Wel.quote:
Jij bent (nog) niet (genoeg) een op zich staand e-karakter met typerende kenmerken. Wat jou typeert als user (in mijn optiek) is dat je boven alles correct en zachtaardig bent. Maar qua specifiek postgedrag kan ik daar niet een hele bingokaart van maken.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 11:53 schreef ynuhh het volgende:
Bragi wil je er een over mij maken? Ik ben wel benieuwd.
Alleen de laatste tijd hoor. Vroeger was ze bad-ass.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 11:57 schreef Bragi het volgende:
[..]
Wat jou typeert als user (in mijn optiek) is dat je boven alles correct en zachtaardig bent.
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 11:42 schreef TheKC het volgende:
[..]
Inderdaad, de mensen die vroeger blanco stemden, stemmen nu D66.
Adonis staat er niet op man.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 11:59 schreef Lakitu het volgende:
[ afbeelding ]
De meeste van de hef bingo zijn ook op toepassing van mij. Dus dat. Vriendjes.
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 12:00 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
14, 14, 15, 14, 13, 14, 15, 15, 14, 15, 14.
Ontzettend. En dankjewel Bragi.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 11:58 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Alleen de laatste tijd hoor. Vroeger was ze bad-ass.
13quote:Op zaterdag 5 juni 2010 12:00 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Maar dat zegt ie ook niet zo vaak.quote:
wat, die zag ik nog niet eens staan.quote:
Sowieso vallen de linkse partijen en alle christelijke partijen voor mij af.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 11:46 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Wat stem jij dan?
En je hebt gelijk, want er bestaat geen partij voor mij. (hihi, rijmt) Geen behoefte om perse in de machtstoel te willen zitten (CDA afgestreept), niet de behoefte om burgers uit elkaar te drijven (PVV, VVD en SP afgestreept), wel moedig genoeg zijn om heilige huisjes omver te gooien (VVD, CDA afgestreept) en niet te wjsvingerig zijn. (CDA, VVD, PVV, Groen Links en SP afgestreept).
Dus ik stem bewust op D66.
Sarcasme?quote:
Ja toen je nog bazinnentopics maakte.quote:
Dat vind ik altijd zo sad. Als iemand christelijk is kan hij geen goede mening of standpunten meer hebben? Als je nou eens kijkt naar de standpunten van een partij ipv naar het feit dat er een C in de naam zit.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 12:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Sowieso vallen de linkse partijen en alle christelijke partijen voor mij af.
Stiekem weet ik het ook nog niet, moet ik dan maar op D66 gaan stemmen?
Nee, geen sarcasme. ik zit in de auto dus kan geen pi's gebruiken.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 12:02 schreef Bragi het volgende:
[..]
Sarcasme?
Want ik bedoelde het geenszins negatief.
Aannames Otis2.0, aannames...quote:Op zaterdag 5 juni 2010 12:04 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Dat vind ik altijd zo sad. Als iemand christelijk is kan hij geen goede mening of standpunten meer hebben? Als je nou eens kijkt naar de standpunten van een partij ipv naar het feit dat er een C in de naam zit.
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 12:00 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ohja, ik weet nog dat ik je toen tips had gegeven via pmquote:Op zaterdag 5 juni 2010 12:05 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Volgens mij had ik er maar één, die met anti-climax.
quote:
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 01:03 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Is dat nu serieus een lullige opmerking? Dat ie eruit ziet als 12? C_N ziet er ook uit als 12 en die hoor ik daar ook niet om jammeren?
UR FUCKIN WITH THE WRONG NIGGA SONquote:waarom zo'n otis opmerking dang iemand krijgt problemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |