Hij is een internetheld, he won't come.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:27 schreef AdvancedPower het volgende:
Stevenmac26, als jij er bent hoef ik eigenlijk niet te komen. Mensen die met mijn privegegevens aan het strooien is heb ik niet zoveel mee.
strooien isquote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:27 schreef AdvancedPower het volgende:
Stevenmac26, als jij er bent hoef ik eigenlijk niet te komen. Mensen die met mijn privegegevens aan het strooien is heb ik niet zoveel mee.
Ik sta aan jouw kantquote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:33 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
strooien is
En je weet wat je moet doen he!
Jij mij proberen te nakken, ik jou nakken kutkneus!
Dit dus, ga echt niet naar Groningen!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:56 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ik sta aan jouw kant
Nee maar groningen..wtf. Utrecht, Amsterdam is nederland en voor iedereen bereikbaar.
Ik kom alleen als ik bij sma'tjes kan slapen en remlof in RL kan bedanken
komop boiiiiiquote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:58 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dit dus, ga echt niet naar Groningen!
Utje of Damsco vind ik best.
Ik was pas maandag terug uit Hamburg, maar ik zat dan ook in een moffencel!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:08 schreef kurk_droog het volgende:
Vorig jaar stond ik echt op het punt om naar de meet in mokum te gaan maar toen kwam ik pas die vrijdag om 8uur savonds thuis vanuit Hamburg en echt helemaal verrot... Dus moet er ooit nog 1 meemakenMaar niet dat ik in trein zit naar huis na meet
quote:
Hihi, heb ik jou opgepakt zien worden?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:12 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik was pas maandag terug uit Hamburg, maar ik zat dan ook in een moffencel!
Zal best kunnen, was gewoon op de reeperbahnquote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:14 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Hihi, heb ik jou opgepakt zien worden?zuur man
Mja zonder slaapplaats ga ik niet eens twijfelen. En moeten meer uit SC komen
Ik heb nog wel een kamer vrij denk ik ja.quote:
Bijdeze weggeven en anders gaan we Grun soberzo onveilig makenquote:Op zaterdag 5 juni 2010 00:08 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een kamer vrij denk ik ja.
Ous wel.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:05 schreef Levolution het volgende:
Mensen doe niet internetstoer, zo'n meet moet gezellig zijn. We zijn toch geen Marokkanen.
Nee, maar als er nou eens datums komen of iets.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 11:09 schreef AdvancedPower het volgende:
Mr.Cooper, wil je echt niet naar Groningen komen?
Ja, ik weet geen datum. Kom maar met iets!quote:Op zaterdag 5 juni 2010 11:27 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Nee, maar als er nou eens datums komen of iets.
Hou toch eens op met klagen hierover. Gewoon gaan of niet gaan, jeetje.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 11:46 schreef moomoo het volgende:
Waarom dan ook in groningen, wat een ontzettend kutidee.
Neequote:Op zaterdag 5 juni 2010 00:36 schreef henrydg het volgende:
Stevenmac kun jij niet even wat privégegevens van AP naar mijn inbox strooien?
Ensaf komt.quote:
Ik heb 3 slaapkamers maar nog niet lang geleden verhuisd en zit nog een beetje in de rommel maar genoeg plek om te liggen.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 00:26 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Bijdeze weggeven en anders gaan we Grun soberzo onveilig maken
uhm neequote:Op zaterdag 5 juni 2010 19:21 schreef Sobraine het volgende:
Gewoon Groningen doen, prima stad. En ga niet zeiken over slapen etc. Dan ga je maar op tijd naar huis. Zelfde probleem voor mensen als je Amsterdam doet....
3 uur reizen voor Rdam - Utrecht? O wacht heen en terug. Ja man maar je gaat toch voor de gezelligheid, wat maakt dat reizen nou uit? Je zit toch lekker relaxt in de trein??!quote:
Ik opteer ook voor Groningen. Stukken Dichterbij.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 19:23 schreef henrydg het volgende:
Zaterda 26 Juni in het prachtige Groningen.
Ja dat gezeur ook altijd: alsof de afstand Amsterdam - Groningen groter is dan de afstand Groningen - Amsterdam.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 19:21 schreef Sobraine het volgende:
Gewoon Groningen doen, prima stad. En ga niet zeiken over slapen etc. Dan ga je maar op tijd naar huis. Zelfde probleem voor mensen als je Amsterdam doet....
Jaquote:Op zaterdag 5 juni 2010 20:55 schreef Ensaf het volgende:
Doe mij maar het gras van het Noorderplantsoen.
Veel groter. YES AMSTERDAM!!!!!! jeee groningenquote:Op zaterdag 5 juni 2010 20:34 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja dat gezeur ook altijd: alsof de afstand Amsterdam - Groningen groter is dan de afstand Groningen - Amsterdam.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |