Lange termijn meet agendaquote:Vergunning ingebruikname openbare grond voor het plaatsen van een kokosmat van 3 bij 2 meter in het voetgangersgebied langs de Rotte t.h.v. het Noordplein en 2 schemerlampen op de hoek Zaagmolenstraat en 1e Pijnackerstraat aan de bestaande lantaarnpaal op ca. 5 meter hoogte. De schemerlampen branden in de avond en nacht. De vergunning is verleend voor de periode 1 maart 2009 tot en met 30 juni 2010
quote:Lange termijn meet agenda
december 2009 drinken in Oost
januari 2010 ntb
februari 2010 de goedkope biermeet
maart 2010 de goedkope drugsmeet
april 2010 BBQ'en in Het Park
und so weiter...
Dat alsof kun je in het geval van Eneco wel weg laten.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:55 schreef Breuls het volgende:
Heerlijk, die starre mails. Alsof je met een volslagen idioot zit te mailen.
PTC?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:03 schreef SingleCoil het volgende:
TS vertelt smoesjes en PTC is een luie ui. Maar die komt dan ook net uit de antillen.
Dat dacht ik ook toen ik die post las.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:03 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat alsof kun je in het geval van Eneco wel weg laten.
Op dezelfde manier zoals je fietsen kwijt raakt, denk ik.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:26 schreef Isegrim het volgende:
De leenauto was zoek? Hoe raak je een auto kwijt?
Ik twijfel een beetje; is dit airco of gewoon een ventilatieding?quote:
Mooi autootje, me dunkt.quote:Mijn Bravo is weer APK gekeurd, en ze hebben hem helemaal gewassen en binnen schoongemaakt.
Verder was de leenauto zoek, dus ik kreeg een Opel Corsa van 05-2010 met 200 km op de teller.
Zo een was het :
[ afbeelding ]
Koeling volgens mijquote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:47 schreef Breuls het volgende:
[..]
Ik twijfel een beetje; is dit airco of gewoon een ventilatieding?
[..]
Mooi autootje, me dunkt.
Haha, ze hadden hem waarschijnlijk uitgeleend oidquote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:26 schreef Isegrim het volgende:
De leenauto was zoek? Hoe raak je een auto kwijt?
Dit is gewone ventilatie.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:47 schreef Breuls het volgende:
[..]
Ik twijfel een beetje; is dit airco of gewoon een ventilatieding?
[..]
Mooi autootje, me dunkt.
Lekker keelpijn en koppijn de hele dagquote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:10 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Dit is gewone ventilatie.
Bij airco staat er een knopje a/c of een sterretje/sneeuwvlokje.
Ik zou het overwegen, airco is echt uberrelaxt....
Bij een goed onderhouden systeem waarbij de filters zijn vervangen heb je hier geen last van.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:12 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Lekker keelpijn en koppijn de hele dagDaarnaast fors meer brandstofverbruik en minder motorvermogen
Oja, da's waar ook.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:10 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Dit is gewone ventilatie.
Bij airco staat er een knopje a/c of een sterretje/sneeuwvlokje.
Overwegen hoe? Het zit er al niet in.quote:Ik zou het overwegen, airco is echt uberrelaxt....
True. De laatste maanden hebben we in Curaçao trouwens ook gewoon het raam open gedaan en de aircon uit, dus ik moet het in dit land ook wel zonder kunnen.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:12 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Lekker keelpijn en koppijn de hele dagDaarnaast fors meer brandstofverbruik en minder motorvermogen
O je hebt hem al gekocht ?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:30 schreef Breuls het volgende:
[..]
Oja, da's waar ook.
[..]
Overwegen hoe? Het zit er al niet in.
Of is dat zoiets dat je kunt laten inbouwen?
Ja, al gekocht. Ik vind 2k wel een beetje veel voor een aircon, dus die sla ik even over.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:11 schreef junkiexp het volgende:
[..]
O je hebt hem al gekocht ?
Inbouwen kan wel voor 2000 + euro.
Waar woont 'ie ook weer? Enschede toch?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 07:57 schreef SingleCoil het volgende:
Lekker weer weer!
Reya is gisteren naar ons komen fietsen! Wat een bikkel, he?
(nu ligt hij natuurlijk nog te slapen, hij was wel redelijk op gisterenavond)
De airco heb je in NL niet alleen nodig tegen de warmte, maar vaak ook tegen het vocht en bijbehorende condensvorming op je ramenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:31 schreef Breuls het volgende:
True. De laatste maanden hebben we in Curaçao trouwens ook gewoon het raam open gedaan en de aircon uit, dus ik moet het in dit land ook wel zonder kunnen.
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 10:50 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Je gaat er toch niet de snelweg mee op
yep. 200km.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 10:00 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Waar woont 'ie ook weer? Enschede toch?
Wat het kostte weet ik globaal nog, maar ik weet hoeveel geld ik mee hadquote:Op zaterdag 5 juni 2010 13:47 schreef Breuls het volgende:
Ja, dat bedoel ik, onthouden. Ik weet in de supermarkt alleen dat ik kaas heb gekocht, niet hoeveel plakjes erin zaten of hoeveel gram het blok was.
Of wat het kostte.
En die mensen moeten allemaal met bus 33...quote:Musica Republica is een van de grotere dancefestivals van Nederland en opent begin juni het zomerfestivalseizoen met sfeer, intimiteit en kwaliteit.
Musica Republica neemt je mee op een muzikale wereldreis! Musica Republica staat in het teken van prachtige wereldsteden die terugkomen in de verschillende muziek area’s. Een muzikale reis met de vetste DJ’s en beste platen, van house tot hiphop en van techno tot latin, Musica Republica is er voor iedereen!
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 10:00 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Waar woont 'ie ook weer? Enschede toch?
quote:
Zeeland ligt ook niet ten westen van Rotterdam.quote:Op zondag 6 juni 2010 18:54 schreef ebeaydojraes het volgende:
ja. Parijs naar t westen.
http://www.rijnmond.nl/Ho(...)ar+voor+Tourkaravaan
--
Zoals jullie vast wel weten begint Le Tour de France dit jaar in Rotterdam. en de eerste etappe is naar Zeeland toe. nog 3641km te gaan.
maar wel de route naarquote:Op zondag 6 juni 2010 19:21 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Zeeland ligt ook niet ten westen van Rotterdam.
Voorbij Rotterdam gaat de route een stukje naar het westen (En weer terug), maar ik gok dat ze er bij NN uberhaupt niet over nagedacht hebben. Als het gebouw naar het noorden stond, dan had de pijl waarschijnlijk naar het noorden gewezen.quote:
Met een goed onderhouden airco is dat niet zo. Ik heb zo goed als altijd airco aan. Geen last van keelpijn en hoofdpijn (terwijl ik best gevoelig ben voor dat soort dingen) en het brandstofverbruik en motorvermogen zijn ook conform specificaties, dus daar maak ik me ook niet druk om.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:12 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Lekker keelpijn en koppijn de hele dagDaarnaast fors meer brandstofverbruik en minder motorvermogen
Netjes opgelost.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:18 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Den Haag, 2 juni 2010
Geachte heer Van Wisse,
Hierbij geven wij onze reactie op uw klacht die u ons op 27 mei 2010 per e-mail kenbaar heeft gemaakt. Op 27 mei 2010 heeft u contact gehad met Intrum Justitia. Tidjens dit telefoongesprek ben u niet correct behandeld door één van onze medewerkers. Graag reageren wij als volgt.
Wij kunnen u melden dat wij grote waarde hechten aan de wijze waarop er door onze medewerkers wordt gecommuniceerd. Één van onze kernwaarden is het respecteren van onze gesprekspartners. Kennelijk heeft onze medewerker deze kernwaarde in uw ogen overschreden. Hoewel wij geen getuige zijn geweest van het gesprek en daarom geen oordeel kunnen vellen over de inhoud van het gesprek, willen wij u onze welgemeende excuses aanbieden voor het onbevredigende gevoel dat het gesprek bij u heeft achtergelaten.
Voor wat betreft de openstaande facturen kunnen wij u het volgende mededelen. Wij hebben contact opgenomen met Telfort Internet. Naar aanleiding daarvan hebben wij bovengenoemd dossier gesloten daar er geen openstaande vordering meer is.
Wij hopen op deze manier uw klacht naar behoren te hebben afgewikkeld en bieden u nogmaals onze welgemeende excuses aan voor de veroorzaakte overlaat.
Met vriendelijke groet,
Intrum Justitia
[krabbel en naam]
Dat is +10% ofzo?quote:Op maandag 7 juni 2010 08:23 schreef Alicey het volgende:
[..]
Met een goed onderhouden airco is dat niet zo. Ik heb zo goed als altijd airco aan. Geen last van keelpijn en hoofdpijn (terwijl ik best gevoelig ben voor dat soort dingen) en het brandstofverbruik en motorvermogen zijn ook conform specificaties, dus daar maak ik me ook niet druk om.
Meer in de zin van dat het brandstofverbruik klopt met de snelheid die gereden wordt en dat de opgegeven topsnelheid op GPS gehaald wordt.quote:
Van een autoforum:quote:Op maandag 7 juni 2010 09:31 schreef Alicey het volgende:
[..]
Meer in de zin van dat het brandstofverbruik klopt met de snelheid die gereden wordt en dat de opgegeven topsnelheid op GPS gehaald wordt.
quote:Daar moet voor de volledigheid wél worden bijvermeld dat veel auto's met airco vandaag, de aandrijving van de airco-pomp uitschakelen als er plankgas gegeven wordt en dus optimale prestaties van de auto worden gevraagd. Het kan dus per definitie niet dat je auto daardoor de sprint tot de 100 km/u b.v. een halve seconde trager aflegt, of dat je auto daardoor 5 km/u topsnelheid verliest.
quote:Op maandag 7 juni 2010 14:53 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Eneco: <bladiebladiebla dit bedrag klopte niet, berekening zus, berekening zo>, dus u moet 117 euro betalen.
Ik: Dat klopt, maar ik heb hier nu 9 brieven, 4 facturen van jullie liggen, en er staat daar nergens 117 euro op, als ik alles bij elkaar optel, van elkaar aftrek, etcetera, dan kom ik daar wel op uit, maar ik ontvang dat toch graag zwart op wit!
Eneco: Ja meneer, dat kan niet met ons facturatie systeem, dat bedrag moet u gewoon zelf overmaken!
Ik: Ik maak niets over tot ik een kloppende factuur heb, ik ga niet jullie administratie bijhouden.
Eneco: Ja meneer, u verwacht toch niet dat wij ons hele systeem voor u gaan ombouwen! Ons facturatiesysteem kan dit niet verwerken!
Ik: Mijn facturatieafdeling kan niets overmaken wat niet op een factuur staat
Eneco: *zucht*
Uiteindelijk tot de oplossing gekomen dat de meneer van Eneco (ik vermoed met de hand) een specificatie gaat sturen van hoe en wat alles in elkaar steekt....
De kans bestaat dat dat binnenkort verleden tijd is. Als je er iets tegen wil doen, dan kun je hier lid worden van de Facebookpagina Watt moet blijven!quote:
Niet om het een of ander hoor, maar er zitten in Rotterdam uitgaansgelegenheden op betere (duurdere) locaties, met geen of lagere toegang, betere drankprijzen, die het wel rededen zonder tonnen subsidie.quote:Op maandag 7 juni 2010 16:22 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
Uit de OP:
[..]
De kans bestaat dat dat binnenkort verleden tijd is. Als je er iets tegen wil doen, dan kun je hier lid worden van de Facebookpagina Watt moet blijven!
Ik heb geen inzicht in de jaarcijfers en huurprijzen van Watt of van andere tenten in Rotterdam. Ik begrijp dat de huidige geldnood wordt veroorzaakt door het feit dat het pand niet aan de geluidsnormen voldeed, en er daarom opnieuw aanpassingen moeten worden gedaan.quote:Op maandag 7 juni 2010 16:51 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Niet om het een of ander hoor, maar er zitten in Rotterdam uitgaansgelegenheden op betere (duurdere) locaties, met geen of lagere toegang, betere drankprijzen, die het wel rededen zonder tonnen subsidie.
Waarom zou de gemeente dan geld toe moeten geven aan Watt?! Laat ze eerst gewoon lekker zelf een goed bedrijf runnen, als dan blijkt dat ze iets toevoegen aan de cultuur en zelf het hoofd boven watter kunnen houdendan kunnen ze altijd nog wel een subsidie-aanvraag doen.
Daarnaast ga ik er gewoon graag naar toe, en zou ik hard balen als het verdwijnt.quote:WATT teleurgesteld over collegebesluit
Stichting Culturele Activiteiten Rotterdam (WATT) is teleurgesteld over het zojuist bekend gemaakte collegebesluit om geen steun meer te bieden aan WATT. Het besluit is een schending van een in december 2008 door het vorige college afgegeven garantie, die behelsde dat de gemeente het tekort van WATT over 2009 zou aanvullen, gezien de grote financiële risico's die WATT op aandringen van de gemeente zou nemen.
WATT is met name teleurgesteld omdat het college een alternatief plan, dat evenveel kost als het stukgelopen plan van het college zelf, niet serieus in overweging heeft willen nemen. WATT roept daarom de gemeenteraad op om dit plan alsnog te bestuderen. Anders zal de 2,5 miljoen euro die de gemeente tot nu toe in WATT stak, verloren blijken. WATT is sinds begin dit jaar rendabel.
De afgelopen dagen hebben diverse instellingen, waaronder Rotterdam Marketing en de Rotterdam Media Commission, het college opgeroepen om WATT te behouden vanwege onder andere het economische en imago-belang van WATT voor Rotterdam.
Het nieuwe WATT is een fusie van het oude WATT en WaterFront, bedoeld om WATT te redden met het oog op het jongerenjaar. Het is een zure constatering dat nu het jongerenjaar voorbij is, ook WATT kennelijk als overbodig wordt beschouwd.
Omdat ze dus, ondanks de torenhoge prijzen, alleen rendabel zijn met subsidie zo lijkt het. Wat dus doet vermoeden dat er ergens binnen de organisatie geld 'verdwijnt' ofzo.quote:Op maandag 7 juni 2010 17:03 schreef SingleCoil het volgende:
ALs Watt rendabel is, waarom krijgen ze dan geen financiering van een bank?
Tja, daar heb je een punt. Ik zie echter na Waterfront weer één van de weinig tenten in Rotterdam die mij trekt, ter ziele gaan. Straks kan ik alleen nog maar naar het Stadhuisplein toe op zaterdag (ok, lichtelijk overdreven, maar ik vind het aanbod mbt concerten en indie-avonden in Rotterdam redelijk schraal).quote:Op maandag 7 juni 2010 17:07 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Och, als ze break-even draaien hebben ze toch ook geen subsidie nodig?
Waarom zou een uitgaansgelegenheid, want meer is het niet, uit subsidiegeld betaald worden?
Er zijn twee ierse pubs die volledig subsidieloos hun bestaan weten te handhaven. Om maar iets te noemen. Als die het kunnen hebben om een bedrijf te runnen zonder subsidie, dan kan Watt dat ook.quote:Op maandag 7 juni 2010 17:18 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
[..]
Tja, daar heb je een punt. Ik zie echter na Waterfront weer één van de weinig tenten in Rotterdam die mij trekt, ter ziele gaan. Straks kan ik alleen nog maar naar het Stadhuisplein toe op zaterdag (ok, lichtelijk overdreven, maar ik vind het aanbod mbt concerten en indie-avonden in Rotterdam redelijk schraal).
Oh, als de eigenaar na zn eigen salaris en het salaris van zn personeel break-even draait (of net er boven) en er geen ruimte is om te groeien, dan hoeft dat natuurlijk nog niet te betekenen dat de zaak ansich slecht loopt.quote:Op maandag 7 juni 2010 17:29 schreef SingleCoil het volgende:
Als ze break-even draaien kan de eigenaar zijn winstdoelstelling niet realiseren en kan er niet gegroeid worden. Als bedrijf ben je dan kansloos.
Eens. MAar het zou niet zo zijn dat de subsidie voor de kansarmere dingen die hele toko op de been gaat houden. Dan zit er iets niet goed bij de bedrijfsvoering.quote:Dat er gesubsidieerd wordt is prima, er moet nu eenmaal ruimte zijn voor podia. Maar dat gaat het beste als je een professioneel lopende tent hebt die nog eens wat extra subsidie krijgt omwat kansarmere dingen te programmeren.
Helemaal zo gek nog niet, dat de gemeente eisen stelt voordat ze ons geld uitgevenquote:Ik begrijp dat er bovendien een behoorlijke schuldenlast is en dat op het laatste moment de geldschieter daarvoor zich teruggetrokken heeft omdat de gemeente ineens aanvullende eisen stelde. Jammer natuurlijk, maar that's business. Mss wil die geldschieter er na een faillisement en doorstart wel geld in steken.
de aandeelhouders zullen dat wellicht niet zo zienquote:Op maandag 7 juni 2010 18:35 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Oh, als de eigenaar na zn eigen salaris en het salaris van zn personeel break-even draait (of net er boven) en er geen ruimte is om te groeien, dan hoeft dat natuurlijk nog niet te betekenen dat de zaak ansich slecht loopt.
...maar als de gemeente steeds haar eisen wijzigt is het voor andere belanghebbenden niet zo gemakkelijk hun plannen daarop aangesloten te houden. En dan verlies je kapitaalverschaffers, zeker in deze onzekere markt.quote:Helemaal zo gek nog niet, dat de gemeente eisen stelt voordat ze ons geld uitgeven
Hoeveel uitgaansgelegenheden zullen aandeelhouders hebben die niet direct een band met het bedrijf hebben?quote:Op maandag 7 juni 2010 19:09 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
de aandeelhouders zullen dat wellicht niet zo zien
[..]
...maar als de gemeente steeds haar eisen wijzigt is het voor andere belanghebbenden niet zo gemakkelijk hun plannen daarop aangesloten te houden. En dan verlies je kapitaalverschaffers, zeker in deze onzekere markt.
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:12 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Lekker keelpijn en koppijn de hele dagDaarnaast fors meer brandstofverbruik en minder motorvermogen
Dat durf ik nietquote:Op maandag 7 juni 2010 22:07 schreef Isegrim het volgende:
Waarom pesten jullie SingleCoil niet? Die is nog VEEL ouder dan ik.
30 minuten: 27,50quote:
Het is je niet aan te zien.quote:Op maandag 7 juni 2010 22:07 schreef Isegrim het volgende:
Waarom pesten jullie SingleCoil niet? Die is nog VEEL ouder dan ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |