Hey girl, you choking?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 00:06 schreef Japsnars het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)imlichmanoeuvre.html
Dit komt binnen als de gehele cd.. Nieuwsgroepenquote:Op zaterdag 5 juni 2010 00:04 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Waarom download je niet gewoon rars, is toch veel handiger dan al die losse nummers?
Trutquote:
Al zou ik die vriend van jou weleens stevige billenkoek willen geven.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 00:05 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahaha ja jezusdat sloeg echt helemaal nergens op.
[..]
Nee daar ergerde ik me ook al aan..
quote:
Als je rars extract, krijg je ook weer gewoon de losse nummers.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 00:04 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Waarom download je niet gewoon rars, is toch veel handiger dan al die losse nummers?
Ik wil maar 1 dingquote:Op zaterdag 5 juni 2010 00:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ahjoh, binnenkort heeft iedereen het.
...quote:Op zaterdag 5 juni 2010 00:10 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik wil maar 1 ding![]()
Ja, ik zou er zelfs internet voor opgeven.
Wie moet je dan die geweldige tips gevenquote:Op zaterdag 5 juni 2010 00:10 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik wil maar 1 ding![]()
Ja best wel. Ze waren laatst in Doornroosje dus. Ik ben trouwens van de week naar Two Door Cinema Club geweest, die waren ook leuk.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 00:06 schreef Maisnon het volgende:
Surfer Blood is trouwens leuk he![]()
I'm just waiting for the daaaaaaaaaaaaaaaaaay Geooooooorgia Geooooooooooooorgiaaaaaaaaa
Chillllquote:Op zaterdag 5 juni 2010 00:10 schreef wolvendagen het volgende:
IK KAN EINDELIJK BESTELLEN OP ASOS DMV PAYPAL
Naar de kelder mensenquote:Op zaterdag 5 juni 2010 00:11 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ja best wel. Ze waren laatst in Doornroosje dus. Ik ben trouwens van de week naar Two Door Cinema Club geweest, die waren ook leuk.
Ja hebben ze van de Jeep fontein gejatquote:Op zaterdag 5 juni 2010 00:12 schreef wolvendagen het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)japanse_fontein.html
dit is sick
Japanners.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 00:13 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ja hebben ze van de Jeep fontein gejatecht gaaf
Mmm oke. Ik vind alleen NYC echt niets aan. Heel veel mensen vinden dat nummer mooi, maar ik heb het album nou al zo vaak gedraaid, en ik blijf het niets vinden. Zelfde heb ik bij God put a smile upon your face van Coldplay. Vind ik ook niets.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 00:09 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Als je rars extract, krijg je ook weer gewoon de losse nummers.
Nu doe ik gewoon:
http://binsearch.info/?q=Turn+on+the+Bright+Lights&max=25&adv_age=365&server=
Selecteer het album en dan krijg ik in mijn downloadfolder gewoon direct de losse nummers:
[ afbeelding ]
Een heul leuk meisje.quote:
Ah ja, daar heb je wel een goed punt.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 00:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wie moet je dan die geweldige tips geven.
You'll be fineee, je weet wat je moet.
En dat is.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 00:10 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik wil maar 1 ding![]()
Post boven je.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |