:Op zaterdag 5 juni 2010 12:52 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ze moeten maar eens snel naar Nederland komen.
Ben je bij je nieuwe bandje geweest?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 16:47 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:Damn wat zoog ik zeg
![]()
Gitaren in de fik steekt
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 12:27 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
![]()
Die Truckster speelt en klinkt echt heerlijkJammer dat ik nog zoveel moet doen qua verslagen en tentamens leren
Zou kunnen ..quote:Op zaterdag 5 juni 2010 19:31 schreef genakt het volgende:
aw denk dat je het dan wel kan vergeten met dat bandje
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 19:47 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Zou kunnen ..
Maar geen nood ik heb nog een auditie in de planning staan binnenkort
Zin om te oefenen, ben toe aan het volgende hoofdstuk van mijn lesboek, maar denk dat mijn buren me dat niet in dank gaan afnemen...quote:Op zondag 6 juni 2010 00:47 schreef Under_Score het volgende:
zin in gitaar spelen, maar het is te laat![]()
Haha, gewoon flink sparen. Het ging bij ons ook niet in een keer hoorquote:Op zaterdag 5 juni 2010 22:05 schreef Dawnbreaker het volgende:
damn jullie hebben allemaal zo'n mooie gitaren, ik word jaloers. Dean heb jij een website waar info over jullie band opstaat of een schema ofzo?
Denk dat je rond de 2-300 euro erg leuke dingen kan vinden. En dan niet alleen startersspul, maar ook wel dingen waarmee je nog jaren vooruit kan.quote:Op zondag 6 juni 2010 02:10 schreef Dawnbreaker het volgende:
weet iemand hier wat je ongeveer kwijt bent voor een beginners ibanez of ander leuk spul?
Heb net Night Fever van de Bee Gees geleerd en daarna ben ik verder gegaan met het leren van het tap stuk uit Always with you ... van Satriani.quote:Op zondag 6 juni 2010 00:47 schreef Under_Score het volgende:
zin in gitaar spelen, maar het is te laat![]()
neeee, waarom?quote:
Ja, ik had vorig jaar voor 250 euro een 2e hands Ibanez RG350EX incl 15 watt Marshall versterkertje. Beiden in absolute nieuwstaat (na wat poetsen, die kerel was niet bepaald fan van schoonmaken en opruimen...)quote:Op zondag 6 juni 2010 02:17 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Denk dat je rond de 2-300 euro erg leuke dingen kan vinden. En dan niet alleen startersspul, maar ook wel dingen waarmee je nog jaren vooruit kan.
Wat zoek je precies?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |