Ja, een minderheidscoalitie met iets van 60 zetels. Erg verstandig.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:50 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Waarom zou Paars uit de bus komen rollen? Als VVD en CDA elkaar stevig vast houden kan de PvdA buiten de deur gehouden worden.
Voorlopig is het Cohen nog die op verlies staat, zowel in zetels als zijn inmiddels wel erg dof geworden glans. PvdA rekende op een zetel of 50 met Cohen, de realiteit is heel erg anders.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:48 schreef Dichtpiet. het volgende:
hahaha, wat zullen al die VVD-fokkers op hun neus kijken wanneer over een paar dagen Cohen de grootste wordt.
En ik ben benieuwd waarom jij Lubbers beter vindt..quote:
VVD-CDA-D66-GL.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:52 schreef gelly het volgende:
[..]
Ja, een minderheidscoalitie met iets van 60 zetels. Erg verstandig.
Nee, we vullen het natuurlijk aan tot >75. Bijvoorbeeld met D66 en/of GL. Als VVD en CDA elkaar stevig vast houden hebben ze in feite de coalitie voor het uitzoeken.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:52 schreef gelly het volgende:
[..]
Ja, een minderheidscoalitie met iets van 60 zetels. Erg verstandig.
Aub geen CDA meerquote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:53 schreef Morendo het volgende:
[..]
VVD-CDA-D66-GL.
Zou me een beter kabinet lijken dan Paars.
D'66 gaat daar niet inzitten, net als GL niet.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:53 schreef Morendo het volgende:
[..]
VVD-CDA-D66-GL.
Zou me een beter kabinet lijken dan Paars.
Waarom niet? Lijkt me waarschijnlijker dan Paars+ waarbij de VVD ingeklemd zit tussen drie linkse partijen.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:54 schreef gelly het volgende:
[..]
D'66 gaat daar niet inzitten, net als GL niet.
Daar geloof ik niks van.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:54 schreef gelly het volgende:
[..]
D'66 gaat daar niet inzitten, net als GL niet.
Het CDA is altijd lekker buigzaam.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:55 schreef Morendo het volgende:
[..]
Waarom niet? Lijkt me waarschijnlijker dan Paars+ waarbij het VVD ingeklemd zit tussen drie linkse partijen.
Gewoon maar hopen dat VVD/PvdA/D66 een meerderheid haalt.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:55 schreef Morendo het volgende:
Waarom niet? Lijkt me waarschijnlijker dan Paars+ waarbij de VVD ingeklemd zit tussen drie linkse partijen.
Iddquote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:57 schreef Arcee het volgende:
[..]
Gewoon maar hopen dat VVD/PvdA/D66 een meerderheid haalt.
Ach, als het CDA niet de grootste wordt vertrekt Balkie, waardoor er openingen ontstaan op dat dossier.quote:
Dan nog staat de VVD alleen tegenover twee linkse partijen.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:57 schreef Arcee het volgende:
[..]
Gewoon maar hopen dat VVD/PvdA/D66 een meerderheid haalt.
Dat is alleen onder Balkenende een breekpunt, let maar op dat veranderd als sneeuw voor de zon als er een andere CDA-leider komt.quote:
D'66 links ? Ze zijn iig liberaler dan de VVD.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:57 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Dan nog staat de VVD alleen tegenover twee linkse partijen.
Valt wel mee, het zijn ook twee gezond verstand-partijen zonder religieuze dogma's, net als de VVD.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:57 schreef Bolkesteijn het volgende:
Dan nog staat de VVD alleen tegenover twee linkse partijen.
Wat gaat de VVD dan doen ? Draaien , kiezersbedrog ?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:58 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Dat is alleen onder Balkenende een breekpunt, let maar op dat veranderd als sneeuw voor de zon als er een andere CDA-leider komt.
VVD heeft het nooit tot breekpunt gemaakt, maar gewoon de prijs opgevoerd. En vergeet niet, de VVD is dé partij die weet hoe ze moeten onderhandelen, zij beginnen er al ruim voor de verkiezingen mee om een goede uitgangspositie te creëren.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:59 schreef gelly het volgende:
[..]
Wat gaat de VVD dan doen ? Draaien , kiezersbedrog ?
Pechtold prefereert Cohen boven Rutte als premier. En D66 kun je eerder betitelen als centrum-links, dan 'liberaal'; wat dat ook moge betekenen.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:58 schreef gelly het volgende:
[..]
D'66 links ? Ze zijn iig liberaler dan de VVD.
Ja, maar niet vanwege z'n politieke standpunten maar vanwege zijn ervaring. Rutte is wat dat betreft nauwelijks droog achter z'n oren en mist het charisma om in die positie serieus te worden genomen.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:01 schreef Morendo het volgende:
[..]
Pechtold prefereert Cohen boven Rutte als premier.
D66 pleit voor krachtige overheidsinterventie in de economie, dat staat gewoon expliciet op hun site. Mensen vergeten in Nederland altijd de economische kant van het liberalisme mee te nemen, terwijl die er net zo goed bij hoort.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:58 schreef gelly het volgende:
[..]
D'66 links ? Ze zijn iig liberaler dan de VVD.
Er is altijd nog een kans dat de VVD Kroes naar voren schuift.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:03 schreef gelly het volgende:
Ja, maar niet vanwege z'n politieke standpunten maar vanwege zijn ervaring. Rutte is wat dat betreft nauwelijks droog achter z'n oren en mist het charisma om in die positie serieus te worden genomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |