quote:Op zaterdag 5 juni 2010 00:00 schreef Smart_ass het volgende:
Omg. Je moet Turn on the Bright Lights downloaden en luisteren. Die staat toch wel in mijn top 3 beste albums of all time. En dat zijn veel mensen met me eens.
Echt hoor, Interpol MOET je kennen.
Dit is echt te slecht voor woordenquote:Op zaterdag 5 juni 2010 00:00 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik moest er stiekem wel om lachen. Dat Casual Friday ook daarnet, echt wtf.![]()
Ja Julian Plenti is Paul Banks. Die heb ik vorig jaar nog gezien. En hij keek me aan.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 00:01 schreef Maisnon het volgende:
Interpol ken ik wel maar niet heel goed
Julian Plenti, dat is toch dat solo project van die Interpol kerel
Maar wat is nu je allerlievlelvienings band dan
Mijn 50MBit connectie ligt er tijdelijk uit.quote:
Live gezien. Bazen.quote:
mensen weten zus zo allesquote:Op zaterdag 5 juni 2010 00:04 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ja Julian Plenti is Paul Banks. Die heb ik vorig jaar nog gezien. En hij keek me aan.![]()
![]()
Ja mijn allerlievelingsband is Radiohead. En daarna Coldplay en daarna Interpol. Of Interpol en Coldplay omgedraaid. Of gewoon gedeelde 2e en 3e plek.
Jouwe?
Hahaha ja jezusquote:Op zaterdag 5 juni 2010 00:00 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik moest er stiekem wel om lachen. Dat Casual Friday ook daarnet, echt wtf.![]()
Nee daar ergerde ik me ook al aanquote:Op zaterdag 5 juni 2010 00:02 schreef Fascination het volgende:
Wtf, niet de man gaan spanken. Ze snappen er weer niets van.
Dit is een persiflage mag ik hopen.quote:
Okee girl.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 00:05 schreef Maisnon het volgende:
Ik bedoel eh, ik moet er echt goed over nadenken omdat ik nogal veel verschillende muzieksoorten luister.
Ik kom er zo op terug
Jaquote:Op zaterdag 5 juni 2010 00:06 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dit is een persiflage mag ik hopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |