Veel plezier met je nieuwe toestelquote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:27 schreef DeZwabber het volgende:
dan kan ik nu mijn telefoon gaan bekijken![]()
Was is er mis?quote:
quote:
Wel 12 minuten... respectquote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:28 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ga me ook even nuttig maken *hijgt uit*
Vierkante ogen van de hele dag posten![]()
Hier werd de Xfactor heftig gevolgd door een paar ESF-ers.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:42 schreef iBenny het volgende:
Jammer, dat XFA en ESF in de dezelfde tijd was... anders had ik m'n gezichtUI hier ook wel vaker laten zien.
Hopelijk wordt het volgend jaar wat beter gepland... al zal dat wel weer niet zo zijn
Desondanks... het was hier wel gezellig
quote:
Het was te combineren hoorquote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:42 schreef iBenny het volgende:
Jammer, dat XFA en ESF in de dezelfde tijd was... anders had ik m'n gezichtUI hier ook wel vaker laten zien.
Hopelijk wordt het volgend jaar wat beter gepland... al zal dat wel weer niet zo zijn
Desondanks... het was hier wel gezellig
Want?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Ml-etje, onze eigen SC-mod. Heb je geluk dat ik geen Static ben
.
Die is erg anti-gastmodden en doet daar zeer precies overquote:
Ik heb een huis gekocht. Vanuit Hong Kong.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:47 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Die is erg anti-gastmodden en doet daar zeer precies over.
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:15 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
whut? aardig zijn deze laatste uurtjes...
nee Ll beschreef het gewoon te vulgair.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:19 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Jij moest overgeven toen je alleen al aan mij moest denken
Of zoiets.
![]()
Ja ja, ik ben al aardig.
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:25 schreef Cat22 het volgende:
Ik ben off! Als het hier om 23.00 nog open is tref ik jullie hier en anders... ergens anders.![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |