Jaaa doe dat maar! Altijd leuk, mensen die juist veel makkelijker aan de merken kunnen komen die "wij" moeilijk moeten bestellenquote:Op zondag 6 juni 2010 20:28 schreef canada-girl het volgende:
Hoi allemaal,tijd geleden dat ik hier geweest Ben.maar zie nog steeds prachtige nagels!
Ben zelf ook lekker aan het uitbreiden,heb nu ongeveer40 lakjes.vooral van Sally die is hier het makkelijkst te krijgen en hele mooie kleuren.
Wel heb ik vorige week 2 flesjes nicole by opi gekocht!wel wat duurder Dan opi maar prachtige kleuren!
Ik heb gekozen voor respect the world en its up to you:)
zal van de week weleens pics plaatsen.
Groetjes
Wat een schattige voetjes! Mooi kleurtje!quote:Op zondag 6 juni 2010 20:12 schreef Dzjonka het volgende:
Mijn handjes en voeten
[ afbeelding ]
Is een hema lakje, maar vind de kleur zo gaaf en zomers! Moet nog wel even clean-uppen
[/url] ]
Je hebt er bedrijven voor ik doe het viaquote:Op zondag 6 juni 2010 20:34 schreef Daph_ het volgende:
Ik heb iemand nodig in de VS die m'n lakkies ontvangt en ze doorstuurt*vriendinnetje vragen gaat*
www.usa2ned.com (of .nl dat vergeet ik steeds) is ook een goedequote:Op zondag 6 juni 2010 20:37 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Je hebt er bedrijven voor ik doe het via
http://www.weship-it.com/dutch.php
Maar dat kost wel geld.
Maar die willen geen lakjes verzendenquote:Op zondag 6 juni 2010 20:42 schreef mirannie het volgende:
[..]
www.usa2ned.com (of .nl dat vergeet ik steeds) is ook een goede
Way to go SQquote:Op zondag 6 juni 2010 20:41 schreef Stormqueen het volgende:
Al die lieveheersbeestenteentjes(zeventien keer woordwaarde
)
Vandaag intake gehad op de sportschool. Na de fittest knipperde er "zeer zwak" op het scherm!
Maar goed, het begin is er. Morgen om 07:15 gaan we het krachttrainingsschema opstellen en dan ben ik good to go
Oh, echt? Dat wist ik niet... Ik heb ze nog wel eens gebruikt voor uggsquote:Op zondag 6 juni 2010 20:43 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Maar die willen geen lakjes verzenden
quote:Op zondag 6 juni 2010 20:41 schreef Stormqueen het volgende:
)
Vandaag intake gehad op de sportschool. Na de fittest knipperde er "zeer zwak" op het scherm!
Maar goed, het begin is er. Morgen om 07:15 gaan we het krachttrainingsschema opstellen en dan ben ik good to go
Ja, liever 's morgens dan 's avonds. Als ik na mijn werk meteen moet gaan sporten val ik flauw en na het eten wordt het al gauw 20:00 en dan heb ik geen zin meerquote:
Respectquote:Op zondag 6 juni 2010 20:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, liever 's morgens dan 's avonds. Als ik na mijn werk meteen moet gaan sporten val ik flauw en na het eten wordt het al gauw 20:00 en dan heb ik geen zin meer
Normaal kom ik om 7:30 mijn nest uit, dus ik vraag me af of ik er morgen nog zo blij mee benquote:
Respectquote:Op zondag 6 juni 2010 20:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, liever 's morgens dan 's avonds. Als ik na mijn werk meteen moet gaan sporten val ik flauw en na het eten wordt het al gauw 20:00 en dan heb ik geen zin meer
Nicole is voor zover ik weet niet te koop hier.. Sally Hansen wel, maar ze hebben alleen de stomme kleurtjes (hier iig)quote:Op zondag 6 juni 2010 20:44 schreef canada-girl het volgende:
Denk dat de kleurtjes van Sally ook wel in Nederland te Koop zijn??weet niet zeker hoor:)heb nu twisted pink op de nagels zitten.
En Nicole is bij jullie niet te Koop?
Ja, lief en mooi en en en is ze he?!quote:Op zondag 6 juni 2010 20:37 schreef Guess. het volgende:
[..]
Wat een schattige voetjes! Mooi kleurtje!
@vamperotica,wat leuk gedaan die voetbal nagels! En wat heb je een heel mooi lief klein nichtje,heb d'r vrijdag live gezien![]()
![]()
* Trots op SQ isquote:Op zondag 6 juni 2010 20:41 schreef Stormqueen het volgende:
)
Ik vind het heel stoer van je!quote:Op zondag 6 juni 2010 20:58 schreef Stormqueen het volgende:
Maar de sportschool ligt letterlijk naast mijn werk (aangrenzende pand) dus dat maakt het al makkelijker
Mijne ook. Paars zelfsquote:Op zondag 6 juni 2010 20:59 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik vind het heel stoer van je!
Mijn hoofd laat het niet toe 's ochtends te sporten, ik word rood met witte vlekken en dat duurt wel even voor dat weer wegtrekt.
quote:Op zondag 6 juni 2010 21:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Mijne ook. Paars zelfsMaar daar laat ik me niet door weerhouden
Netjes! Ik ga vanaf morgen ook weer sporten.quote:Op zondag 6 juni 2010 20:41 schreef Stormqueen het volgende:
)
quote:Op zondag 6 juni 2010 21:42 schreef mirannie het volgende:
[..]
GR 307????
Mooi heheb ´m hier ook liggen
heb besteldquote:Op zondag 6 juni 2010 21:55 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
na het swatchen voor jullie heb ik er een aantal voor mezelf gehouden zitten erg mooie bij
Mooiquote:Op zondag 6 juni 2010 22:13 schreef Daph_ het volgende:
[ afbeelding ]
En in indirect licht:
[ afbeelding ]
Misa Chocolate Icing
Wauwquote:Op zondag 6 juni 2010 22:13 schreef Daph_ het volgende:
[ afbeelding ]
En in indirect licht:
[ afbeelding ]
Misa Chocolate Icing
Ik hou van Chocolate Icingquote:Op zondag 6 juni 2010 22:13 schreef Daph_ het volgende:
[ afbeelding ]
En in indirect licht:
[ afbeelding ]
Misa Chocolate Icing
Over een tijd zijn we allemaal jaloers op jouquote:Op zondag 6 juni 2010 20:58 schreef Stormqueen het volgende:
Maar de sportschool ligt letterlijk naast mijn werk (aangrenzende pand) dus dat maakt het al makkelijker
Je moet de Wii-fit nemen, die is veul vriendelijker. Die van mij denkt dat ik 20 benquote:Op zondag 6 juni 2010 20:41 schreef Stormqueen het volgende:
quote:Op zondag 6 juni 2010 22:19 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Je moet de Wii-fit nemen, die is veul vriendelijker. Die van mij denkt dat ik 20 ben![]()
Succes
Op maandag meestal niet, alleen eventuele naleveringen.quote:Op zondag 6 juni 2010 22:54 schreef Linnie20v het volgende:
Worden er morgen door de TNT pakketjes rondgebracht?
mooiquote:Op zondag 6 juni 2010 22:13 schreef Daph_ het volgende:
[ afbeelding ]
En in indirect licht:
[ afbeelding ]
Misa Chocolate Icing
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |