quote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:11 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Hoeveel amok kan ie maken in 100 meter?
Suicide by cop is vaker gedaan.
Zou een bizarre ontknoping zijn.
In die 100 meter niemandsland zullen ze niet schieten. Als hij dat zou doen op peruaans grondgebied dan wel ja.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:11 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Hoeveel amok kan ie maken in 100 meter?
Suicide by cop is vaker gedaan.
Zou een bizarre ontknoping zijn.
Jij bent ook wakker?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:13 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
nood snor
avondjes trol nora
verjaard loon
snol aard
verjaart snol nood
loontjes rondvaar
verjaart snol nood
loontjes vond raar
loontjes vaar rond
strandje olav noor
jordaans voel torn
aansjort oven lord
http://pitr.net/an/words/dutch/joran%20van%20der%20sloot
Document not found.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:17 schreef Boca_Raton het volgende:
http://nl.wwitv.com/index.html?http://nl.wwitv.com/televisie/165.htm
TV Peru in het Spaans, maar het gaat over Joran volgens mij.
je moet ff de hele regel kopiërenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:18 schreef Creeg het volgende:
[..]
Document not found.
Click here to go to the main page of wwiTV
or Search what you are looking for:
quote:
Kies voor RBC Television.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:18 schreef Creeg het volgende:
[..]
Document not found.
http://nl.wwitv.com/index.html?http://nl.wwitv.com/televisie/165.htmquote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:21 schreef Creeg het volgende:
[..]
Document not found.
Match: any search words all search words
zo goed?
Ja, dat wel. Hij ontkent nu ook al direct. Al zou het me niet verbazen dat hij er echt niets van herinnert. Op de radio zei iemand ook al dat je aan zijn foto's al kan zien dat hij zwaar onder invloed is.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:24 schreef EggsTC het volgende:
Ik denk persoonlijk dat Joran nog even wacht, en als hij de situatie echt totaal kansloos in schat, dat hij dan zelfmoord pleegt.
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:28 schreef ShadyLane het volgende:
Hoe kan je niets herinneren samengaan met ontkennen dat je het gedaan hebt?
Flikker op!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:29 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Toch ziet het er wel een beetje zielig uit zo
WTF!!!!!!!!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:29 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Beter uit zijn lijden verlossen dan, die rat.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:29 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Meisjes zelfs? Jij weet zeker meer dan ik want ik heb nog geen enkele uitspraak gehoord van een rechter.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:32 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
[..]
WTF!!!!!!!!
Weet je wie zielig is?
Die familie /en de meisjes die gestorven zijn dankzij hem!
Dat is pas zielig....
Mwa ik zou niet weten onder invloed van wat. Ik kan veel aan mensen zien wat betreft drugs... maar op de foto's van hem die ik vandaag heb gezien lijkt hij alleen bezopen en moe.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:27 schreef Kasparovi het volgende:
[..]
Ja, dat wel. Hij ontkent nu ook al direct. Al zou het me niet verbazen dat hij er echt niets van herinnert. Op de radio zei iemand ook al dat je aan zijn foto's al kan zien dat hij zwaar onder invloed is.
Maar stel dat hij het heeft gedaan en hij moet brommen, (en het is 'm niet gelukt leider te worden in de gevangenis), dan zal hij wel een eind eraan maken denk ik zo.
Dat hebben de meeste koelbloedige moordenaars met elkaar gemeen.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:29 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Is (nog) niet bewezenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:32 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
[..]
WTF!!!!!!!!
Weet je wie zielig is?
Die familie /en de meisjes die gestorven zijn dankzij hem!
Dat is pas zielig....
Jij bent echt een vrouw. Meisjes bedoeld hij Natalee en die vrouw die hij nu weer vermoord heeft.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Meisjes zelfs? Jij weet zeker meer dan ik want ik heb nog geen enkele uitspraak gehoord van een rechter.
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:29 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ok zijn tweelingsbroer deed het!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Meisjes zelfs? Jij weet zeker meer dan ik want ik heb nog geen enkele uitspraak gehoord van een rechter.
Ik hou van jou ondertitelquote:
zij zij zij!!!!!!!!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:34 schreef Creeg het volgende:
[..]
Jij bent echt een vrouw. Meisjes bedoeld hij Natalee en die vrouw die hij nu weer vermoord heeft.
Ja dat snap ik ook wel. De strekking van mijn post is je dus totaal ontgaanquote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:34 schreef Creeg het volgende:
[..]
Jij bent echt een vrouw. Meisjes bedoeld hij Natalee en die vrouw die hij nu weer vermoord heeft.
ik denk dat ze meer bedoelde dat het nog niet bewezen is dat hij schuldig is. Of heb ik dat nu fout?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:34 schreef Creeg het volgende:
[..]
Jij hebt het helemaal goedquote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:35 schreef Kasparovi het volgende:
[..]
ik denk dat ze meer bedoelde dat het nog niet bewezen is dat hij schuldig is. Of heb ik dat nu fout?
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:36 schreef Creeg het volgende:
En er ontstaat weer een complete verwarring, en we zijn slechts op de 2e pagina
Laten we hopen dat de politie ze werk goed heeft gedaan, want normaal vind je altijd wel DNA sporen (haar, dingen onder de nagels, etc), zeker als er een worsteling plaats heeft gevonden (zoals hier het geval lijkt).quote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:11 schreef Creeg het volgende:
Van de Sloot zelf ontkent Flores te hebben omgebracht. Dat heeft het hoofd van de Chileense onderzoekspolitie, Fernando Ovalle, vrijdag bekendgemaakt.
Nou ik vond die moeder van hitler nog zieligerderderquote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:37 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Het is pas zielig voor die moeder. Je zal maar zo'n geschifte zoon hebben.
Tja, dat zou ook mijn eerste reactie zijn. Maar goed, er is werkelijk nog niets bewezen, alleen dat het lijk lag in een kamer die op naam stond van Joran van der Sloot en dat ze elkaar kenden..quote:
Maar dan hebben we het over Hitler.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:38 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
[..]
Nou ik vond die moeder van hitler nog zieligerderder
Totáál offtopic, maar dit is wel een interessante site: http://www.nidokidos.org/the-failed-artist-t43623.htmlquote:
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:40 schreef Kasparovi het volgende:
[..]
Totáál offtopic, maar dit is wel een interessante site: http://www.nidokidos.org/the-failed-artist-t43623.html
Het zou me niets verbazen als die moeder geen flauw benul ervan heeft hoe de vork in de steel zit (wat Natalee betreft)quote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:40 schreef matthijst het volgende:
Die moeder van Joran is net zo'n geflipte hoer hoor
Die zat d'r psycho zoontje vrolijk te verdedigen, net als die pa van 'm.
Maar ja, die heeft al gekregen wat hem toekwam
[ afbeelding ]
En wat te denken van de moeder van Dries Roelvinkquote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:38 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
[..]
Nou ik vond die moeder van hitler nog zieligerderder
Als hij er geen DNA zou hebben avhtergelaten, dan zou het pas vreemd zijn bij wijze van sprekenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:37 schreef SeLang het volgende:
[..]
Laten we hopen dat de politie ze werk goed heeft gedaan, want normaal vind je altijd wel DNA sporen (haar, dingen onder de nagels, etc), zeker als er een worsteling plaats heeft gevonden (zoals hier het geval lijkt).
Alleen stelt het feit dat het meisje nu al is begraven me niet gerust. Dat is wel erg snel. In Nederland duurt sectie langer.
Als we dan toch beginnen over de moeder van. Zeg ik: Jordy van Loon.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En wat te denken van de moeder van Dries Roelvink
Maar goed, er zit dus nog niet echt schot in de zaak verder. En aangezien het meisje al begraven is zullen ze waarschijnlijk geen fysiek bewijs hebben gevonden op het lichaam dat hem schuldig maakt.
Het is vreemd als je je eigen kind verdedigt? Interessantquote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:40 schreef matthijst het volgende:
Die moeder van Joran is net zo'n geflipte hoer hoor
Die zat d'r psycho zoontje vrolijk te verdedigen, net als die pa van 'm.
Maar ja, die heeft al gekregen wat hem toekwam
[ afbeelding ]
Toen ik die moeder op TV zag (ooit met PRdV en Pauw/Witteman) riep dat bij mij een beeld op van extreme denial.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:40 schreef Kasparovi het volgende:
[..]
Het zou me niets verbazen als die moeder geen flauw benul ervan heeft hoe de vork in de steel zit (wat Natalee betreft)
Nou ik heb wel is gehoord dat sommige moeders hoorden dat hun zoon iets had gestolen de moeder de zoon gewoon bij het politie bureau afzette.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:43 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Het is vreemd als je je eigen kind verdedigt? Interessant
Peru heeft er veel baat bij om Joran te veroordelen, ten eerste omdat die vader van dat meisje dan blij is (er is iemand veroordeeld), ten tweede omdat heel de wereld dan blij is omdat eindelijk een van de meest beruchte criminelen van de afgelopen jaren wordt veroordeeld.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:41 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Als hij er geen DNA zou hebben avhtergelaten, dan zou het pas vreemd zijn bij wijze van spreken
Ik betwijfel of er wel een eerlijk proces aankomt, zeker nu met al die internationale aandacht
Neu, maar je kan ook overdrijven.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:43 schreef opgebaarde het volgende:
Het is vreemd als je je eigen kind verdedigd? Interessant
Tja, maar dat is meer een soort les (je gaat immers maar kort de bak in), je eigen zoon aangeven voor moord en hem in feite voor jáááren de gevangenis in sturen is een tweede.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:44 schreef Creeg het volgende:
[..]
Nou ik heb wel is gehoord dat sommige moeders hoorden dat hun zoon iets had gestolen de moeder de zoon gewoon bij het politie bureau afzette.
Ja okéquote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:46 schreef Kasparovi het volgende:
[..]
Tja, maar dat is meer een soort les (je gaat immers maar kort de bak in), je eigen zoon aangeven voor moord en hem in feite voor jáááren de gevangenis in sturen is een tweede.
Dat zullen er wel meer dan 3 zijn.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:46 schreef joers1 het volgende:
zet 'm maar in z'on dompige, donkere Peruaanse cel, met 3 gevangenenen, die al 10 jaar geen sex hebben gehad!! Ze mogen m helemaal uitwonen en daarna beestachtig afslachten
Waarom wil je dat? Is een 'normale' straf (tien / 25 jaar de gevangenis in zonder anale verkrachting) niet voldoende? Je schiet er namelijk niets mee op en op deze manier wordt iemand nog gefrustreerder, met alle gevolgen van dien als hij vrij komt.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:46 schreef joers1 het volgende:
zet 'm maar in z'on dompige, donkere Peruaanse cel, met 3 gevangenenen, die al 10 jaar geen sex hebben gehad!! Ze mogen m helemaal uitwonen en daarna beestachtig afslachten
Ja wel toch?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Maar goed, er zit dus nog niet echt schot in de zaak verder. En aangezien het meisje al begraven is zullen ze waarschijnlijk geen fysiek bewijs hebben gevonden op het lichaam dat hem schuldig maakt.
hoe meer hoe beterquote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:48 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dat zullen er wel meer dan 3 zijn.
Het is en blijft een naam.quote:
Tja, maar Peru is best corrupt volgens mij, en met een machtige vader van het slachtoffer is dat misschien totaal niet relevant. Als maar iemands kop rolt...quote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
...die van Joran dan toch zeker??quote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:49 schreef Kasparovi het volgende:
[..]
Tja, maar Peru is best corrupt volgens mij, en met een machtige vader van het slachtoffer is dat misschien totaal niet relevant. Als maar iemands kop rolt...
nou ik vind het niet zo offtopic!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:40 schreef Kasparovi het volgende:
[..]
Totáál offtopic, maar dit is wel een interessante site: http://www.nidokidos.org/the-failed-artist-t43623.html
Hij maakte een foute naam!quote:
Nou met die ''maffioso'' op die begrafenis vermoed ik dus niet dat hij ooit nog lekker kan rondlopen tzt...quote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:48 schreef Kasparovi het volgende:
[..]
Waarom wil je dat? Is een 'normale' straf (tien / 25 jaar de gevangenis in zonder anale verkrachting) niet voldoende? Je schiet er namelijk niets mee op en op deze manier wordt iemand nog gefrustreerder, met alle gevolgen van dien als hij vrij komt.
Nou, zielig gaat ver, en hij is extreem verkeerd bezig. Maar ik probeer toch altijd ook de andere kant van het verhaal te beschouwen. Die jongen is volledig ontspoord en handelt echt niet rationeel. Dat soort dingen vind ik wel belangrijk bij een proces. En daarbij is de straf die hij nu (waarschijnlijk) krijgt en de tijd die hij tegemoet gaat gewoon veel te erg.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:51 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
[..]
nou ik vind het niet zo offtopic!
Waarom niet...je ziet nu ook die Joran met zijn lievige onschuldige snuitje die dus best wel veel vrouwenhartjes doet denken ach die arme JO(NGEN) ran!
Is zo iemand zielig...nee totaal niet...btw hij was pooier he!
Liet meisjes voor zich werken is zo iemand nog steeds zielig dan?
Wat als hij je dochter voor zich liet werken is hij dan nog die zielige knul?
Je ziet bij Hitler ook dat hij mooie dingen tekende, schilderde, wow, een kunstenaar in feite, hoe kan zo iemand zo verknipt zijn of raken!?
linkje naar een bron?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:48 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
[..]
Ja wel toch?
er zat weefsel onder haar nagels dat van hem afkomstig was...of lees ik nu een paranormale krant?
Het is op dit moment je duimquote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:48 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
[..]
Ja wel toch?
er zat weefsel onder haar nagels dat van hem afkomstig was...of lees ik nu een paranormale krant?
Je typte het net anders wel.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:52 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
[..]
Hij maakte een foute naam!
Dat moet zelfs zonder hoofdletter...ik heb mijzelf dus werkelijk voorgenomen die naam nooit met een hoofdletter te zullen schrijven danwel typen!
Echt serieus.
Volgens mij is hij ook niet echt zuivere koffie... die heeft wel vaker dit soort dingen gezien.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:51 schreef Kasparovi het volgende:
Die vader van die chick is trouwens wel extreem rustig. Dat vind ik wel knap.
hahaquote:
QFTquote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:51 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
[..]
nou ik vind het niet zo offtopic!
Waarom niet...je ziet nu ook die Joran met zijn lievige onschuldige snuitje die dus best wel veel vrouwenhartjes doet denken ach die arme JO(NGEN) ran!
Is zo iemand zielig...nee totaal niet...btw hij was pooier he!
Liet meisjes voor zich werken is zo iemand nog steeds zielig dan?
Wat als hij je dochter voor zich liet werken is hij dan nog die zielige knul?
Je ziet bij Hitler ook dat hij mooie dingen tekende, schilderde, wow, een kunstenaar in feite, hoe kan zo iemand zo verknipt zijn of raken!?
Peruaan en zakenman zegt al genoeg.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 00:00 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Volgens mij is hij ook niet echt zuivere koffie... die heeft wel vaker dit soort dingen gezien.
Over Natalee issie er al. Overigens echt extreem slecht, heb 'm thuis liggen.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 00:00 schreef sig000 het volgende:
Er gaat vast wel een film gemaakt worden.
Jep, ik denk ook dat Joran blij mag zijn dat hij in handen is van politie, zolang hij in dat land is.quote:
quote:
50 Peruanen hebben 'm inmiddels overgenomen van hun Chileense buren.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 00:03 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Jep, ik denk ook dat Joran blij mag zijn dat hij in handen is van politie, zolang hij in dat land is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |