Fietsen? Heb jij ook wel eens een panda op een fiets gezien. Ik heb niet eens een fietsquote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:03 schreef PeZu het volgende:
[..]
dan fietsen naar een die nog verder zit, fietsen is chill helemaal nu
nee nog nooit gezienquote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:05 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Fietsen? Heb jij ook wel eens een panda op een fiets gezien. Ik heb niet eens een fiets
quote:
dan wel eigen gemaaktequote:
ik ook welquote:
Precies dat zeg ikquote:
teveel werkquote:
ooh broodje bleekselderij salade met sla en crispy baconquote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:08 schreef Panda72 het volgende:
waarom zitten er in lekker dingen toch altijd zoveel calorieen(patat, kebab, kroketten etc) en in dingen zoals bleekselderij weinig calorieen het zou verboden moet worden
quote:
als je dat al veel werk vindquote:
verder kook ik wel iedere dag maar dat zijn simpele maaltijdenquote:
Je neukt liever een in stukken gehakt vrouwmensch?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:12 schreef smegmanus het volgende:
Ik heb zin in dikke stukken vleesch en koud bier!
halenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:13 schreef Giertje het volgende:
iedereen gaat dus turkse pizza bestellen vandaag
Zullen we doen.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:13 schreef Giertje het volgende:
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:09 schreef PeZu het volgende:
[..]
ooh broodje bleekselderij salade met sla en crispy bacon![]()
[..]
maar nu wil ik het ook zien ook
Kloon laforest?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je neukt liever een in stukken gehakt vrouwmensch?
je mag niet jagen op panda's hoor, is afgescherme diersoortquote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:13 schreef Panda72 het volgende:
[..]
dan zul je op jacht moeten gaan naar een andere panda want ik fiets niet
Ze hebben hier geen lekkere turkse pizzaquote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:13 schreef Giertje het volgende:
knoflooksaus is ook simpelquote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:10 schreef Giertje het volgende:
[..]
verder kook ik wel iedere dag maar dat zijn simpele maaltijden
afgeschermd nog welquote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:14 schreef PeZu het volgende:
[..]
je mag niet jagen op panda's hoor, is afgescherme diersoort
Dat mag ook, als het bier maar koud is.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je neukt liever een in stukken gehakt vrouwmensch?
ik bestel alleen maar bij new york pizzaquote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ze hebben hier geen lekkere turkse pizza![]()
Wel overheerlijke turkse tosti's
Oh ja dat is waar ook daarom hebben ze natuurlijk ook nooit geleerd om te fietsenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:14 schreef PeZu het volgende:
[..]
je mag niet jagen op panda's hoor, is afgescherme diersoort
simpel?quote:
Nee hij heeft het te weinig over tietenquote:
geeen idee heb hier een mooi remia flesje staan en dat vind ik wel voldoendequote:
Doe mij eens je knoflooksaus receptquote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:16 schreef PeZu het volgende:
[..]
simpel?![]()
mijn speciale mix is niet simpel maar wel supe rlekker![]()
wel snel te maken btw
ja em die hebben vast ook niet zoveel calorieenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:15 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik bestel alleen maar bij new york pizza
als ik turkse pizza wil ga ik wel naar mijn ouders
de buurvrouw van hun maakt ze zelf en die zijn lekker
ja dat is de punquote:
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:16 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Oh ja dat is waar ook daarom hebben ze natuurlijk ook nooit geleerd om te fietsen
Zelfgemaakt is veel lekkerder, alleen ik kan het niet. Voornamelijk omdat ik echt geen idee heb hoequote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:16 schreef Giertje het volgende:
[..]
geeen idee heb hier een mooi remia flesje staan en dat vind ik wel voldoende
dus jij kan in snel tempo klaar komen?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:16 schreef PeZu het volgende:
[..]
simpel?![]()
mijn speciale mix is niet simpel maar wel supe rlekker![]()
wel snel te maken btw
voor iedereen dan, sowieso geldt dat je de hoeveelheden altijd in eigen smaak moet gebruikenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Doe mij eens je knoflooksaus recept
als jouw kontje lekker strak is wel hoorquote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:17 schreef Giertje het volgende:
[..]
dus jij kan in snel tempo klaar komen?
Gaat goed komenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:19 schreef PeZu het volgende:
[..]
voor iedereen dan, sowieso geldt dat je de hoeveelheden altijd in eigen smaak moet gebruiken
mayo (de lekkerste)
citroensap
olijfolie
veel knoflook (zonder hart/kern)
peterselie
bieslook
selderieblad
peper
zout
suiker
en water om het te verdunnen
ik zou zeggen experimenteer ermee en geniet
geen idee daar let ik niet opquote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:16 schreef Panda72 het volgende:
[..]
ja em die hebben vast ook niet zoveel calorieen
quote:
Klinkt goedquote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:19 schreef PeZu het volgende:
[..]
voor iedereen dan, sowieso geldt dat je de hoeveelheden altijd in eigen smaak moet gebruiken
mayo (de lekkerste)
citroensap
olijfolie
peterselie
bieslook
selderieblad
peper
zout
suiker
zo maak ik het ookquote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:19 schreef PeZu het volgende:
[..]
mayo (de lekkerste)
citroensap
olijfolie
peterselie
bieslook
selderieblad
peper
zout
suiker
quote:
veel plezierquote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:27 schreef Huppelmuts het volgende:
Schatjes ik ga richting het theater met tussenstop in de stad![]()
Fijne avond allemaal
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:28 schreef smegmanus het volgende:
Mijn oma was ook altijd gek op knoflooksaus.
ik had een keer in zo'n bakje gekwakt, ze vond het lekker.
Is geen grap, is echt gebeurt.quote:
quote:
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:31 schreef suikertaartje het volgende:
Oeh! Ik ga dit weekend zelf lahmacun maken
Vanavond pompoencurry, jaaa, ik weet het zelf ook niet hoor![]()
![]()
Ik zou voor t-shirt gaanquote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:54 schreef Olle. het volgende:
hoooi
is het diebiel als ik een witte blousse met lange mouwen aan doe met dit weer?of een t-shirt korte mouwen (ook wit) (voor afspraakje)
Ligt eraan waar ga je naartoe?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:54 schreef Olle. het volgende:
hoooi
is het diebiel als ik een witte blousse met lange mouwen aan doe met dit weer?of een t-shirt korte mouwen (ook wit) (voor afspraakje)
s'Avonds kan het wel fris zijn, dus dan is lange mouwen niet verkeerdquote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:54 schreef Olle. het volgende:
hoooi
Ah dat is goed vertoeven!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:02 schreef Olle. het volgende:
hmm heb t-shirt gedaan, eerst terras darna uit eten![]()
bij Jipp denk ik
dan blijven jullie nog steeds welkom hoorquote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:30 schreef PeZu het volgende:
[..]
have fun![]()
@taartje, we hoeven niet meer ze wordt al gered![]()
zullen we dan maar in het gras gaan rollen
thnx kerelquote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:03 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ah dat is goed vertoeven!
Nou goed, als het goed is gaat het om jou en niet wat je aan hebt
Veel plezier in ieder geval!
dat dacht ik alquote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:06 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
dan blijven jullie nog steeds welkom hoor
haaiquote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:27 schreef LovelyLady het volgende:
Hoi! houden jullie het nog een beetje uit met die warmte?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hier is het lekker koel hoorquote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:27 schreef LovelyLady het volgende:
Hoi! houden jullie het nog een beetje uit met die warmte?
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:28 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
haai![]()
![]()
Geen last van... zit al de hele dag binnen, voor een ventilator...Oh my die opmerkingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Zijn nog in de maak door kleine geeltjes. Als je goed leest staat er ook: 'made in china'.quote:
bij de turkquote:
Toch wel raar want bij de Turk zie ik toch echt dat zij hem voor mij makenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:31 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Zijn nog in de maak door kleine geeltjes. Als je goed leest staat er ook: 'made in china'.
Niets is meer wat het lijkt!!!!!
dat zijn cyborgs bestuurd door kleine chineesjesquote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:34 schreef Trevland het volgende:
[..]
Toch wel raar want bij de Turk zie ik toch echt dat zij hem voor mij maken
hij bakt de in china gemaakte half fabrikaten afquote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:34 schreef Trevland het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:34 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dit dus. En Chineesjes klinkt zo denigrerend. Laten we ze geeltjes noemen.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:36 schreef Giertje het volgende:
[..]
dat zijn cyborgs bestuurd door kleine chineesjes
Oh dus ze zijn net zo vers als verse melk uit de winkelquote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:38 schreef PeZu het volgende:
[..]
hij bakt de in china gemaakte half fabrikaten af
Mwah daar zijn de meningen over verdeeld. Verse melk is ook gewoon VERS! Anders zeggen ze het niet.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:41 schreef Trevland het volgende:
[..]
Oh dus ze zijn net zo vers als verse melk uit de winkel
dude ik ben chinees liever zeg je chineesjesquote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:38 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
[..]
Dit dus. En Chineesjes klinkt zo denigrerend. Laten we ze geeltjes noemen.
Hmm. Gekleurd geeltje maar verder ook zeker niet!! En ligt eraan hoe oud je bent.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:43 schreef PeZu het volgende:
[..]
dude ik ben chinees liever zeg je chineesjes
dat vind jij, ik noem melk van meer dan 5 dagen oud niet vers meerquote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:43 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Mwah daar zijn de meningen over verdeeld. Verse melk is ook gewoon VERS! Anders zeggen ze het niet.
Turkse Pizza daarentegen is niet meteen turks omdat er TURKS bij staat. Nee nee dat werkt anders.
gewoon chineesquote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:45 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Hmm. Gekleurd geeltje maar verder ook zeker niet!! En ligt eraan hoe oud je bent.
en schoenen dan?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:45 schreef Trevland het volgende:
[..]
dat vind jij, ik noem melk van meer dan 5 dagen oud niet vers meer
Hoe bedoel je, melk dat al 5 dagen oud is?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:45 schreef Trevland het volgende:
[..]
dat vind jij, ik noem melk van meer dan 5 dagen oud niet vers meer
Zo oud is de melk al meestal voordat het van de boerderij af komt en in de winkel staat, laats staan hoelang het nog daar heeft gestaanquote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:52 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Hoe bedoel je, melk dat al 5 dagen oud is?
Of laat je het 5 dagen in de koe sudderen? Want de klanten moeten zelf een melkbus pakken en één van de 20 koeien met de hand melken. Dat blijft echt niet 5 dagen staan.
ooh ik dacht ze achte in de supermarkt de pakkken vulde terwijl ze daar de koeien melktequote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:55 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zo oud is de melk al meestal voordat het van de boerderij af komt en in de winkel staat, laats staan hoelang het nog daar heeft gestaan
Zo doen ze het bij de AH waar ik werk wel... Nou ja de klanten mogen zelf melken. Lekker aan die tepels trekken. Wel vreemd sinds we die koeien hebben komen steeds meer mannen.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:57 schreef PeZu het volgende:
[..]
ooh ik dacht ze achte in de supermarkt de pakkken vulde terwijl ze daar de koeien melkte
bij ons kun je wel je eigen pindakaas makenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:58 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Zo doen ze het bij de AH waar ik werk wel... Nou ja de klanten mogen zelf melken. Lekker aan die tepels trekken. Wel vreemd sinds we die koeien hebben komen steeds meer mannen.
Dan heb je nu weer wat geleerdquote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:57 schreef PeZu het volgende:
[..]
ooh ik dacht ze achte in de supermarkt de pakkken vulde terwijl ze daar de koeien melkte
Maar wordt er dan ook meer verkocht of niet?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:58 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Zo doen ze het bij de AH waar ik werk wel... Nou ja de klanten mogen zelf melken. Lekker aan die tepels trekken. Wel vreemd sinds we die koeien hebben komen steeds meer mannen.
weer zo'n goede grap mang, je hebt echt de lachers op je hand, ik zou er wat mee doen hoorquote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:03 schreef smegmanus het volgende:
Pezu ik wil glaag dlie maal nummel 12 met extla saus.
Bedankt.
GOEIE GLAP HÉ!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:04 schreef PeZu het volgende:
[..]
weer zo'n goede grap mang, je hebt echt de lachers op je hand, ik zou er wat mee doen hoor
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:05 schreef smegmanus het volgende:
[..]
GOEIE GLAP HÉ!
*insert chinees muziekje*
simpele zielquote:
waarom, ik ben toch helemaal geen chineesquote:
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:13 schreef PeZu het volgende:
[..]
waarom, ik ben toch helemaal geen chinees_!
nou en.... geeltje.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:13 schreef PeZu het volgende:
[..]
waarom, ik ben toch helemaal geen chinees_!
nee faalbaasquote:
quote:
feliquote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:23 schreef smegmanus het volgende:
Ik heb altijd al een faalbaas willen zijn.
Bedankt daar drink ik er 1 op.quote:
Dat is wel te zien aan je user pic.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:23 schreef smegmanus het volgende:
Ik heb altijd al een faalbaas willen zijn.
Ow.. want?quote:
goeie ouwe tijdquote:
vandaar ook geeltjequote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:39 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Faalhaas, het enige echte geeltje is onderstaande:
[ afbeelding ]
idd, ik moet zeggen dat het wel even nostalgisch voelde om die weer te zien.quote:
Ik vergeet de dag nooit meer dat we die 5 euro gulden biljetten in moesten ruilen voor munten...quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:41 schreef Neelix het volgende:
[..]
idd, ik moet zeggen dat het wel even nostalgisch voelde om die weer te zien.
Hier staat de hele set: http://blog.bregard.com/2007/01/01/the-good-old-days/
blijft toch geweldig die snip..
de nieuwere vind ik nogs steeds bizar mooi geld, echt zonde dat daar niks meer van over isquote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:41 schreef Neelix het volgende:
[..]
idd, ik moet zeggen dat het wel even nostalgisch voelde om die weer te zien.
Hier staat de hele set: http://blog.bregard.com/2007/01/01/the-good-old-days/
blijft toch geweldig die snip..
Eh, gulden?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:43 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Ik vergeet de dag nooit meer dat we die 5 euro biljetten in moesten ruilen voor munten...
nee hij leeft in de toekomstquote:
No way, het echte echte geeltje is:quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:39 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Faalhaas, het enige echte geeltje is onderstaande:
[ afbeelding ]
Die 25 gulden vind ik nog steeds lelijk eigenlijk, straalt niets uit. Die van 10 was best mooi en die van 100 blijft echt een van de mooiste. Als je die in je handen hebt heb je ook het gevoel dat het echt wat waard is.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:43 schreef PeZu het volgende:
[..]
de nieuwere vind ik nogs steeds bizar mooi geld, echt zonde dat daar niks meer van over is
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
No way, het echte echte geeltje is:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ode aan de post-itquote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
No way, het echte echte geeltje is:
[ afbeelding ]
Die laatste van 10 met al die kleurtjes, die vond ik echt mooiquote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:46 schreef Neelix het volgende:
[..]
Die 25 gulden vind ik nog steeds lelijk eigenlijk, straalt niets uit. Die van 10 was best mooi en die van 100 blijft echt een van de mooiste. Als je die in je handen hebt heb je ook het gevoel dat het echt wat waard is.
ach ja wat boeit het, als ik maar veel van hebquote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:46 schreef Neelix het volgende:
[..]
Die 25 gulden vind ik nog steeds lelijk eigenlijk, straalt niets uit. Die van 10 was best mooi en die van 100 blijft echt een van de mooiste. Als je die in je handen hebt heb je ook het gevoel dat het echt wat waard is.
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:49 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
n00b
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik blijf lekker bij mijn associatie,
voor de post-it!
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
GMTAquote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Ik blijf lekker bij mijn associatie,
voor de post-it!
Welke bbq waar?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:56 schreef 8108139dpths het volgende:
Hey Ijk, kom jij trouwens ook naar de BBQ?!
Zaterdag 10 juli bij de huppels! Volgens mij komen er aardig wat mensen...quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Welke bbq waar?Geen flauw idee dus
De reacties gisteren waren erg positief allemaal toen het bedacht werdquote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:59 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Zaterdag 10 juli bij de huppels! Volgens mij komen er aardig wat mensen...
Waarom niet?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:00 schreef Neelix het volgende:
[..]
De reacties gisteren waren erg positief allemaal toen het bedacht werd
Maar ik kan helaas niet komen
Ik moet jou nog steeds m'n wii code sturenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:00 schreef Neelix het volgende:
[..]
De reacties gisteren waren erg positief allemaal toen het bedacht werd
Maar ik kan helaas niet komen
Prima hoor, al voelde ik me al bijna genegeerdquote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik moet jou nog steeds m'n wii code sturenSorry, ik vergeet het steeds
Hoe is het daar trouwens?
Ik vind het wel heel jammer trouwens, want ik ben best benieuwd naar iedereen.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:02 schreef Neelix het volgende:
[..]
Heb helaas een botsende afspraak die ik niet kan veranderen.
Sorry!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:03 schreef Neelix het volgende:
[..]
Prima hoor, al voelde ik me al bijna genegeerd
sneekquote:
quote:
Bruinbakken in de zonquote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Sorry!Het schiet er gewoon steeds bij in
Iemand nog leuke plannen voor komend weekend?
He Ratel!quote:
Helemaal vergeten te vragen hoe het met jou gaat, maar goed om te horen dat het lekker gaat!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
He Ratel!Alles goed daar?
En lekker
heb je de nacht van almelo nog een beetje overleefd?quote:
Mis ik nou iets met die smiley? Ik zie anderen hem ook vaker posten, maar ik zie alleen maarquote:
ik weet niet of jij wat mist hoorquote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:19 schreef Neelix het volgende:
[..]
Mis ik nou iets met die smiley? Ik zie anderen hem ook vaker posten, maar ik zie alleen maarmet _! erachter.
Hihihi, die lekker was op het bruinbakken, maar het gaat hier inderdaad ook wel lekkerquote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:19 schreef Neelix het volgende:
[..]
Helemaal vergeten te vragen hoe het met jou gaat, maar goed om te horen dat het lekker gaat!
Hai Rateltje!
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Sorry!Het schiet er gewoon steeds bij in
Iemand nog leuke plannen voor komend weekend?
je was toch bezig met lieve zachte beestjes??quote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hihihi, die lekker was op het bruinbakken, maar het gaat hier inderdaad ook wel lekkerBen begonnen met wat vrijwilligerswerk, maar wat ik nu doe is niet helemaal wat ik leuk vind. Dus nu gaan ze op zoek naar iets anders en heb dinsdag een kennismakingsgesprek om coach te worden voor jongeren
Dus da's wel tof, lekker weer wat te doen
quote:
Ja, alleen zijn de lieve zachte beestjes niet genoeg om daadwerkelijk 3.5 uur bezig te zijn... met een uurtje is het werk wel gedaan... Het voelt nu meer als bezigheidstherapie, terwijl ik nu wel toe ben aan iets meer omdat het dus zoveel beter met me gaatquote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:24 schreef Neelix het volgende:
[..]
je was toch bezig met lieve zachte beestjes??
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, alleen zijn de lieve zachte beestjes niet genoeg om daadwerkelijk 3.5 uur bezig te zijn... met een uurtje is het werk wel gedaan... Het voelt nu meer als bezigheidstherapie, terwijl ik nu wel toe ben aan iets meer omdat het dus zoveel beter met me gaat
Dat is fijnquote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, alleen zijn de lieve zachte beestjes niet genoeg om daadwerkelijk 3.5 uur bezig te zijn... met een uurtje is het werk wel gedaan... Het voelt nu meer als bezigheidstherapie, terwijl ik nu wel toe ben aan iets meer omdat het dus zoveel beter met me gaat
quote:
Vinnik ookquote:
Denk je straks wel aan Top Gearquote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Vinnik ook![]()
En de mevrouw van het reintegratiebureau was het helemaal met me eens
En nu ga ik naar mijn bank lekker tv kijkenTot later
Veel plezier, en vergeet de wii code nietquote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Vinnik ook![]()
En de mevrouw van het reintegratiebureau was het helemaal met me eens
En nu ga ik naar mijn bank lekker tv kijkenTot later
Ik ken het nietquote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:40 schreef suikertaartje het volgende:
Pompoencurry..bijzonder, maar lekker![]()
vond ik tenminste![]()
Waarom moet hij er bijquote:
Hoi lieffie!quote:
Ik kan moeilijk mezelf postenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:41 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik ken het niet![]()
[..]
Waarom moet hij er bijjij bent meer dan goed genoeg
![]()
![]()
Ik dacht, doe es grappigquote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hoi lieffie!
Waarom nou die kwal van een vent?![]()
[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 04-06-2010 20:42:58 ]
Ach, met tuinerwten, dus het lijkt wel op wortels en doperwtjesquote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:41 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik ken het niet![]()
[..]
Waarom moet hij er bijjij bent meer dan goed genoeg
![]()
![]()
Als jij het zegtquote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ach, met tuinerwten, dus het lijkt wel op wortels en doperwtjes
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik dacht, doe es grappig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Die gast heb ik nog ooit nagespeeldquote:
Hmhm! En kip, en masala kerrie en koriander en griekse yoghurt en naanbroodquote:
hij mag oprotten maar de grote cheques mag die achterlatenquote:
jazeker het is heerlijk weer buitenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:44 schreef LovelyLady het volgende:
En hebben we een beetje genoten van het mooie weer?
Jaaaaaaaaaaaa! Lekker buitengespeeld en Thijs kwam er achter hoe de tuinslang werktequote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:44 schreef LovelyLady het volgende:
nee, klote zonquote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:44 schreef LovelyLady het volgende:
We komen het niet brengen hoorquote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:45 schreef cool15 het volgende:
kapsalon
Lahmacun met doner (kip)
doner (kip)
En dadelijk weer op dat kut terras zittenquote:
met al dat klote bierquote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:46 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
En dadelijk weer op dat kut terras zitten
Ik moest werkenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:44 schreef LovelyLady het volgende:
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaa! Lekker buitengespeeld en Thijs kwam er achter hoe de tuinslang werkte![]()
![]()
Toen waren we nat![]()
quote:
He bah, werkenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:46 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik moest werken![]()
[..]
Die had dus grote schik vandaag
niks geen respect ookquote:
Hallo lieve mooierd, hoe gaat het met jou vanavond?quote:
quote:
Ben je niet gaan fietsen? Hier ook heerlijk buiten gezeten, Sander had een watergevecht met de buurman, Koen er stoer achteraan (maar die wist nie hoe dat waterpistooltje werkte dus SSSSSS zeggen hielp ookquote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:45 schreef suikertaartje het volgende:
Jaaaaaaaaaaaa! Lekker buitengespeeld en Thijs kwam er achter hoe de tuinslang werkte![]()
![]()
Toen waren we nat![]()
En jullie, fijne dag gehad?
en wat zei de tandarts?
Pardon?quote:
Alleen voor me maties, jeweet.quote:
nee, dat hoort toch, respect voor de ouderen?quote:
Ach ja heb nu weekendquote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
He bah, werken![]()
Uhuh, hij moest ook heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel hard huilen toen de kraan dicht ging
ben je al flink bruin zeker?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]heb echt lekker gezeten buiten met mijn laptop
lijkt mij wel zo is mij teminste wel bij gebrachtquote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nee, dat hoort toch, respect voor de ouderen?
hoi lekker taartjequote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:49 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hallo lieve mooierd, hoe gaat het met jou vanavond?
Beetje lekker gegeten enzo?
Ha, ik herken een AH recept!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hmhm! En kip, en masala kerrie en koriander en griekse yoghurt en naanbrood
je moederquote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:51 schreef naatje_1 het volgende:
Dames en heren, wie wil comagevingerd worden
Mja doe maar dan..quote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:51 schreef naatje_1 het volgende:
Dames en heren, wie wil comagevingerd worden
Goh hoe kwam je er nou op om een turkse pizza te etenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:51 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik heb turkse pizza met doner gegeten dus ja![]()
Jawel, ook nog, met z'n tweetjes boodschappen gaan doen en naar het postkantoor en met een omweg erheenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:49 schreef LovelyLady het volgende:
Ben je niet gaan fietsen? Hier ook heerlijk buiten gezeten, Sander had een watergevecht met de buurman, Koen er stoer achteraan (maar die wist nie hoe dat waterpistooltje werkte dus SSSSSS zeggen hielp ook)
pfoe, nou, duimen dan maarquote:tandarts heeft gekeken, geen zenuwpijn THANK GOD! heeft even wat vd vulling er af geslepen, en de pijn is nu al een stuk minder, vet suf dus ik hoop dat dat het was
quote:
je zusjequote:
nou een kennis van me heeft sinds kort een restaurant met turkse specialiteiten dus vandaarquote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:52 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Goh hoe kwam je er nou op om een turkse pizza te eten![]()
Grote meidquote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:51 schreef Panda72 het volgende:
zo fokkertjes ik ben ook weer thuis van de sportschool 1 uur mij in het zweet gewerkt en 1 uur fitness gedaan. Ik ben trots op mijzelf![]()
waar is het dan misgegaan?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:51 schreef Giertje het volgende:
[..]
lijkt mij wel zo is mij teminste wel bij gebracht
hoe dun wil jij worden zegquote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:51 schreef Panda72 het volgende:
zo fokkertjes ik ben ook weer thuis van de sportschool 1 uur mij in het zweet gewerkt en 1 uur fitness gedaan. Ik ben trots op mijzelf![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ik heb geen idee maar ik ben nog van de ouwe stempel ik sta op voor ouderen die nergens kunnen zittenquote:
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:53 schreef PeZu het volgende:
[..]
nou een kennis van me heeft sinds kort een restaurant met turkse specialiteiten dus vandaar
Ach ben wel toe aan een hele lange vakantiequote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:53 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Moet je misschien ff naar Chili reizen ofzoEr is geen garantie dat je terugkomt, hoor
ja zeker, de man kan koken hoorquote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:55 schreef Panda72 het volgende:
[..]
oh vandaar ik hoop dat het gesmaakt heeft
quote:
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:51 schreef PeZu het volgende:
hoi lekker taartje![]()
het gaat![]()
ik heb turkse pizza met doner gegeten dus ja![]()
genoten van het weer?
Ik koop een bank voor oudere die nergens kunnen zittenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:54 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik heb geen idee maar ik ben nog van de ouwe stempel ik sta op voor ouderen die nergens kunnen zitten
Dat hebben ze van mij gejatquote:
Je had Koen moeten zien (was op het podium geklommen bij Sander's school) En flink dansen op K3quote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:53 schreef suikertaartje het volgende:
Jawel, ook nog, met z'n tweetjes boodschappen gaan doen en naar het postkantoor en met een omweg erheen![]()
OMG, wat schattig, dat SSSSSSSSSSSSSSSS![]()
ja ik als het al ja, gimmeh, om nom nom nomquote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Wauw! Ik ga dat echt ZO zelf maken dit weekend![]()
Jaaa, het was echt heerlijk, lekker plantjes geplant en zeiknat geworden en gefietst en en en enzo
ik ookquote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:54 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik heb geen idee maar ik ben nog van de ouwe stempel ik sta op voor ouderen die nergens kunnen zitten
Vertel je ons dan hoe het smaakt (en als het goed is mag ik dan ook het recept?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Wauw! Ik ga dat echt ZO zelf maken dit weekend![]()
Jaaa, het was echt heerlijk, lekker plantjes geplant en zeiknat geworden en gefietst en en en enzo
Wel een tijd geleden al danquote:
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:54 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
hoe dun wil jij worden zeg![]()
Niet dun ik wil gestoomlijnder worden. Ik zal heus niet doorslaan tot het anorexiamager. Daarvoor houd ik teveel van eten. Nog even een paar kilootjes eraf voor mijn vakantie zodat ik mij op vakantie dan niet schulidig voel als ik ga genieten van al het heerlijks wat de franse keuken te bieden heeft.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je moet de lat hoog genoeg leggen om eronder door te kunnen
If life gives you lemons make lemonade
Behind every bitch there is a man who made her that way :)
Suikertaartje heeft altijd gelijk
Oeh, wat een schatje is het toch ook zeg...dan smelt je toch gewoon ter plekke?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je had Koen moeten zien (was op het podium geklommen bij Sander's school) En flink dansen op K3Echt TE schattig
Ik houd van zulke kindertjes.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je had Koen moeten zien (was op het podium geklommen bij Sander's school) En flink dansen op K3Echt TE schattig
Heb je er dan ook foto's van gemaakt?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ooit een keer 2 en een half uur moeten staan in een overvolle treinquote:
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:58 schreef suikertaartje het volgende:
Oeh, wat een schatje is het toch ook zeg...dan smelt je toch gewoon ter plekke?![]()
![]()
Jij wilt echt de hele tijd mee-eten met mij hequote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:57 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja ik als het al ja, gimmeh, om nom nom nom![]()
mooi heh
Ik zou niet weten wie dat nou niet zou willenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jij wilt echt de hele tijd mee-eten met mij he
uhm ja want je weetquote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jij wilt echt de hele tijd mee-eten met mij he
Ik weet zeker dat het goed is, ik kreeg het van een Turkse collega (van ooit) die het weer van haar moeder had en die weer van haar moeder enzovoort. En ik heb het daar meerdere keren geproefdquote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:57 schreef Trevland het volgende:
[..]
Vertel je ons dan hoe het smaakt (en als het goed is mag ik dan ook het recept?)
ja en volgens mij ook een filmpje ( van het dansen dan maar of dat ook op het podium was weet ik niet)quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:00 schreef Trevland het volgende:
[..]
Heb je er dan ook foto's van gemaakt?
Mwa ons pap kan prima koken en het is zo'n eind weg.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:01 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik zou niet weten wie dat nou niet zou willen
Ik eigenlijk ook dan sleep ik mij naar de sportschool maar ik merk dat als ik daar ben en wat ben gaan doen weer energie heb. En ik maar denken dat iedereen jokte als men zei dat je meer engegie krijgt van sporten. Maar ik heb het ook 1,5 jaar uitgesteld dat sporten hoor. Tot ik eindelijk dacht en nou is het mooi geweest en toen heb ik mij heel hard een schop onder mijn kont gegeven.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:59 schreef LovelyLady het volgende:
Panda -> goed bezig
(ik ben 'savonds echt veelste moe om nog te bewegen hoor)
Dan zou ik het recept ook wel graag willen hebbenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat het goed is, ik kreeg het van een Turkse collega (van ooit) die het weer van haar moeder had en die weer van haar moeder enzovoort. En ik heb het daar meerdere keren geproefd![]()
coolquote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja en volgens mij ook een filmpje ( van het dansen dan maar of dat ook op het podium was weet ik niet)
Zal straks eens kijken wat ik gemaakt heb
Wij hadden een pompoen, en ik moest er iets mee, dus ik heb even op ah.nl bij recepten gezocht op pompoenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:57 schreef Neelix het volgende:
[..]
Wel een tijd geleden al danVolgens mij heb ik hem hier nog ergens, maar was zeker een heel erg lekker recept.
ik heb te weinig zelfdisciplinequote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:02 schreef Panda72 het volgende:
Ik eigenlijk ook dan sleep ik mij naar de sportschool maar ik merk dat als ik daar ben en wat ben gaan doen weer energie heb. En ik maar denken dat iedereen jokte als men zei dat je meer engegie krijgt van sporten. Maar ik heb het ook 1,5 jaar uitgesteld dat sporten hoor. Tot ik eindelijk dacht en nou is het mooi geweest en toen heb ik mij heel hard een schop onder mijn kont gegeven.
Doe datquote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja en volgens mij ook een filmpje ( van het dansen dan maar of dat ook op het podium was weet ik niet)
Zal straks eens kijken wat ik gemaakt heb
Maar het is ST!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:02 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Mwa ons pap kan prima koken en het is zo'n eind weg.
kom mij eens hard schoppen dan ik blijf het ook maar uitstellenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:02 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook dan sleep ik mij naar de sportschool maar ik merk dat als ik daar ben en wat ben gaan doen weer energie heb. En ik maar denken dat iedereen jokte als men zei dat je meer engegie krijgt van sporten. Maar ik heb het ook 1,5 jaar uitgesteld dat sporten hoor. Tot ik eindelijk dacht en nou is het mooi geweest en toen heb ik mij heel hard een schop onder mijn kont gegeven.
Dat schreeuwen doen ze altijd 5 minuten later alsnog, als je van die schatjes in de peuterpubertijd hebtquote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:59 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ik houd van zulke kindertjes.Die zie ik veel liever dan die krijsende monsters die je na 2 tellen al achter het behang wilt plakken.
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]ik heb erg genoten van mijn banjers vandaag
Sander heeft soms geniale uitsprakenIk ken het gevoel schat, ik wil dat OOK niet, maarja...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]ik heb erg genoten van mijn banjers vandaag
Sander heeft soms geniale uitsprakenja dat is jammer he. Ze moeten eigenlijk een regel in stellen lieve kindertjes mee naar het werk. En monsters achter slot en grendel. Een collega van mij heeft ook 2 van die schatjes van kinderen. Zij is blank haar man heeft een donkere huidskleur en die kindertjes zijn koffie met melk bruin en ze hebben van die schattige krulletjes en ze zijn heel lief. Die wil ik wel mee naar huis nemen hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je moet de lat hoog genoeg leggen om eronder door te kunnen
ik denk dat ik in de winter weer excuses heb om niet te gaan sporten. Mezelf kennendequote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik heb te weinig zelfdisciplineIk kan nooit iets afmaken
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:04 schreef PeZu het volgende:
[..]
kom mij eens hard schoppen dan ik blijf het ook maar uitstellen_!
Ik heb juist in de winter zin en nu met het mooie weer nietquote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:07 schreef Panda72 het volgende:
[..]
ik denk dat ik in de winter weer excuses heb om niet te gaan sporten. Mezelf kennende
Wacht maar tot ze naar school gaanquote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:05 schreef suikertaartje het volgende:
Dat schreeuwen doen ze altijd 5 minuten later alsnog, als je van die schatjes in de peuterpubertijd hebt![]()
Die van lovely niet hoorquote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:05 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat schreeuwen doen ze altijd 5 minuten later alsnog, als je van die schatjes in de peuterpubertijd hebt![]()
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:07 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik heb juist in de winter zin en nu met het mooie weer niet
Dat is echt waar he? Maar ik krijg het dan ALSNOG niet voor elkaar elke week een paar keer te gaanquote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:02 schreef Panda72 het volgende:
[..]
eindelijk een keer een TT waarin iedereen zich kan vindenquote:
Dat magquote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:02 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dan zou ik het recept ook wel graag willen hebben
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat is echt waar he? Maar ik krijg het dan ALSNOG niet voor elkaar elke week een paar keer te gaanOndanks dat gevoel...
Ja dat heb ik ook. In de zomer vind ik bijna alle sporten leuk om te doen en in de winter zoek ik helemaal niks.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:09 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Bij mij is het juist andersom. Want in de winter is het donker en koud en dan wil ik niet naar de sportschool
Yepquote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:09 schreef PeZu het volgende:
[..]
eindelijk een keer een TT waarin iedereen zich kan vinden
Ik juist wel want dan heb ik het idee dat ik niet weet wat ik 's avonds moet doenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:09 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Bij mij is het juist andersom. Want in de winter is het donker en koud en dan wil ik niet naar de sportschool
Ik ken hetquote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:09 schreef Panda72 het volgende:
Het probleem is dat ik nou het sporten altijd trek heb in iets lekkers
ja man lekker schaatsen in de zomerquote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:10 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ook. In de zomer vind ik bijna alle sporten leuk om te doen en in de winter zoek ik helemaal niks.
ik al ik weet niet hoelang maar ik heb gewoon een hekel aan sportquote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:10 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Dat geeft helemaal niks. Ik heb er ook 1,5 jaar over gedaan om mijzelf te bewegen om meer te bewegen
Nou die groterd gaat naar school en heeft aardig een grote mond, dwars af en kan behoorlijk boos op niks zijnquote:
ah gelukkig ben ik niet de enigequote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:10 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ook. In de zomer vind ik bijna alle sporten leuk om te doen en in de winter zoek ik helemaal niks.
Ja, maar nee, maar ik ben een heule tijd geleden wel min of meer regelmatig naar de sportschool geweest, ik hou het alleen nooit volquote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:10 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Dat geeft helemaal niks. Ik heb er ook 1,5 jaar over gedaan om mijzelf te bewegen om meer te bewegen
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nou die groterd gaat naar school en heeft aardig een grote mond, dwars af en kan behoorlijk boos op niks zijn
die kleine heeft driftbuien en dan vind ie zich zelf zo zielig
Er zijn ook mindere kanten hoorDat ziek zijn werkt na een aantal jaar soms nog zo heerlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nou die groterd gaat naar school en heeft aardig een grote mond, dwars af en kan behoorlijk boos op niks zijn
die kleine heeft driftbuien en dan vind ie zich zelf zo zielig
Er zijn ook mindere kanten hoorja natuurljik zijn er mindere kanten maar die zijn gaan weer vergeten als ze weer heel lief zijn denk ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je moet de lat hoog genoeg leggen om eronder door te kunnen
ooh ja mop, doe mijn knoflooksaus recept ff bewaren voor bij de Turkse pizzaquote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, maar nee, maar ik ben een heule tijd geleden wel min of meer regelmatig naar de sportschool geweest, ik hou het alleen nooit vol
Ik niet?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:09 schreef PeZu het volgende:
[..]
eindelijk een keer een TT waarin iedereen zich kan vinden
Herkenbaar hoor. Ik vraag mij af hoelang ik het dit keer volhoudquote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, maar nee, maar ik ben een heule tijd geleden wel min of meer regelmatig naar de sportschool geweest, ik hou het alleen nooit vol
Mijne zei vandaag: Ooooooooooooooooooooh mamaaaaa....mama LIEF! Kus?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:13 schreef Panda72 het volgende:
[..]
ja natuurljik zijn er mindere kanten maar die zijn gaan weer vergeten als ze weer heel lief zijn denk ik
Jij houd niet van Turkse pizza?quote:
ja maar jij bent jijquote:
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:14 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Mijne zei vandaag: Ooooooooooooooooooooh mamaaaaa....mama LIEF! Kus?![]()
![]()
![]()
doe jij die dan maar ff maken voor bij mijn lahmacunquote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:13 schreef PeZu het volgende:
[..]
ooh ja mop, doe mijn knoflooksaus recept ff bewaren voor bij de Turkse pizza
Zo is het toch een engelquote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:14 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Mijne zei vandaag: Ooooooooooooooooooooh mamaaaaa....mama LIEF! Kus?![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |