Oké.quote:Op maandag 7 juni 2010 22:28 schreef Lamon. het volgende:
Het is best pittig om 2 leuke meisjes aan de lijn te houden trouwens.
Kut, dit kan weer gezien worden als opschepperij, maar het is oprecht lastig,
Ik heb moeite met kiezen tussen uiterlijk en innerlijk, ik llijk soms wel een echt mens....quote:Op maandag 7 juni 2010 22:30 schreef Biels het volgende:
Had je niet de afgelopen maanden al meerdere keren "oprecht een heel leuk, bijzonder meisje" gevonden?
Ik heb nog wel verhalen gehoord over een meisje dat naast beeldschoon ook nog eens heel eerlijk was, een heel bijzonder meisje. Wat is daarmee gebeurd dan, oude player van me?quote:Op maandag 7 juni 2010 22:32 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik heb moeite met kiezen tussen uiterlijk en innerlijk, ik llijk soms wel een echt mens....
Gelukkig hebben we het niet vaak genoeg gehoord.quote:Op maandag 7 juni 2010 22:35 schreef StevenPaul het volgende:
Ook wel de meest centraal gelegen plek van Nederland he? Dat Groningen.
quote:Op maandag 7 juni 2010 22:35 schreef StevenPaul het volgende:
Ook wel de meest centraal gelegen plek van Nederland he? Dat Groningen.
Klinkt als Merith, 2 "relaties" terug, dat grietje die het met 1 van die gasten van de Backstreet-boys gehad had...had een kind van 3, woonde nog bij haar ex, omdat ze geen urgentie kon krijgen en ik schrok me de tyfus.quote:Op maandag 7 juni 2010 22:33 schreef Biels het volgende:
[..]
Ik heb nog wel verhalen gehoord over een meisje dat naast beeldschoon ook nog eens heel eerlijk was, een heel bijzonder meisje. Wat is daarmee gebeurd dan, oude player van me?
Mijn waarde L.no, AP moet zich altijd even 4 weken hierover beraden, af en toe even aan zijn vunzige snikkeltje zitten en dan komt er naast een half theelepeltje sperma ook een embryonaal ideetje uit.quote:
Ik begrijp je niet ricko, maar ik moest wel glimlachen.quote:Op maandag 14 juni 2010 19:29 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Mijn waarde L.no, AP moet zich altijd even 4 weken hierover beraden, af en toe even aan zijn vunzige snikkeltje zitten en dan komt er naast een half theelepeltje sperma ook een embryonaal ideetje uit.
Dit dus. Ik moest hardop lachenquote:Op maandag 14 juni 2010 19:29 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik begrijp je niet ricko, maar ik moest wel glimlachen.
Ik keek gisteren naar een kankerranzig programma trouwens lnootjequote:Op maandag 14 juni 2010 19:29 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik begrijp je niet ricko, maar ik moest wel glimlachen.
En je huisgenoten zoe van: "OMFG LOLZ WARUM LACHST DU!!!!!! MEIN MEDITATIE WAT DOE JEquote:
De rest van fok wel?quote:Op maandag 14 juni 2010 19:38 schreef afcajos het volgende:
Hmm komt lamon nou ook?Ik weet niet of ik daar wel in het openbaar mee gezien wil worden
Lijkt me wel een aardige jongenquote:Op maandag 14 juni 2010 19:38 schreef afcajos het volgende:
Hmm komt lamon nou ook?Ik weet niet of ik daar wel in het openbaar mee gezien wil worden
Hij is zogenaamd ''Gestopt''quote:
Ja, toen ik het zag, twijfelde ik ook.quote:Op maandag 14 juni 2010 20:41 schreef rickyszz het volgende:
[..]
Hij is zogenaamd ''Gestopt''![]()
Terwijl gewoon nog actief op Fok! en er genoeg van heeft!![]()
Kan ik een ban van een week krijgen?
quote:Op maandag 14 juni 2010 21:04 schreef AdvancedPower het volgende:
Maar nu alles weer geregeld is met mijn MSN ben ik er nog wel voor in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |