Paddepoel.quote:Op zondag 6 juni 2010 21:24 schreef 9611Niels het volgende:
Mijn voorkeur is overigens een terrasje of een noorderplantsoen.
Neequote:
Lekker in het winkelcentrum rondhangen of zo?quote:Op maandag 7 juni 2010 20:31 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Waarom? Daar ken ik de weg tenminste.
Dat is toch dat overdekte winkelcentrum waar alle volksbuurters gezellig alles onder komen roken?quote:Op maandag 7 juni 2010 20:31 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Waarom? Daar ken ik de weg tenminste.
Zoiets? Je hebt daarbinnen wel terrasjes hoor.quote:Op maandag 7 juni 2010 20:34 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Lekker in het winkelcentrum rondhangen of zo?
Hangouderen ja.quote:Op maandag 7 juni 2010 20:34 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Dat is toch dat overdekte winkelcentrum waar alle volksbuurters gezellig alles onder komen roken?
PENISBAARD BEN JE EEN GRONINGER?1!! ;!:! ! EZNquote:Op maandag 7 juni 2010 20:34 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Dat is toch dat overdekte winkelcentrum waar alle volksbuurters gezellig alles onder komen roken?
Nee, maar ik heb wel Paddepoeltrauma'squote:Op maandag 7 juni 2010 20:35 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
PENISBAARD BEN JE EEN GRONINGER?1!! ;!:! ! EZNE!!! IENZ
! 1! EZWEIE !! DREI!!1IHT1IKJ1 1
![]()
![]()
11!
1
11!11
31O#%1!
quote:Op maandag 7 juni 2010 20:36 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb wel Paddepoeltrauma's
Daar kom ik best vaak.quote:Op maandag 7 juni 2010 20:36 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb wel Paddepoeltrauma's
Het feit dat het een lelijk sfeerloos winkelcentrum vol pitjes en volksbuurters isquote:Op maandag 7 juni 2010 20:37 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Daar kom ik best vaak.Wat vind je daar zo erg aan?
quote:
En allebei uit het noorden des lands hèquote:Op maandag 7 juni 2010 20:47 schreef Sobraine het volgende:
[..]
De enige user die ik ook gewoon eens in het echt wil zien! Samen met Ensaf. Dat zijn toch wel legende's.
Nee, het was een oprechte vraag.. ik dacht dat je misschien iets wist omdat je de buurt blijkbaar toch kent.quote:Op maandag 7 juni 2010 20:47 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ik kwam alleen maar even om te waarschuwen voor de hel op aarde hoor
Ja, waarom niet?quote:Op maandag 7 juni 2010 20:48 schreef Lallend het volgende:
Groningen terras [ afbeelding ]
(mag je als niet poster maar wel lurker ook op de meet komen? [ afbeelding ])
Ik kom wel echt.quote:Op maandag 7 juni 2010 20:50 schreef Lamon. het volgende:
Ik heb ernstig medelijden met de users die van ver komen, en niet doorhebben dat klb users hun beloftes toch niet nakomen.
quote:Op maandag 7 juni 2010 20:48 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
En allebei uit het noorden des lands hè
Volgens mij komt Ensaf uit Drachten, de woonplaats van Zanger Rinus.quote:Op maandag 7 juni 2010 20:51 schreef Sobraine het volgende:
[..]
Wuuut? Wonen ze dicht bij mij in de buurt? Dat Penisbaard in Assen woont vermoedde ik ook al. Maar, juist daarom wil ik ze graag ontmoeten. Hebben ze enorme pukkels, zijn de dik, kaal, bril, snor, houtje-touwtje jas, sjaal, brommer, leeftijd..... noem maar op!!
quote:Op maandag 7 juni 2010 20:52 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Volgens mij komt Ensaf uit Drachten, de woonplaats van Zanger Rinus.
Als dat zo is dan moet hij ook naar de meet komen.quote:Op maandag 7 juni 2010 20:52 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Volgens mij komt Ensaf uit Drachten, de woonplaats van Zanger Rinus.
Maar ik kan je echt verzekeren dat degenen die je niet persoonlijk kent het af gaan laten weten. Er stonden 15 users op die vorige lijst, en ik stond echt in mijn eentje in die gare Stairways, en dat is geen leugen.quote:
En waar woon jij?quote:Op maandag 7 juni 2010 20:51 schreef Sobraine het volgende:
[..]
Wuuut? Wonen ze dicht bij mij in de buurt? Dat Penisbaard in Assen woont vermoedde ik ook al. Maar, juist daarom wil ik ze graag ontmoeten. Hebben ze enorme pukkels, zijn de dik, kaal, bril, snor, houtje-touwtje jas, sjaal, brommer, leeftijd..... noem maar op!!
Hé kerel, je kunt de smileys ook gewoon aanklikken ipv te kopieren en imgtags enzulks hèquote:
Nee ik niet omdat firefox dit op de een of andere manier niet wil en ik te lui ben om uit te zoeken waarom dit niet werktquote:Op maandag 7 juni 2010 20:56 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Hé kerel, je kunt de smileys ook gewoon aanklikken ipv te kopieren en imgtags enzulks hè
Welk stuk van Friesland?quote:Op maandag 7 juni 2010 21:01 schreef Sobraine het volgende:
[..]
OehDaar kom ik morgen nog doorheen gereden
Lamon, kom gewoon man. Dit keer komen er gegarandeerd een paar mensen opdagen.quote:Op maandag 7 juni 2010 20:53 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Maar ik kan je echt verzekeren dat degenen die je niet persoonlijk kent het af gaan laten weten. Er stonden 15 users op die vorige lijst, en ik stond echt in mijn eentje in die gare Stairways, en dat is geen leugen.
quote:Op maandag 7 juni 2010 21:03 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Lamon, kom gewoon man. Dit keer komen er gegarandeerd een paar mensen opdagen.
Ach, dan heb ik een date met mijn vriend, dus het boeit opzich niet.quote:Op maandag 7 juni 2010 20:50 schreef Lamon. het volgende:
Ik heb ernstig medelijden met de users die van ver komen, en niet doorhebben dat klb users hun beloftes toch niet nakomen.
Je moet niet alles geloven wat je op het internet leest.quote:Op maandag 7 juni 2010 21:03 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
En nu opeens woon je wel in friesland terwijl het eerst niet zo was
quote:Op maandag 7 juni 2010 21:08 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Je moet niet alles geloven wat je op het internet leest.
Okee, zet me dan maar op het komt lijstje, maar als het nog een keer gebeurt, dan snap je wel dat ik daar minstens 10 niet te sluiten topics over ga maken.quote:Op maandag 7 juni 2010 21:03 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Lamon, kom gewoon man. Dit keer komen er gegarandeerd een paar mensen opdagen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |