Nee, dat is Ezechielk.quote:
14 jaar stiltequote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:17 schreef Stoeprand het volgende:
IK HEB GEPROBEERD OM DE ZONNESCHIJN TE VOELEN
MAAR JE BRENGT DE REGEN
morgen kaartjes kopenquote:
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:17 schreef Stoeprand het volgende:
IK HEB GEPROBEERD OM DE ZONNESCHIJN TE VOELEN
MAAR JE BRENGT DE REGEN
dat zuigt wel grote tijd nondejuquote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:19 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Ik kan dan godverdomme niet. Kutzooi.
Inderdaad.quote:
hmmquote:
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:20 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Inderdaad.
En de reden dat ik niet kan, is een of ander lame-ass fietsweekend.
Izzyquote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:21 schreef PeZu het volgende:
[..]
hmm![]()
[..]
hier een 14 years met izzy
fiets gewoon naar guns toe dan
darts is vogelpikquote:
lekstok en speciale eigengemaakte sausquote:
dat zullen toch andersom ook kunnen zeggen pitjequote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:23 schreef Trevland het volgende:
[..]
Oke, volgens mij hebben ze daar echt niks beters te doen
SOASTOK!quote:
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:25 schreef LovelyLady het volgende:
doei lieffies ik ga er vandoor, fijne avond/nacht/weekend enzo
trustequote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:25 schreef LovelyLady het volgende:
Slaap lekker koekiedoekiequote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:25 schreef LovelyLady het volgende:doei lieffies ik ga er vandoor, fijne avond/nacht/weekend enzo
whehehequote:
Jij ookquote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:25 schreef LovelyLady het volgende:
Sperma.quote:
niet jokken, pezewevenquote:
eigenlijk was het pezewevenquote:
Dat is vies.quote:
quote:
Alles goed?quote:
wehheeheh zwartequote:
Altijd, weekendquote:
Hihiquote:
Baas boven baasquote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:35 schreef Trevland het volgende:
[..]
Heb ik het beter met mijn vakantie van school
Mja true.quote:
Je nickquote:
Ik denk dat ik achter het geheim ben gekomen, maar dat kan ik niet onthullenquote:
Z'n onderschriftquote:[..]
Je nick
Jij hebt geen school meer.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:35 schreef Trevland het volgende:
[..]
Heb ik het beter met mijn vakantie van school
ooh ik hoopte van wel namelijkquote:
Waarom niet?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik denk dat ik achter het geheim ben gekomen, maar dat kan ik niet onthullen![]()
OMG JAquote:[..]
Z'n onderschrift
gierig hee, je gunt andere het nietquote:
Geen idee, maar dat ga je hoe dan ook niet vertellenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:41 schreef Trevland het volgende:
[..]
Waarom heb ik wel een idee wat zijn ingrediënt X is
Krijg je nog stufi?quote:
quote:
Wat ga jij doen om mij tegen te houden?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Geen idee, maar dat ga je hoe dan ook niet vertellen
Yup omdat ik nog niet uitgeschreven sta, dat is pas eind deze maand, dus tot dan nog stufie en ovquote:
Zelfs dat zeg ik hier nietquote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:42 schreef Trevland het volgende:
[..]
Wat ga jij doen om mij tegen te houden?
mij een biet btw, ik hoef het toch niet te proevenquote:
Ingredient X is in ieder geval geen bier.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:41 schreef Trevland het volgende:
[..]
Waarom heb ik wel een idee wat zijn ingrediënt X is
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:43 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ingredient X is in ieder geval geen bier.
No shitquote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:43 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ingredient X is in ieder geval geen bier.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:44 schreef Trevland het volgende:
[..]
No shitOh crap.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Het is sowieso geen ingrediëntquote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:47 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ja maar dat is niet het geheime ingrediënt
Als Bart geen bier heeft gedronken is het een stuk beter te pruimen dan als hij wel bier heeft gedronken. En dan heb ik ;t over de dagen ervoor. Niet voor we bezig gaan. Dit is teveel info voor jullie he?quote:
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:48 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Als Bart geen bier heeft gedronken is het een stuk beter te pruimen dan als hij wel bier heeft gedronken. En dan heb ik ;t over de dagen ervoor. Niet voor we bezig gaan. Dit is teveel info voor jullie he?
Dus het werkt ook nog door?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:48 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Als Bart geen bier heeft gedronken is het een stuk beter te pruimen dan als hij wel bier heeft gedronken. En dan heb ik ;t over de dagen ervoor. Niet voor we bezig gaan. Dit is teveel info voor jullie he?
Nee, het is geen ingrediënt van het eindproduct, het is er alleen op van invloedquote:
Sterker nog, als hij gisteren bier heeft gehad dan is het smerig, als hij net bier heeft gehad valt het heel erg mee.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:49 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dus het werkt ook nog door?
Als hij gister bier heeft gehad dan is het nog steeds smerig?
Oh zo, ik zou het niet wetenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, het is geen ingrediënt van het eindproduct, het is er alleen op van invloed
Je mag blij zijn dat je er van de week niet bij was, heel gesprek gehad over anale seks met een vriendin.quote:
Ja, het duurt even voordat de smaak volledig gerijpt is zeg maarquote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:51 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Sterker nog, als hij gisteren bier heeft gehad dan is het smerig, als hij net bier heeft gehad valt het heel erg mee.
wat je nu eet of drinkt heeft toch nooit direct effect op de smaakquote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:51 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Sterker nog, als hij gisteren bier heeft gehad dan is het smerig, als hij net bier heeft gehad valt het heel erg mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |