Dan heb je die opgegeven bij fokquote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:27 schreef Koen66 het volgende:
grappig, als je op fobo post dan krijg ik een mailtje op mn zakelijke emailadres
Je krijgt een mail op je registratieadres, uiteraard kan je dat aanpassen.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:27 schreef Koen66 het volgende:
grappig, als je op fobo post dan krijg ik een mailtje op mn zakelijke emailadres
Lekkerquote:
Hoop dat je een luchtig jurkje hebt voor het feessiequote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:29 schreef charmed_angel het volgende:
Terrasje was te warm, nu in de tuin bij Abuela
straks bruiloft feesie
Ik zit heerlijk op mijn balkon, hoofd in de schaduw, rest in de zonquote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:29 schreef charmed_angel het volgende:
Terrasje was te warm, nu in de tuin bij Abuela
straks bruiloft feesie
Ik had wel fipo in jouw foboquote:
quote:
Ik heb allemaal lurkers vandaagquote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:32 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Was wel erg snel geweest als een ander er tussendoor had gepiept....
Moet er nog een hoop aan aanpassen zie ik....
Hoiquote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:30 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik zit heerlijk op mijn balkon, hoofd in de schaduw, rest in de zon![]()
En hoi mop
Nee jij laat een bericht achterquote:
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hoi
het is weer voor een waterbalonnengevecht!!!
misschien willen wat voormalige V&A SC-ers graag weten wie Kally eigenlijk isquote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:38 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee jij laat een bericht achter![]()
Ik zie allemaal rare namen bij laatste voyeur
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:42 schreef charmed_angel het volgende:
* charmed_angel kijkt verbaasd om haar heen, ziet Kally wegduiken achter een boom
* charmed_angel vult een waterballon en rent naar Kally toe, Kally gilt en rent weg, c_a gooit de waterballon bovenop de billen van Kally
Aniwatte?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:37 schreef hexje het volgende:
Hé, waar zijn de anime mensen gebleven.
* Kally gilt, aaaaaaa ik heb een natte kont, pakt een nieuwe ballon en zet de achtervolging inquote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:42 schreef charmed_angel het volgende:
* charmed_angel kijkt verbaasd om haar heen, ziet Kally wegduiken achter een boom
* charmed_angel vult een waterballon en rent naar Kally toe, Kally gilt en rent weg, c_a gooit de waterballon bovenop de billen van Kally
Ach, nu heeft Kally een nat broekjequote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:42 schreef charmed_angel het volgende:
quote:
Omdat het geil is om te kijken hoeveel topics we vol baggeren.quote:
* Trots is op D. dat hij het nu eens niet isquote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:47 schreef D. het volgende:
[..]
Ik dacht, laat ik de opmerking eens niet maken
Handig voor de teruglezers.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:45 schreef hexje het volgende:
Waarom hebben sc topics een nummer?
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:48 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Omdat het geil is om te kijken hoeveel topics we vol baggeren.
Joahquote:
Whoohooquote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:48 schreef Kally het volgende:
[..]
* Trots is op D. dat hij het nu eens niet is
Hoe sneller hoe geiler?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:48 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Omdat het geil is om te kijken hoeveel topics we vol baggeren.
quote:
Jaaaaquote:
Friet bedoel je?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:49 schreef Kally het volgende:
Wat gaan jullie eten?
Ik heb een vriendje van oudste die blijft eten dus ik patat
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:51 schreef D. het volgende:
[..]
Friet bedoel je?
ik ook, met 3 broodjes hamburger
FRIET is echt het lekkerste wat er is. Dus je gaat FRIET eten? Maar ff serieus je eet dus FRIET?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:49 schreef Kally het volgende:
Wat gaan jullie eten?
Ik heb een vriendje van oudste die blijft eten dus ik patat
Ook lekkerquote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:52 schreef -Vaduz- het volgende:
Opgebakken aardappels en een runderrolletje vandaag.
Eetzakquote:
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:54 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
FRIET is echt het lekkerste wat er is. Dus je gaat FRIET eten? Maar ff serieus je eet dus FRIET?
Ooo lekker, jong.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:56 schreef hexje het volgende:
Aardappelen met rodekool en gehaktballen. Simpel maar lekker. En makkelijk klaar te maken.
Ik wou dat ik het zo makkelijk hadquote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:54 schreef Koen66 het volgende:
ik heb werkelijk geen idee... Misschien vind ik de hond wel in de pot.....
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:56 schreef hexje het volgende:
Aardappelen met rodekool en gehaktballen. Simpel maar lekker. En makkelijk klaar te maken.
* charmed_angel duikt achter de brede schouders van Koen66quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:44 schreef Kally het volgende:
[..]
* Kally gilt, aaaaaaa ik heb een natte kont, pakt een nieuwe ballon en zet de achtervolging in
is ook niet op alle dagen zo, op dins en donderdag komt het qua koken op mij aanquote:
quote:
Patatquote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:51 schreef D. het volgende:
[..]
Friet bedoel je?
ik ook, met 3 broodjes hamburger
Ik ben van kamp-patat.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:59 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Het is gewoon zo logisch, net zoals konijntjes en derde wereld landen dat ook zijn.
* Kally gooide net op het moment dat C_A wegdook dus raakt nu Koen vol in zijn gezichtquote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
* charmed_angel duikt achter de brede schouders van Koen66
Raar he dat sommige mensen het maar niet willen begrijpenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:59 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Het is gewoon zo logisch, net zoals konijntjes en derde wereld landen dat ook zijn.
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:00 schreef Kally het volgende:
[..]
* Kally gooide net op het moment dat C_A wegdook dus raakt nu Koen vol in zijn gezicht
* Koen66 begint zich ermee te bemoeien, en achtervolgt beide dames met een set mega-waterbalonnen !!!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:00 schreef Kally het volgende:
[..]
* Kally gooide net op het moment dat C_A wegdook dus raakt nu Koen vol in zijn gezicht
Nee die is alweer over.quote:
Dan kun je onderweg toch ff stoppenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:58 schreef Koen66 het volgende:
Damn, ik zou ook best een frietje lusten, maar iets zegt me dat dat niet gebeuren gaat...
Tegen de tijd dat ik thuis ben heeft de family al gegeten en moet ik kijken of er nog iets voor me over is.........
* Kally rent hard weg voor Koen en die is ouder dus lang zo snel nietquote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:02 schreef Koen66 het volgende:
[..]
* Koen66 begint zich ermee te bemoeien, en achtervolgt beide dames met een set mega-waterbalonnen !!!
ik gebruik het eigenlijk door elkaarquote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:02 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nee die is alweer over.![]()
Want iedereen weet al dat het friet is.
Dat weet ik ook maar ik praat Schiedamsquote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:02 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nee die is alweer over.![]()
Want iedereen weet al dat het friet is.
* Koen66 heeft een baggerconditie maar is erg snel op de korte afstandquote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:03 schreef Kally het volgende:
[..]
* Kally rent hard weg voor Koen en die is ouder dus lang zo snel niet
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:03 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik gebruik het eigenlijk door elkaar
Maar ben ook zo sociaal om als ik in Brabant friet bestel dit geen patat te noemen
Wordt wel weer eens Brabant tijd, heb een goede vriend in Valkenswaard maar ben er alweer een tijdje niet geweestquote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:04 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
![]()
Super. Ik heb hetzelfde met houdoe. Op de een of andere manier zeg ik nooit houdoe in Amsterdam..eerder doeg, of hoi.
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:04 schreef Koen66 het volgende:
[..]
* Koen66 heeft een baggerconditie maar is erg snel op de korte afstand
Ik ga volgende week vrijdag weer naar Valkenswaard, stappen.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Wordt wel weer eens Brabant tijd, heb een goede vriend in Valkenswaard maar ben er alweer een tijdje niet geweest
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:06 schreef -Vaduz- het volgende:
* -Vaduz- doet een imkerpak aan en is niet bang voor water meer.
Woon je daar in de buurt?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:07 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik ga volgende week vrijdag weer naar Valkenswaard, stappen.
Zolang je dat maar niet doet als je erge dorst hebtquote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:10 schreef -Vaduz- het volgende:
* -Vaduz- zegt: verdorie. "verwissel ik zomaar bijen met water"
Woehahahahahquote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:11 schreef D. het volgende:
[..]
Zolang je dat maar niet doet als je erge dorst hebt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |