quote:
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:13 schreef tombolafan het volgende:
Als we na 0.00 nog kunnen posten dan hebben we nog een week
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:13 schreef tombolafan het volgende:
OMG ik kijk nu smaken verschillen, en er is strijd onderling!
Waar is dat?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:13 schreef tombolafan het volgende:
Als we na 0.00 nog kunnen posten dan hebben we nog een week
Ja, eh, dan is het zaterdag. En we gingen op vrijdag dichtquote:
Mwah, ze wordt mooi oud. Dus ja, nog steeds als ik het zo zie.quote:
Ja, er mag wel wat pit in zitten. En daarbij ook nog eens mooi, prima combi.quote:
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:17 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, eh, dan is het zaterdag. En we gingen op vrijdag dicht
Net 5 nu reclame (straks housequote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:17 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
[..]
Waar is dat?
Hihi en hoe kom je daarbij?
Ik vind het ook een mooie vrouwquote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:18 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Mwah, ze wordt mooi oud. Dus ja, nog steeds als ik het zo zie.
GMTAquote:Ja, er mag wel wat pit in zitten. En daarbij ook nog eens mooi, prima combi.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
Zap jij eens over naar rtl 5quote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:19 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Net 5 nu reclame (straks house)
Een vrouw; zit er kerrie in de guacemole???
meisje: nee
dezelfde vrouw achter de schermen: nou, ik proef dat echt wel hoor, en er hoort geen kerrie in guacemole![]()
andere vrouw: pittige soep!
die vrouw van die kerrie: helemaal niet pittig!![]()
andere vrouw achter de schermen: nou, zij rookt als een ketter dus proeft niks meer, ik heb mn smaakpapillen nog dus ik proef wel goed![]()
En de jongen van gisteren heeft alles bij de sushi-bar gehaald en heeft een 9,5 gehaald!
Dat ligt er netquote:
Ik zie maar 1 man (en eddyquote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:23 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Zap jij eens over naar rtl 5mooie mannen
NU!!
Vind hem wel leuk, qua uiterlijk dan.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:24 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik zie maar 1 man (en eddy)
maar wel een leuke
qua uiterlijk is het wel wat jaquote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:25 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Vind hem wel leuk, qua uiterlijk dan.
Niet qua trekjes en praten.
Sommige mannen zijn er gewoon om mooi te zijn. Die moeten stilstaan (of iets andersquote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:25 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Vind hem wel leuk, qua uiterlijk dan.
Niet qua trekjes en praten.
En geen ijs etenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:26 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Sommige mannen zijn er gewoon om mooi te zijn. Die moeten stilstaan (of iets anders...) en hun mond houden.
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:26 schreef tombolafan het volgende:
[..]
qua uiterlijk is het wel wat ja
wel mijn type
Nee, idd...quote:
Mannen die met open mond kauwenquote:
Ik vind m sowieso qua gedrag niet echt watquote:
Beetje te popi jopi.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:31 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik vind m sowieso qua gedrag niet echt wat
Nu House
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |