quote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:20 schreef Bellatrix het volgende:
Maar wees niet bang, ik zet m'n poesje nog online!Maak iBenny nou niet gekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Willem-Jan van Puffelen

Ach, na een kuthuwelijk en een mislukte relatie, heb ik in mijn huidige relatie geleerd dat je dat niet vaak genoeg kan zeggenquote:

enige groep op fok waar ik mee zou willen meeten.quote:

Maar wees niet bang, ik zet m'n poesje nog online!Lolcatz!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa

Preciesquote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:21 schreef gomi het volgende:
[..]
enige groep op fok waar ik mee zou willen meeten.
buitden de f1 sc van ons dan, maar 3 van de 5 zitten ook hier

Touché.quote:

Nee hoor.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:20 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik snap dat dus echt niet... en dat maakt ook verder niet uit hoor
Je zal dan wel flink moeten wennen aan de nieuwe lay-out... met al die extra/verborgen dingen

Maar wees niet bang, ik zet m'n poesje nog online!niet? dat komt na de meet pas?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()

Ik heb een keer (netjes) aan Symph moeten vragen of ik naar bed mochtquote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Pas maar op, straks krijg je huisarrest en moet je naar bed!

Is dat een serieuze vraag>quote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:21 schreef PatriQue89 het volgende:
Bella ben jij nog maagd? of lesbisch( of dat je dat nog niet weet??)?

Ligt eraan wie die pics gaat lekken.quote:

Ik wel, jij bent gewend geraakt aan al die nutteloze zaken die bij die nieuwe layout zitten. Niet zo vreemd.quote:

Daar was symph niet bijquote:

ik heb een kanon opengetrokkenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:22 schreef Koen66 het volgende:
Zow, was ff wat te drinken uitgezocht...
Ben maar gegaan voor het laatste staarje uit een fles rode wijn

* Kally zegt dankjewel tegen Koenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:23 schreef Koen66 het volgende:
* Koen66 biedt het laatste glaasje aan Kally aan

Ik een beerput van de week.quote:

Ik hou juist van de toeters en bellen...quote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:22 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik wel, jij bent gewend geraakt aan al die nutteloze zaken die bij die nieuwe layout zitten. Niet zo vreemd.

ligt eraan wat ze lekken.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |