Dan heb je die opgegeven bij fokquote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:27 schreef Koen66 het volgende:
grappig, als je op fobo post dan krijg ik een mailtje op mn zakelijke emailadres
Je krijgt een mail op je registratieadres, uiteraard kan je dat aanpassen.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:27 schreef Koen66 het volgende:
grappig, als je op fobo post dan krijg ik een mailtje op mn zakelijke emailadres
Lekkerquote:
Hoop dat je een luchtig jurkje hebt voor het feessiequote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:29 schreef charmed_angel het volgende:
Terrasje was te warm, nu in de tuin bij Abuela
straks bruiloft feesie
Ik zit heerlijk op mijn balkon, hoofd in de schaduw, rest in de zonquote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:29 schreef charmed_angel het volgende:
Terrasje was te warm, nu in de tuin bij Abuela
straks bruiloft feesie
Ik had wel fipo in jouw foboquote:
quote:
Ik heb allemaal lurkers vandaagquote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:32 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Was wel erg snel geweest als een ander er tussendoor had gepiept....
Moet er nog een hoop aan aanpassen zie ik....
Hoiquote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:30 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik zit heerlijk op mijn balkon, hoofd in de schaduw, rest in de zon![]()
En hoi mop
Nee jij laat een bericht achterquote:
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hoi
het is weer voor een waterbalonnengevecht!!!
misschien willen wat voormalige V&A SC-ers graag weten wie Kally eigenlijk isquote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:38 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee jij laat een bericht achter![]()
Ik zie allemaal rare namen bij laatste voyeur
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:42 schreef charmed_angel het volgende:
* charmed_angel kijkt verbaasd om haar heen, ziet Kally wegduiken achter een boom
* charmed_angel vult een waterballon en rent naar Kally toe, Kally gilt en rent weg, c_a gooit de waterballon bovenop de billen van Kally
Aniwatte?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:37 schreef hexje het volgende:
Hé, waar zijn de anime mensen gebleven.
* Kally gilt, aaaaaaa ik heb een natte kont, pakt een nieuwe ballon en zet de achtervolging inquote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:42 schreef charmed_angel het volgende:
* charmed_angel kijkt verbaasd om haar heen, ziet Kally wegduiken achter een boom
* charmed_angel vult een waterballon en rent naar Kally toe, Kally gilt en rent weg, c_a gooit de waterballon bovenop de billen van Kally
Ach, nu heeft Kally een nat broekjequote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:42 schreef charmed_angel het volgende:
quote:
Omdat het geil is om te kijken hoeveel topics we vol baggeren.quote:
* Trots is op D. dat hij het nu eens niet isquote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:47 schreef D. het volgende:
[..]
Ik dacht, laat ik de opmerking eens niet maken
Handig voor de teruglezers.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:45 schreef hexje het volgende:
Waarom hebben sc topics een nummer?
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:48 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Omdat het geil is om te kijken hoeveel topics we vol baggeren.
Joahquote:
Whoohooquote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:48 schreef Kally het volgende:
[..]
* Trots is op D. dat hij het nu eens niet is
Hoe sneller hoe geiler?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:48 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Omdat het geil is om te kijken hoeveel topics we vol baggeren.
quote:
Jaaaaquote:
Friet bedoel je?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:49 schreef Kally het volgende:
Wat gaan jullie eten?
Ik heb een vriendje van oudste die blijft eten dus ik patat
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:51 schreef D. het volgende:
[..]
Friet bedoel je?
ik ook, met 3 broodjes hamburger
FRIET is echt het lekkerste wat er is. Dus je gaat FRIET eten? Maar ff serieus je eet dus FRIET?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:49 schreef Kally het volgende:
Wat gaan jullie eten?
Ik heb een vriendje van oudste die blijft eten dus ik patat
Ook lekkerquote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:52 schreef -Vaduz- het volgende:
Opgebakken aardappels en een runderrolletje vandaag.
Eetzakquote:
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:54 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
FRIET is echt het lekkerste wat er is. Dus je gaat FRIET eten? Maar ff serieus je eet dus FRIET?
Ooo lekker, jong.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:56 schreef hexje het volgende:
Aardappelen met rodekool en gehaktballen. Simpel maar lekker. En makkelijk klaar te maken.
Ik wou dat ik het zo makkelijk hadquote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:54 schreef Koen66 het volgende:
ik heb werkelijk geen idee... Misschien vind ik de hond wel in de pot.....
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:56 schreef hexje het volgende:
Aardappelen met rodekool en gehaktballen. Simpel maar lekker. En makkelijk klaar te maken.
* charmed_angel duikt achter de brede schouders van Koen66quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:44 schreef Kally het volgende:
[..]
* Kally gilt, aaaaaaa ik heb een natte kont, pakt een nieuwe ballon en zet de achtervolging in
is ook niet op alle dagen zo, op dins en donderdag komt het qua koken op mij aanquote:
quote:
Patatquote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:51 schreef D. het volgende:
[..]
Friet bedoel je?
ik ook, met 3 broodjes hamburger
Ik ben van kamp-patat.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:59 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Het is gewoon zo logisch, net zoals konijntjes en derde wereld landen dat ook zijn.
* Kally gooide net op het moment dat C_A wegdook dus raakt nu Koen vol in zijn gezichtquote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
* charmed_angel duikt achter de brede schouders van Koen66
Raar he dat sommige mensen het maar niet willen begrijpenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:59 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Het is gewoon zo logisch, net zoals konijntjes en derde wereld landen dat ook zijn.
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:00 schreef Kally het volgende:
[..]
* Kally gooide net op het moment dat C_A wegdook dus raakt nu Koen vol in zijn gezicht
* Koen66 begint zich ermee te bemoeien, en achtervolgt beide dames met een set mega-waterbalonnen !!!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:00 schreef Kally het volgende:
[..]
* Kally gooide net op het moment dat C_A wegdook dus raakt nu Koen vol in zijn gezicht
Nee die is alweer over.quote:
Dan kun je onderweg toch ff stoppenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:58 schreef Koen66 het volgende:
Damn, ik zou ook best een frietje lusten, maar iets zegt me dat dat niet gebeuren gaat...
Tegen de tijd dat ik thuis ben heeft de family al gegeten en moet ik kijken of er nog iets voor me over is.........
* Kally rent hard weg voor Koen en die is ouder dus lang zo snel nietquote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:02 schreef Koen66 het volgende:
[..]
* Koen66 begint zich ermee te bemoeien, en achtervolgt beide dames met een set mega-waterbalonnen !!!
ik gebruik het eigenlijk door elkaarquote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:02 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nee die is alweer over.![]()
Want iedereen weet al dat het friet is.
Dat weet ik ook maar ik praat Schiedamsquote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:02 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
* Koen66 heeft een baggerconditie maar is erg snel op de korte afstandquote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:03 schreef Kally het volgende:
[..]
* Kally rent hard weg voor Koen en die is ouder dus lang zo snel niet
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:03 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik gebruik het eigenlijk door elkaar
Maar ben ook zo sociaal om als ik in Brabant friet bestel dit geen patat te noemen
Wordt wel weer eens Brabant tijd, heb een goede vriend in Valkenswaard maar ben er alweer een tijdje niet geweestquote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:04 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
![]()
Super. Ik heb hetzelfde met houdoe. Op de een of andere manier zeg ik nooit houdoe in Amsterdam..eerder doeg, of hoi.
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:04 schreef Koen66 het volgende:
[..]
* Koen66 heeft een baggerconditie maar is erg snel op de korte afstand
Ik ga volgende week vrijdag weer naar Valkenswaard, stappen.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Wordt wel weer eens Brabant tijd, heb een goede vriend in Valkenswaard maar ben er alweer een tijdje niet geweest
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:06 schreef -Vaduz- het volgende:
* -Vaduz- doet een imkerpak aan en is niet bang voor water meer.
Woon je daar in de buurt?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:07 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik ga volgende week vrijdag weer naar Valkenswaard, stappen.
Zolang je dat maar niet doet als je erge dorst hebtquote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:10 schreef -Vaduz- het volgende:
* -Vaduz- zegt: verdorie. "verwissel ik zomaar bijen met water"
Woehahahahahquote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:11 schreef D. het volgende:
[..]
Zolang je dat maar niet doet als je erge dorst hebt
Best wel, Bakel.quote:
Ik rooster ze dan wel. Schijnt 'in' te zijn.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:11 schreef D. het volgende:
[..]
Zolang je dat maar niet doet als je erge dorst hebt
Tegen de dorst?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:14 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik rooster ze dan wel. Schijnt 'in' te zijn.
Inderdaad....quote:
Ik heb nou nooit problemen met stappen in de Randstadquote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Inderdaad....
Valkenswaard kom ik gemiddeld 1x in de 3 maanden, ff gezellig stappen.
Reuze gezellig vind ik het daar altijdSfeer een stuk positiever dan in de randstad.....
Ben er ook vaak tijdens Carnaval te vinden
Wel?quote:
Vervelende meneer voor jou hequote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:18 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]Jij bent soms echt een vervelend ventje.
Zijn gewoon wat kleine detailverschillen. Onbekende mensen die je gewoon op een gezellige manier aanspreken, beetje meer de zuidelijke, relaxte mentaliteit.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:17 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb nou nooit problemen met stappen in de Randstad![]()
Zelfs niet met het zomercarnaval in Rotterdam
Is zelfs de nummer 1.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:21 schreef Koen66 het volgende:
schijnt ook een van de meest geweldadige steden van NL te zijn.
Niemand komt ooit in Bakel dus daarom.quote:
Ik moest daar ook niet zijn he, ik reed er doorheenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:22 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Niemand komt ooit in Bakel dus daarom.
Okai.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:22 schreef D. het volgende:
[..]
Ik moest daar ook niet zijn he, ik reed er doorheen
Ik weet ook wel dat het zo is, alleen ik heb nooit zo'n lastquote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Zijn gewoon wat kleine detailverschillen. Onbekende mensen die je gewoon op een gezellige manier aanspreken, beetje meer de zuidelijke, relaxte mentaliteit.
Eindhoven heeft wel weer meer dat 'stadse', schijnt ook een van de meest geweldadige steden van NL te zijn.
Valkenswaard heeft in 1 straat al 10x zoveel kroegen als heel Zoetermeer, dat 4x zoveel inwoners heeft
Rij voorzichtigquote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:22 schreef Koen66 het volgende:
Maarre..... ik heb genoeg van mijn Almere aanwezigheid, ik ga rijden...
Als ik in de file sta roep ik wel weer wat.
Anders...
Misschien hebben dames daar minder last vanquote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:26 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik weet ook wel dat het zo is, alleen ik heb nooit zo'n last
Afgrijselijkquote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:29 schreef Bellatrix het volgende:
Ik zit Pippi Langkous te kijken op youtube.Jeugdsentiment
Hoe kan jouw jeugdsentiment hetzelfde zijn als het mijne?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:29 schreef Bellatrix het volgende:
Ik zit Pippi Langkous te kijken op youtube.Jeugdsentiment
Omdat er al heel lang herhalingen bestaanquote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hoe kan jouw jeugdsentiment hetzelfde zijn als het mijne?
Bassie en Adriaan was minder inderdaad. Maar Pippi.quote:
Pipi keek ik ook hoorquote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:34 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Bassie en Adriaan was minder inderdaad. Maar Pippi.
Succes, en smakelijk, en tot straksquote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:36 schreef Kally het volgende:
Maar goed ik ga de frituurpan aanzetten en 3 mannetjes binnen roepen, tot later![]()
Patatquote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:02 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:54 schreef Marlalala het volgende:
oh nee hee![]()
niet weer de patat-friet discussie.
Misschien moeten we het maar gewoon patat-frites noemen idd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
Patatas fritasquote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:54 schreef Marlalala het volgende:
oh nee hee![]()
niet weer de patat-friet discussie.
Misschien moeten we het maar gewoon patat-frites noemen idd.
Waarmee je je het beste voelt.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:54 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga zo hamburgers klaarmakenEn dan douchen, aankleden en opmaken voor trouwerij
Haar krullen of haar stijl???
krullen!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:54 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga zo hamburgers klaarmakenEn dan douchen, aankleden en opmaken voor trouwerij
Vergeet uitkleden nietquote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:54 schreef charmed_angel het volgende:
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:57 schreef D. het volgende:
[..]
die Belgen beheersen tenminste de Nederlandse taal
toen ging ie ook al naar de hoeren?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:59 schreef Bellatrix het volgende:
Jaap is ontmaagd op zijn zestiende.
Dat zou ook kunnenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:00 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Misschien typt ze dit wel 'in the nude'
is wel leuker, maar als ik krullen zetten dan is het echt veel krullenquote:
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:59 schreef Bellatrix het volgende:
Hij wil een keer heel hoog neuken, op een hoog gebouw.
Krullenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:04 schreef charmed_angel het volgende:
D. vraagje? Krullen of stijl?
krullen-mix?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
is wel leuker, maar als ik krullen zetten dan is het echt veel krullenZe zakken pas na heel veel uur uit
En ik wil eigenlijk dat ze gelijk al een beetje uitzakken, is mooier
Ik ga krullen doen denk ik, en dan doe ik er niet veel krullen mix in
Die lelijke terror-Jaap?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:06 schreef D. het volgende:
[..]
Kan me nl. niet voorstellen dat iemand er gratis op zou kruipen
IK had het over xfa Jaap.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:06 schreef D. het volgende:
[..]
Kan me nl. niet voorstellen dat iemand er gratis op zou kruipen
ik heb slagquote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:05 schreef Marlalala het volgende:
[..]
krullen-mix?![]()
Grappig, ik ben uren bezig om mijn krullen te bestrijden
Hadden we het dan over Terror jaap?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:10 schreef D. het volgende:
[..]
Ow, verwarrend hoor, ineens over een andere Jaap beginnen
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:11 schreef Pheno het volgende:
tvp, om daarna weer naar het volgend topic te moeten zoeken.
Trouwen?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:17 schreef Bellatrix het volgende:
Volgens mij zijn Benny en ik heul wel de jongste?
Met zo'n leven dat ik heb gaat dit te snel hoor.quote:
Ik heb ook slag en aan de onderkant krulquote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:10 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik heb slagdat is pas irritant, vroeger had ik gewoon stijl
Ik heb het liefst gewoon of krullend haar OF stijl haar. Maar goed dat heb je niet voor het zeggen he
quote:
Ik hoorde het idd net... ik moest meteen aan jou denkenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:59 schreef Bellatrix het volgende:
Hij wil een keer heel hoog neuken, op een hoog gebouw.
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:14 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik hoorde het idd net... ik moest meteen aan jou denken
Drie weken?quote:
Heel veeeeeeel pretquote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:25 schreef charmed_angel het volgende:
ik ga eten en de rest doen, misschien tot vannacht
Fijn dat je ff verteld dat je je kleren aan hebt... ik was al bang van neitquote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:24 schreef D. het volgende:
Ik ga ook broodjes hamburger maken, met m'n kleren aan
Wanneer moegen we langskomenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:26 schreef borisz het volgende:
Pastasaus is lekkerHeb ook twee porties om in te vriezen
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:26 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik moet eens pils gaan halen denk ik. Met dit weer moet je nu eenmaal goed drinken.
Dikkuh wijve dus.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:27 schreef Pheno het volgende:
Een fitnessschool voor 'volslanken' (kutwoord). Hemel.
Prima idee...quote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:26 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik moet eens pils gaan halen denk ik. Met dit weer moet je nu eenmaal goed drinken.
Morgen met wat fokkersquote:
Yup.quote:
Niets, vaak nog veul leuker als krullen.quote:
Niets, ik zou willen dat ik het had. Uberhaupt dat ik haar hadquote:
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:32 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Niets, vaak nog veul leuker als krullen.![]()
Tja een man mag kaal zijnquote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Niets, ik zou willen dat ik het had. Uberhaupt dat ik haar had
Mag, maar dan vind ik het nog niet leukquote:
Ik bedoel bij mij, dat staat nietquote:
quote:
Volgens mij aardig, niet bijzonder. Geen games overigens, het is een gezellige groep. Tenminste, de crew die er komt ken ik wel in het echtquote:
Arme jijquote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:34 schreef Kally het volgende:
Ik hoop dat dat vriendje zo wordt opgehaald![]()
Met drie is toch 1 teveel
Dat zat toch bij SBS?quote:
Ze zijn weer naar buiten, dat moest van mijquote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:36 schreef iBenny het volgende:
[..]
Arme jij
Dat je nog tijd hebt om te Fok!ken dan?
Perfecte oplossingquote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:37 schreef Kally het volgende:
[..]
Ze zijn weer naar buiten, dat moest van mij![]()
Ik zit op balkon dus kan ze mooi in de gaten houden nu
quote:
Ruzie maken doen ze maar buiten, kan ik net doen of ik het niet hoorquote:
Nee weet ik, dat was ook de garp.quote:
Ben je het ook aan het turven?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:40 schreef Kally het volgende:
[..]
Ruzie maken doen ze maar buiten, kan ik net doen of ik het niet hoor
You have much to learn, young paddawan.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:45 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nou opeens wel?
Vrouwen... echt totaal geen touw aan vast te knopen
ach bij wijze van spreken hčquote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:45 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nou opeens wel?
quote:
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:45 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nou opeens wel?
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:46 schreef iBenny het volgende:
Slimme opmerking... als de andere users die op dit moment posten vooral van het vrouwelijke geslacht zijn
Ik wacht tot de ijsco-belg heir voor de deur stopt...quote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:47 schreef Pheno het volgende:
Ik ga eens wat buiten lopen. En een ijsje halen
Oh geniet er van!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:47 schreef Pheno het volgende:
Ik ga eens wat buiten lopen. En een ijsje halen
Dat blijkt...quote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:48 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Luister nou eens, je zal het ook nooit leren
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:51 schreef Marlalala het volgende:
[..]
wat, hoezo![]()
Kally is anders heel trouwwaardig hoor!
Nee, zo hoort het ookquote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:54 schreef Marlalala het volgende:
[..]
ik denk dat Benny het nu helemaal niet meer begrijpt
wat een lul!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:55 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee, zo hoort het ook![]()
Als ik zo even weg ben, komen ze dat jong ophalen, hij was daarnet aan het voetballen met de hamsterballen
De is vraag is nu of jullie het nog wel begrijpenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:54 schreef Marlalala het volgende:
[..]
ik denk dat Benny het nu helemaal niet meer begrijpt
Zonder hamster er in, toch!?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:55 schreef Kally het volgende:
[..]
Als ik zo even weg ben, komen ze dat jong ophalen, hij was daarnet aan het voetballen met de hamsterballen
Hamsterbal tegen zijn hoofd!1!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:55 schreef Kally het volgende:
[..]
Wij welquote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:57 schreef iBenny het volgende:
[..]
De is vraag is nu of jullie het nog wel begrijpen
Niet dusquote:
Ja natuurlijk welquote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:57 schreef iBenny het volgende:
[..]
De is vraag is nu of jullie het nog wel begrijpen
Ik wou het haast doenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:58 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hamsterbal tegen zijn hoofd!1!!!1!1!1!!!11
1Einz!1!!!!
!11!Unobier!111!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WEEEEEEEEEEEEKEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEND!!!!!
* de toeter toeterrrrrrrt
Nou ja ik was er meteen bij, en hij kreeg net een flinke uitbrander van zijn papaquote:
hahaaha goedzooooo!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:14 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou ja ik was er meteen bij, en hij kreeg net een flinke uitbrander van zijn papa
quote:
Je hebt het naar binnen gegooid?quote:
quote:
Ach, heb ik ook wel eens last vanquote:
Jaa, dat seksuele bedoelde ik ook ja.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:32 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik moet bij jou echt gaan opletten wat ik zeg
Alsof naar binnen gooien dan niet kanquote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:33 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Jaa, dat seksuele bedoelde ik ook ja.
m'n zusquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou kijk je kunt het op twee manieren interpreteren, klaar als in klaar komen en klaar als in het naar binnen gooien. Heel simpel.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:33 schreef iBenny het volgende:
Ik weet nou niet of ik het nou wel of niet snap
en sowieso of ik het wil snappen
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:34 schreef iBenny het volgende:
[..]
m'n zus
Wat leuk zeg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |