Nee, dat is Ezechielk.quote:
14 jaar stiltequote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:17 schreef Stoeprand het volgende:
IK HEB GEPROBEERD OM DE ZONNESCHIJN TE VOELEN
MAAR JE BRENGT DE REGEN
morgen kaartjes kopenquote:
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:17 schreef Stoeprand het volgende:
IK HEB GEPROBEERD OM DE ZONNESCHIJN TE VOELEN
MAAR JE BRENGT DE REGEN
dat zuigt wel grote tijd nondejuquote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:19 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Ik kan dan godverdomme niet. Kutzooi.
Inderdaad.quote:
hmmquote:
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:20 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Inderdaad.
En de reden dat ik niet kan, is een of ander lame-ass fietsweekend.
Izzyquote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:21 schreef PeZu het volgende:
[..]
hmm![]()
[..]
hier een 14 years met izzy
fiets gewoon naar guns toe dan
darts is vogelpikquote:
lekstok en speciale eigengemaakte sausquote:
dat zullen toch andersom ook kunnen zeggen pitjequote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:23 schreef Trevland het volgende:
[..]
Oke, volgens mij hebben ze daar echt niks beters te doen
SOASTOK!quote:
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:25 schreef LovelyLady het volgende:
doei lieffies ik ga er vandoor, fijne avond/nacht/weekend enzo
trustequote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:25 schreef LovelyLady het volgende:
Slaap lekker koekiedoekiequote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:25 schreef LovelyLady het volgende:doei lieffies ik ga er vandoor, fijne avond/nacht/weekend enzo
whehehequote:
Jij ookquote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:25 schreef LovelyLady het volgende:
Sperma.quote:
niet jokken, pezewevenquote:
eigenlijk was het pezewevenquote:
Dat is vies.quote:
quote:
Alles goed?quote:
wehheeheh zwartequote:
Altijd, weekendquote:
Hihiquote:
Baas boven baasquote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:35 schreef Trevland het volgende:
[..]
Heb ik het beter met mijn vakantie van school
Mja true.quote:
Je nickquote:
Ik denk dat ik achter het geheim ben gekomen, maar dat kan ik niet onthullenquote:
Z'n onderschriftquote:[..]
Je nick
Jij hebt geen school meer.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:35 schreef Trevland het volgende:
[..]
Heb ik het beter met mijn vakantie van school
ooh ik hoopte van wel namelijkquote:
Waarom niet?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik denk dat ik achter het geheim ben gekomen, maar dat kan ik niet onthullen![]()
OMG JAquote:[..]
Z'n onderschrift
gierig hee, je gunt andere het nietquote:
Geen idee, maar dat ga je hoe dan ook niet vertellenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:41 schreef Trevland het volgende:
[..]
Waarom heb ik wel een idee wat zijn ingrediënt X is
Krijg je nog stufi?quote:
quote:
Wat ga jij doen om mij tegen te houden?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Geen idee, maar dat ga je hoe dan ook niet vertellen
Yup omdat ik nog niet uitgeschreven sta, dat is pas eind deze maand, dus tot dan nog stufie en ovquote:
Zelfs dat zeg ik hier nietquote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:42 schreef Trevland het volgende:
[..]
Wat ga jij doen om mij tegen te houden?
mij een biet btw, ik hoef het toch niet te proevenquote:
Ingredient X is in ieder geval geen bier.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:41 schreef Trevland het volgende:
[..]
Waarom heb ik wel een idee wat zijn ingrediënt X is
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:43 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ingredient X is in ieder geval geen bier.
No shitquote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:43 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ingredient X is in ieder geval geen bier.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:44 schreef Trevland het volgende:
[..]
No shitOh crap.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Het is sowieso geen ingrediëntquote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:47 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ja maar dat is niet het geheime ingrediënt
Als Bart geen bier heeft gedronken is het een stuk beter te pruimen dan als hij wel bier heeft gedronken. En dan heb ik ;t over de dagen ervoor. Niet voor we bezig gaan. Dit is teveel info voor jullie he?quote:
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:48 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Als Bart geen bier heeft gedronken is het een stuk beter te pruimen dan als hij wel bier heeft gedronken. En dan heb ik ;t over de dagen ervoor. Niet voor we bezig gaan. Dit is teveel info voor jullie he?
Dus het werkt ook nog door?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:48 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Als Bart geen bier heeft gedronken is het een stuk beter te pruimen dan als hij wel bier heeft gedronken. En dan heb ik ;t over de dagen ervoor. Niet voor we bezig gaan. Dit is teveel info voor jullie he?
Nee, het is geen ingrediënt van het eindproduct, het is er alleen op van invloedquote:
Sterker nog, als hij gisteren bier heeft gehad dan is het smerig, als hij net bier heeft gehad valt het heel erg mee.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:49 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dus het werkt ook nog door?
Als hij gister bier heeft gehad dan is het nog steeds smerig?
Oh zo, ik zou het niet wetenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, het is geen ingrediënt van het eindproduct, het is er alleen op van invloed
Je mag blij zijn dat je er van de week niet bij was, heel gesprek gehad over anale seks met een vriendin.quote:
Ja, het duurt even voordat de smaak volledig gerijpt is zeg maarquote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:51 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Sterker nog, als hij gisteren bier heeft gehad dan is het smerig, als hij net bier heeft gehad valt het heel erg mee.
wat je nu eet of drinkt heeft toch nooit direct effect op de smaakquote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:51 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Sterker nog, als hij gisteren bier heeft gehad dan is het smerig, als hij net bier heeft gehad valt het heel erg mee.
Anale sex met een vriendin?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:52 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Je mag blij zijn dat je er van de week niet bij was, heel gesprek gehad over anale seks met een vriendin.
En waarom zeg je dit nu allemaalquote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:52 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Je mag blij zijn dat je er van de week niet bij was, heel gesprek gehad over anale seks met een vriendin.
strap on ftwquote:
jou voor vrouw met vrouw vet handig tochquote:
Inderdaad.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, het duurt even voordat de smaak volledig gerijpt is zeg maar
Nope.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:52 schreef PeZu het volgende:
[..]
wat je nu eet of drinkt heeft toch nooit direct effect op de smaak
Wij doen elkaar kontvingerenquote:
ik zou het niet weten schatquote:
je kan je er toch wel wat bij voorstellenquote:
jazeker, maar de 'toch' aan het eind, tsja, ik kan het niet met zekerheid bevestigenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:58 schreef PeZu het volgende:
[..]
je kan je er toch wel wat bij voorstellen
waarom niet, vrouwen zijnquote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
jazeker, maar de 'toch' aan het eind, tsja, ik kan het niet met zekerheid bevestigen
en nuquote:
ja, maar ik doe seks toch liever met een manquote:
Inderdaad. En seks met vrouwenquote:
ik nietquote:Op zaterdag 5 juni 2010 00:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, maar ik doe seks toch liever met een man
Daar heb ik toch op de één of andere manier heul geen behoefte aan..quote:
Ik welquote:Op zaterdag 5 juni 2010 00:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Daar heb ik toch op de één of andere manier heul geen behoefte aan..
Daar heb ik toch op de één of andere manier heul geen behoefte aan..quote:
Ez!quote:Op zaterdag 5 juni 2010 00:02 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik welMaar ik heb toch liever mannen. Gelukkig is er een goed compromis.
Snap ik wel, heul geen ingang voorquote:Op zaterdag 5 juni 2010 00:02 schreef PeZu het volgende:
[..]
Daar heb ik toch op de één of andere manier heul geen behoefte aan..
ooh daar gaat het niet om maar ik word totaal niet opgewonden van een andere man, kussen vond ik al niksquote:Op zaterdag 5 juni 2010 00:05 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Snap ik wel, heul geen ingang voor
ja, dan houdt het helemaal op jaquote:Op zaterdag 5 juni 2010 00:07 schreef PeZu het volgende:
[..]
ooh daar gaat het niet om maar ik word totaal niet opgewonden van een andere man, kussen vond ik al niks![]()
mja en al sik kussen al nisk vind of er totaal niet opgewonden van wordt mja dan is het klaar als een klontje, bij vrouwen wordt ik al totaal opgewonden van een lekkere zoen
ik weetsquote:Op zaterdag 5 juni 2010 00:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, dan houdt het helemaal op ja![]()
maar zoenen is ook
ik weetsquote:
ja, tuurlijk weet jij dat, anders was het wel sipquote:
uhuhquote:Op zaterdag 5 juni 2010 00:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, tuurlijk weet jij dat, anders was het wel sip
Jemapel een appel(of zo iets wat ik nog van frans kanquote:Op zaterdag 5 juni 2010 00:14 schreef PeZu het volgende:
[..]
uhuh![]()
bonsoir chéris, je vais dormir!
bonne nuit et un gros baiser
Kusje op je neus en fijn dromenquote:Op zaterdag 5 juni 2010 00:14 schreef PeZu het volgende:
[..]
uhuh![]()
bonsoir chéris, je vais dormir!
bonne nuit et un gros baiser
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 00:17 schreef DeLuna het volgende:
Mijn pols doet raar pijn.![]()
En hoi.
En Alexander Pechtold is grappig.Eerst Hoi terugSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Wat heb je met je pols gedaan dan?
En hoezo is hij grappig?
Ja niks dus, anders was het ook niet raarquote:Op zaterdag 5 juni 2010 00:17 schreef Trevland het volgende:
[..]
Eerst Hoi terug![]()
![]()
Wat heb je met je pols gedaan dan?
En hoezo is hij grappig?
Oh vaag, maar daarom grappig?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 00:25 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja niks dus, anders was het ook niet raar
Hij heeft www.d66.nl in een paarse site veranderd omdat hij een paars kabinet wil
Zal best wel kunnenquote:Op zaterdag 5 juni 2010 00:33 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nog wel heel veel meer dingen hoor. Mja
Geen slecht ideequote:Op zaterdag 5 juni 2010 00:36 schreef suikertaartje het volgende:
Nou, The Pacific uitkijken en slapen dan maar![]()
ik ga slapen. trusten maantjequote:
Ik ookquote:Op zaterdag 5 juni 2010 07:14 schreef LovelyLady het volgende:
Heb ik helemaal het gesprek over sex met vrouwen moeten missen
Geweldig, vermoeiend, gaaf.quote:
Pfoe 2 uur dansen is best intensief, en terecht dat je je eigen kind en andere kinderen een staande ovatie geeft. Daar krijgen ze toch een kick van.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 08:18 schreef Huppelmuts het volgende:
Geweldig, vermoeiend, gaaf.
Dankzij mij kregen de kids een staande ovatie![]()
Na 2 uur dansen vond ik dat ze dat wel hadden verdiend. Dus wij gingen staan, een vrouw achter mij vond dat niet goed. Zij vond niet dat de kids dat verdienden maar ik bleef gewoon staan en al vrij snel ging iedereen staan
Mn zoon hoefde geen 2 uur achter elkaar hoor. Er waren verschillende groepen. De voorstelling duurde in totaal zo'n 2 uur. Vanavond moet hij nog een keerquote:Op zaterdag 5 juni 2010 08:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Pfoe 2 uur dansen is best intensief, en terecht dat je je eigen kind en andere kinderen een staande ovatie geeft. Daar krijgen ze toch een kick van.
Verkeerd begrepenquote:Op zaterdag 5 juni 2010 08:34 schreef Huppelmuts het volgende:
Mn zoon hoefde geen 2 uur achter elkaar hoor. Er waren verschillende groepen. De voorstelling duurde in totaal zo'n 2 uur. Vanavond moet hij nog een keer
Ik MOET voetbal komen kijken in de kroegquote:Op zaterdag 5 juni 2010 08:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Verkeerd begrepen
Verder nog wat op de planning staan vandaag?
Goed geregeldquote:Op zaterdag 5 juni 2010 08:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik MOET voetbal komen kijken in de kroegen mn hond meenemen.
Mn hond heeft ook een oranje shirt en dat willen ze zien, plus gratis drank en bitterballen
Zielig? Ze vindt het hartstikke leukquote:Op zaterdag 5 juni 2010 08:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Goed geregeld
Wel een beetje zielig voor je hond![]()
Ennuh PICS!!!!
edit ik doe vandaag die slingers op de post
het zijn er 10
Oh nou dan is het goedquote:Op zaterdag 5 juni 2010 08:49 schreef Huppelmuts het volgende:
Zielig? Ze vindt het hartstikke leuk![]()
Ik zal vanmiddag foto's maken
Hoe doet ie dat?quote:
Heb je al een keer meegemaakt dat het kind nogal hard op zn kont neerploft en dat de luier (die uiteraard vol zit met dunne poep) dan ontploft?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 08:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik hoorde *boem* en toen zat zijn luier vol
Jeugd van tegenwoordig
Lief zonaanbiddertjequote:Op zaterdag 5 juni 2010 09:08 schreef PeZu het volgende:
goedemorgen bezige bijtjes![]()
wat een heerlijk weer nu al
lekker onderwerp voor de vroege ochtend meer ik?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 09:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heb je al een keer meegemaakt dat het kind nogal hard op zn kont neerploft en dat de luier (die uiteraard vol zit met dunne poep) dan ontploft?
Dat is pas nasty
thanks voor de plastische omschrijving, nu hoef ik iig niet te ontbijtenquote:Op zaterdag 5 juni 2010 09:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heb je al een keer meegemaakt dat het kind nogal hard op zn kont neerploft en dat de luier (die uiteraard vol zit met dunne poep) dan ontploft?
Dat is pas nasty
Hahaha nog net niet....quote:Op zaterdag 5 juni 2010 09:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat is pas nasty
Heyquote:
Wanneer komt hij dan?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 10:08 schreef suikertaartje het volgende:
Oja, Trev, hij komt in Kampen ipv in Zwolle, ik kan vanaf 12 uur kaarten proberen te krijgen![]()
hans liberg, kampen, 8 decemberquote:
maar jij ging toch ook al?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 10:13 schreef Trevland het volgende:
[..]
He shitDat gaat hem hier niet worden
die komt hier ookquote:Op zaterdag 5 juni 2010 10:14 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
hans liberg, kampen, 8 december
Hee, weet jij al wat je morgen gaat doen?quote:
nog niet.. hoezo?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 10:17 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hee, weet jij al wat je morgen gaat doen?
ik vroeg me af of je nog naar de UPM gaat, zomaarquote:
waarom niet?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 10:15 schreef Trevland het volgende:
[..]
Voor hem heb ik geen kaarten besteld
Ooooooh! Maar daar laat je hem toch niet voor schieten?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 10:21 schreef Trevland het volgende:
[..]
Omdat ik samen met jou er naar toe wil
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 10:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ooooooh! Maar daar laat je hem toch niet voor schieten?
Nou ja zegquote:Op zaterdag 5 juni 2010 10:24 schreef Giertje het volgende:
![]()
verdomme date gaat niet doorze mag niet weg van der ouders
belachelijk ze is 21 for god sake
Dat is balenquote:Op zaterdag 5 juni 2010 10:24 schreef Giertje het volgende:
![]()
Oh, maar vind je het dan niet erg als ik zonder jou ga?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 10:24 schreef Trevland het volgende:
[..]
ik heb hem ook al een aantal keer gezien dus 1 keertje niet is niet zo erg
wtf? Klote zegquote:Op zaterdag 5 juni 2010 10:24 schreef Giertje het volgende:![]()
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 10:24 schreef Giertje het volgende:![]()
Wel een beetje, maar veel plezierquote:Op zaterdag 5 juni 2010 10:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh, maar vind je het dan niet erg als ik zonder jou ga?
dat vind ik ook maar schijnbaar werkt dat niet zo makkelijkquote:
Nou ja, het helpt vast dat ik hem nog nooit heb gezien he?quote:
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 10:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
wtf? Klote zeg
@ST ik denk het niet, tenzij jij komt :p
Daarom ook de veel plezierquote:Op zaterdag 5 juni 2010 10:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou ja, het helpt vast dat ik hem nog nooit heb gezien he?
Hoe kan je nou al plannen hebben voor 8 december?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 10:33 schreef Trevland het volgende:
[..]
Daarom ook de veel plezierik vind het gewoon jammer dat het net op de verkeerde datum is
Mijn ma is dan jarigquote:Op zaterdag 5 juni 2010 10:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hoe kan je nou al plannen hebben voor 8 december?
Oh, hihihiquote:
dan snap ik ook weldat haar ouders liever niet hebben dat ze weg gaatquote:Op zaterdag 5 juni 2010 10:37 schreef Giertje het volgende:
aah krijg net sms ze heeft ook koorts dan is het logisch dat ze niet kan afspreken
mja inderdaad koorts is kutquote:Op zaterdag 5 juni 2010 10:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dan snap ik ook weldat haar ouders liever niet hebben dat ze weg gaat
Dat zou kunnen maar ik denk(weet wel zeker) dat is blij is als ze 's avonds rustig thuis kan zittenquote:Op zaterdag 5 juni 2010 10:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh, hihihi![]()
Ja, dan houdt het op..of je doet haar Hans Liberg cadeau
compleet nitteloze post maar de mijne is op 7 dec jarigquote:
Veel plezier vandaagquote:Op zaterdag 5 juni 2010 10:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
compleet nitteloze post maar de mijne is op 7 dec jarig
Ik ben trouwens onderweg naar mijn moeder, belangrijke mededelingen mogen gemeld worden in mijn pm
Regel je 2 dagen vrij voor haarquote:Op zaterdag 5 juni 2010 10:48 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat zou kunnen maar ik denk(weet wel zeker) dat is blij is als ze 's avonds rustig thuis kan zitten
ga lekker genieten van het weer en de bbq enzo, snoetquote:Op zaterdag 5 juni 2010 10:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
compleet nitteloze post maar de mijne is op 7 dec jarig
Ik ben trouwens onderweg naar mijn moeder, belangrijke mededelingen mogen gemeld worden in mijn pm
Dan moet ik dat ook voor mezelf regelenquote:Op zaterdag 5 juni 2010 10:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Regel je 2 dagen vrij voor haar
Die krengen hebben liever een strenge winter dan net wel/net niet winterquote:Op zaterdag 5 juni 2010 10:51 schreef DeLuna het volgende:
Volgensmij heb ik een muggenbult op mijn elleboog.Ik dacht dat die beesten allemaal doodgevroren waren.
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 09:23 schreef justmattie het volgende:
[..]
HeyHoe was je date?
mijn snel reageren op de mobiel is weg
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 09:45 schreef LovelyLady het volgende:
Goeiemorgen mattie
Ohja Ollie hoe was je date?
ik doe aan judoquote:Op zaterdag 5 juni 2010 09:59 schreef Trevland het volgende:
Ik ben ook weer van de partij![]()
[..]
Bij welke sprot?
Nouja, ik heb ze eigenlijk nog niet gezienquote:Op zaterdag 5 juni 2010 10:53 schreef Trevland het volgende:
[..]
Die krengen hebben liever een strenge winter dan net wel/net niet winter
nee hoor, jij bent nog zo jong, jij kunt dat wel hebbenquote:Op zaterdag 5 juni 2010 10:52 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dan moet ik dat ook voor mezelf regelen
deo op sproeien ben je zo van de jeuk afquote:Op zaterdag 5 juni 2010 10:51 schreef DeLuna het volgende:
Volgensmij heb ik een muggenbult op mijn elleboog.Ik dacht dat die beesten allemaal doodgevroren waren.
Oh leuk, zelf heb ik ook bruin ben ook bezig met het leren van kata, veel succes volgende weekquote:Op zaterdag 5 juni 2010 10:54 schreef Olle. het volgende:
[..]
ik doe aan judo
volgende week zaterdag heb ik examens voor de zwarte band, dus nu is het eigenlijk zo'n beetje elke dag trainen
maar niet tot half 6 werken en dan zorgen dat om 6 uur het eten op tafel staatquote:Op zaterdag 5 juni 2010 10:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nee hoor, jij bent nog zo jong, jij kunt dat wel hebben
heus welquote:Op zaterdag 5 juni 2010 10:57 schreef Trevland het volgende:
[..]
maar niet tot half 6 werken en dan zorgen dat om 6 uur het eten op tafel staat
ah, is het weer die tijd van het jaar?quote:
Das waar.quote:
Ik kan wel een broek gebruiken en nu in de aanbieding dus ja en dank je welquote:Op zaterdag 5 juni 2010 11:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ah, is het weer die tijd van het jaar?
sterkte
quote:
Huh wtf?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 10:56 schreef Giertje het volgende:
[..]
deo op sproeien ben je zo van de jeuk af
Wat leukquote:Op zaterdag 5 juni 2010 11:04 schreef suikertaartje het volgende:
ik ga ook, de strijkstapel is gehalveerd en ik ga zo de rest van de dag voor mijn kleine neefje zorgen
wist je dat niet?quote:
Nee, dat wist ik nietquote:Op zaterdag 5 juni 2010 11:08 schreef Giertje het volgende:
[..]
wist je dat niet?
als je een muggenbult hebt en die jeukt moet je er deodorant opsproeien ben je binnen no time van de jeuk af
aah leuk!quote:Op zaterdag 5 juni 2010 10:56 schreef Trevland het volgende:
[..]
Oh leuk, zelf heb ik ook bruin ben ook bezig met het leren van kata, veel succes volgende week
je bikiniquote:Op zaterdag 5 juni 2010 11:48 schreef Myraela het volgende:
Ik weet niet wat ik aan moet doen, wat zal ik aandoen?
Niks.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 11:48 schreef Myraela het volgende:
Ik weet niet wat ik aan moet doen, wat zal ik aandoen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van het concert des levens krijgt niemand een program.
rokje topje weet ik veel et is mooi weerquote:Op zaterdag 5 juni 2010 11:50 schreef Myraela het volgende:
Fijn.Nu iets met iets meer kleren graag.
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 11:49 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Niks.Naar welk strand gaan we eigenlijk?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
Langevelderslag?quote:
WETSUIT.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 11:50 schreef Myraela het volgende:
Fijn.Nu iets met iets meer kleren graag.
Ghehe, okequote:Op zaterdag 5 juni 2010 11:51 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Langevelderslag?
Daar kan ik op de fiets heen namelijk
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 12:08 schreef Annnet het volgende:
Ik ben naakt aan het cammen met c0nd0r. Bijna.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 12:11 schreef c0nd0r het volgende:
[..]Nu wel, ahahahha.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 12:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ohja wacht. Het is geen FOK!roulette.
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 12:17 schreef Annnet het volgende:
Ik ben ook aan het fappen, maar dat weet c0nd0r niet.
Als con zichzelf aan het fappen is, wie ben jij dan aan het fappen. Vuile slet.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 12:17 schreef Annnet het volgende:
Ik ben ook aan het fappen, maar dat weet c0nd0r niet.
Goed punt.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 12:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als con zichzelf aan het fappen is, wie ben jij dan aan het fappen. Vuile slet.
Heet dat niet soppen?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 12:19 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Goed punt.
Ik ging er alleen vanuit dat ze aan het vrouwfappen was.
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 12:37 schreef Stoeprand het volgende:
Godverdomme vijf piemels achter elkaar.
Flikker maar op met je chat roulette.
Jup zit bij de JBN ja, ik weet nog niet wanneer, de eerste serrie gaat nu op zich wel kan nog wel wat puntjes beterquote:Op zaterdag 5 juni 2010 11:12 schreef Olle. het volgende:
[..]
aah leuk!![]()
wanneer wil je examen doen dan?
zit je bij de JBN?
succes met je kleren!![]()
De neuk. Die dingen maken zo te zien alleen maar herrie. Waarom zou je die willen?quote:
heb je niet genoeg punten voor vrijstelling dan?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 13:04 schreef Trevland het volgende:
[..]
Jup zit bij de JBN ja, ik weet nog niet wanneer, de eerste serrie gaat nu op zich wel kan nog wel wat puntjes beter
Ik ben pas net mee begonnen, de wedstrijden moet ik allemaal nog gaan doenquote:Op zaterdag 5 juni 2010 13:27 schreef Olle. het volgende:
[..]
heb je niet genoeg punten voor vrijstelling dan?
aah mja dat is dan minder jaquote:Op zaterdag 5 juni 2010 13:28 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik ben pas net mee begonnen, de wedstrijden moet ik allemaal nog gaan doen
Dat kan, ik snap wat je bedoeld met de kata'squote:Op zaterdag 5 juni 2010 13:35 schreef Olle. het volgende:
[..]
aah mja dat is dan minder ja
nou ik zit bij de IBFis een kleinere organisatie (in Nederland dan), maar internationaal.
kata's mja zou blij zijn als ik slaag
Die van mij is anders best rustig nogquote:Op zaterdag 5 juni 2010 13:16 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
De neuk. Die dingen maken zo te zien alleen maar herrie. Waarom zou je die willen?
Gaat helemaal goedkomen dus!quote:Op zaterdag 5 juni 2010 16:10 schreef Olle. het volgende:
was erg leuk
lang geleden dat ik het zo leuk gehad heb....
en zoals ze het zelf zegt "er komt een vervolg"dus nou lijkt me strak plan zei ik !
![]()
tot 11 uur bij Jipp gezetenvanaf 5 uur haha
dat was wel een erg snelle reactie van jequote:Op zaterdag 5 juni 2010 16:10 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Gaat helemaal goedkomen dus!
Haha mooi zo!
Ik verveel me de pleurisquote:Op zaterdag 5 juni 2010 16:11 schreef Olle. het volgende:
[..]
dat was wel een erg snelle reactie van je
ik hoop het wel![]()
was echt leuk en is een leuke meid
en als ik alleen ben en je ziet me moet je ook ff biertje komen doenquote:Op zaterdag 5 juni 2010 16:12 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ik verveel me de pleuris
Nou ik zie jullie vanzelf een keer in Pool zitten
Jaa dat doe ik!quote:Op zaterdag 5 juni 2010 16:15 schreef Olle. het volgende:
[..]
en als ik alleen ben en je ziet me moet je ook ff biertje komen doen![]()
en als ik in mijn nieuwe huisje zit moet je maar een keer langs komen als je je verveelt
aah wacht nog ff 3 wekenquote:Op zaterdag 5 juni 2010 16:15 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Jaa dat doe ik!
En dat doe ik ook! Wanneer is dat ong?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |