Alles voor de helft! Oh joh, ik mocht niet meer falen maar zit je shop al de hele tijd in de gaten te houden hahaquote:
euhm dit was niet zo bedoeldquote:Op zondag 6 juni 2010 19:17 schreef Tegan het volgende:
Niet onaardig bedoelt, maar ik dacht dat het al was besproken dat je niet meer mocht spammen met je shop.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 6 juni 2010 19:26 schreef mirannie het volgende:
[..]dat wou iik ook net vragen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aha, ik snap het. Wat vreemd dat er nu dan 'ineens' littekenweefsel groeit.quote:Op zondag 6 juni 2010 17:19 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Yup... Eeuwen geleden opengehaald tot op mn bot en sinds een half jaar schijnt er littekenwwefsel te groeien
okequote:Op zondag 6 juni 2010 19:28 schreef Mirjam het volgende:
[..]
nouja, zo komt het natuurlijk wel over, dat lijkt me vrij duidelijk
als je dan toch je lak er af gaat halen.. golden rose swatchen?quote:Op zondag 6 juni 2010 19:35 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
oke![]()
Geen idee van swatches![]()
Ik ga de rest van mijn overgebleven Pixie Dust maar eens afhalen.
Heb je geen foto's van potjes toevallig?quote:Op zondag 6 juni 2010 19:35 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
oke![]()
Geen idee van swatches![]()
Ik ga de rest van mijn overgebleven Pixie Dust maar eens afhalen.
quote:Op zondag 6 juni 2010 19:36 schreef moussy het volgende:
[..]
als je dan toch je lak er af gaat halen.. golden rose swatchen?
Ja dat vond de huisarts ook... het kan operatief verwijderd worden, maar da's een boel gefrummel dus zolang ik er geen last van heb blijft t lekker zitten...quote:Op zondag 6 juni 2010 19:31 schreef Ooi86 het volgende:
[..]
Aha, ik snap het. Wat vreemd dat er nu dan 'ineens' littekenweefsel groeit.
Anyway, het viel me op.
quote:Op zondag 6 juni 2010 19:36 schreef moussy het volgende:
[..]
als je dan toch je lak er af gaat halen.. golden rose swatchen?
dat begrijp je zelf toch ook wel, hoop ik?quote:
er zijn ongetwifeld mensen die er problemen mee hebben.41daar gaat het verder niet om, er zijn afspraken over, die gelden voor iedereen.quote:Op zondag 6 juni 2010 19:42 schreef mirannie het volgende:
Ik snap dat er regels zijn op Fok, maar is er ook maar iemand die hier echt een probleem mee heeft? Het is niet dat ze heel Fok bevuilt ofzo, en in dit topic vindt iedereen het juist fijn om te horen/lezen lijkt mij.
quote:Op zondag 6 juni 2010 19:42 schreef mirannie het volgende:
Ik snap dat er regels zijn op Fok, maar is er ook maar iemand die hier echt een probleem mee heeft? Het is niet dat ze heel Fok bevuilt ofzo, en in dit topic vindt iedereen het juist fijn om te horen/lezen lijkt mij.
Ik neem aan Fok! zelf, tenslotte is het een vorm van gratis reclame. Zou daar als forumeigenaar zelf niet blij mee zijn in elk geval.quote:Op zondag 6 juni 2010 19:42 schreef mirannie het volgende:
Ik meld me aan voor de aanbiedingen per PMquote:Op zondag 6 juni 2010 19:54 schreef -Bubseltje- het volgende:
Sorry, als ik mensen geïrriteerd heb![]()
Zal geen update's e.d. meer doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |