Wat dan?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:47 schreef Maisnon het volgende:
seks en humor is volgens mij echt een dodelijke combinatie als het in verkeerde handen terecht komt
Lady Gaga?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:50 schreef Smart_ass het volgende:
MAISNON! Morgen begint kaartverkoop van mijn tweede allerlievelingsband.
Oh ik dacht dat je ze los los ging zetten zeg maarquote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:50 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Wat doet iedereen dom, ze zitten gewoon in een hok hoor.
quote:
Tell mequote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:50 schreef Smart_ass het volgende:
MAISNON! Morgen begint kaartverkoop van mijn tweede allerlievelingsband.
Die titel.quote:
OMG WTF IS DITquote:
Oke, dat klinkt goed.quote:
Wacht, je had het over loslaten?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:50 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Wat doet iedereen dom, ze zitten gewoon in een hok hoor.
Ja ze lopen ook weleens los door de tuin, maar dan worden ze iig nooit aangevallen ofzo.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je ze los los ging zetten zeg maar. Sorry hoor.
OMG wtfquote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:52 schreef Japsnars het volgende:
5 vrouwen die allemaal een vent proberen vast te klemmen tussen hun borsten?
Ik gok Interpol.quote:
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:53 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ja ze lopen ook weleens los door de tuin, maar dan worden ze iig nooit aangevallen ofzo.![]()
Geeft niet hoor meisje.
JAAAA je gaat door voor de koelkast. Ik ben zo in extase nu, ik wachte daar al 3 jaar op. Wel jammer dat Carlos weg is, hij was mijn held.quote:
Eerst een magnetron en nu ook nog een koelkast, ik kan niet wachten tot de volgende prijsquote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:57 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
JAAAA je gaat door voor de koelkast. Ik ben zo in extase nu, ik wachte daar al 3 jaar op. Wel jammer dat Carlos weg is, hij was mijn held.
Ik heb Paul Banks wel nog gezien tussendoor. Toen stond ik echt 5 meter van 'm af ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |