oh wacht, daar had papa roach geloof ik ook een cover gedaanquote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:59 schreef Loveless85 het volgende:
Die van Snoop, zo cool![]()
Is dat zelfde concert, zo'n MTV tribute to Metallica ofzo
quote:
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:08 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hebben we het nog over dit topic volposten?
quote:
genadeloos helemaal volposten die hap,quote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:08 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hebben we het nog over dit topic volposten?
Ik ben niet eenzaam, en ik heb geen Tarzan, en ook geen snuggiecuddlecuddiequote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:09 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Weet ik veel, misschien ben je net als Tombola een eenzame Tarzan-gebruikster
Je bent wel érg geobsedeerd met die snuggie hequote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ben niet eenzaam, en ik heb geen Tarzan, en ook geen snuggiecuddlecuddie![]()
Heb je de slingers nog in V&A hangen?
Nee ze zijn al een nieuw topic, en ik ga nu. Kan ik nog ff tsjekken of de tankpas ook werktquote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ben niet eenzaam, en ik heb geen Tarzan, en ook geen snuggiecuddlecuddie![]()
Heb je de slingers nog in V&A hangen?
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:10 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Je bent wel érg geobsedeerd met die snuggie he
Ik doe mijn bestquote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:10 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
OMG een heus LITERAIR ORGASME, wat een schrijfkunst
Succes en rijze!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:10 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee ze zijn al een nieuw topic, en ik ga nu. Kan ik nog ff tsjekken of de tankpas ook werkt
Voor mij niet, ik ben niet degene die er steeds over post.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Gevoelig puntje Muis?![]()
Ja ik vind hem echt het einde
nee, ga maar in ongeveer 60 posts uitleggen hoe teleurgesteld je bent in ons, en snel een beetjequote:
quote:
Ai that sucksquote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:15 schreef Ml-etje het volgende:
Goffer venters, staat het eten in de oven krijg je de voice mail terwijl ze al eeuwen thuis hadden moeten zijn
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:18 schreef DeZwabber het volgende:
nog even galbakken op de tros?
Dan krijgen we een Thomas bashquote:
Jij sluit het huis?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:21 schreef DeZwabber het volgende:
nu nog maar een paar en dan, hohoho, ho, stop, ho!
quote:
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:22 schreef Dirkh het volgende:
wie opent 250?
Esf = wapper =quote:
Jij lurkert! Je wilde het niet missen he?quote:
Over hoeveel minuten is dat?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:22 schreef Cat22 het volgende:
Zou hij vol raken voor ik mijn broccoli moet afgieten en mijn schnitzeltje moet omdraaien?
quote:
Huh? Wat? Why?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:51 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dirk gaat volgens mij niet mee. Die is opeens aan het chagrijnen ofzo.
ghehehehe, the irony!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:23 schreef Pisces29 het volgende:
Eigenlijk mag Tombo de eer hebben, als lapo-hunter, maar ze is er niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |