Ja toch, je danst met die flinke namenquote:
Nog nooit op maar brownies zijn lekker dus dat ijs moet ook wel lekker zijnquote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:54 schreef Allure_ het volgende:
Kurk, het is trouwens chocolate fudge brownie. Ik begin er nu aan.
quote:
Je bent uitgenodigdquote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:09 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Nog nooit op maar brownies zijn lekker dus dat ijs moet ook wel lekker zijn![]()
[ afbeelding ]
Maar hoe krijg ik een hapje?
quote:
Caramel Chew Chewquote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:11 schreef Breathtaking het volgende:
Ik heb nog Cookie Dough staan, maar ik vind B&J eigenlijk helemaal niet meer zo boeiend..
Ik vind hem echt een enorme klapjosti maar ik kan zijn muziek wel waarderen.quote:
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:13 schreef Maisnon het volgende:
bouw één hut, ik klim, één ladder, ladder, één klim, ik hut bouw
quote:
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:17 schreef Lakitu het volgende:
maar dushi'ss ik ga uit / aan. kusjes en fijne avond. <3
Nee, het hele weekend nietsquote:
Dat heb ik met Ouzo/Sambucca/Jäegerquote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:18 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Daar moest ik een keer van overgeven dus dat moet ik niet meer!
Ik zou eerst naar een of andere popavond, wel grappig. Maar toen vertelde mijn vader ineens dat we toch naar zo'n oefenspring iets voor de keuring gingen.quote:
Nee, morgen gaat de wekker alweer om half 7 en dan werken van 7 tot 11:15quote:
Ik moet ook half 7 opstaan.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:22 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Nee, morgen gaat de wekker alweer om half 7 en dan werken van 7 tot 11:15
Morgenavond wel wat doen sowieso
Ik heb nog 3kwart voor je over.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:23 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Waar?![]()
He, maar dan is het op voordat ik er ben..
Denk ik ook, ben er nu ook wel klaar meequote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:25 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Aan kwart heb ik wel genoeg hoor denk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |