Fietsen? Heb jij ook wel eens een panda op een fiets gezien. Ik heb niet eens een fietsquote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:03 schreef PeZu het volgende:
[..]
dan fietsen naar een die nog verder zit, fietsen is chill helemaal nu
nee nog nooit gezienquote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:05 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Fietsen? Heb jij ook wel eens een panda op een fiets gezien. Ik heb niet eens een fiets
quote:
dan wel eigen gemaaktequote:
ik ook welquote:
Precies dat zeg ikquote:
teveel werkquote:
ooh broodje bleekselderij salade met sla en crispy baconquote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:08 schreef Panda72 het volgende:
waarom zitten er in lekker dingen toch altijd zoveel calorieen(patat, kebab, kroketten etc) en in dingen zoals bleekselderij weinig calorieen het zou verboden moet worden
quote:
als je dat al veel werk vindquote:
verder kook ik wel iedere dag maar dat zijn simpele maaltijdenquote:
Je neukt liever een in stukken gehakt vrouwmensch?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:12 schreef smegmanus het volgende:
Ik heb zin in dikke stukken vleesch en koud bier!
halenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:13 schreef Giertje het volgende:
iedereen gaat dus turkse pizza bestellen vandaag
Zullen we doen.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:13 schreef Giertje het volgende:
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:09 schreef PeZu het volgende:
[..]
ooh broodje bleekselderij salade met sla en crispy bacon![]()
[..]
maar nu wil ik het ook zien ook
Kloon laforest?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je neukt liever een in stukken gehakt vrouwmensch?
je mag niet jagen op panda's hoor, is afgescherme diersoortquote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:13 schreef Panda72 het volgende:
[..]
dan zul je op jacht moeten gaan naar een andere panda want ik fiets niet
Ze hebben hier geen lekkere turkse pizzaquote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:13 schreef Giertje het volgende:
knoflooksaus is ook simpelquote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:10 schreef Giertje het volgende:
[..]
verder kook ik wel iedere dag maar dat zijn simpele maaltijden
afgeschermd nog welquote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:14 schreef PeZu het volgende:
[..]
je mag niet jagen op panda's hoor, is afgescherme diersoort
Dat mag ook, als het bier maar koud is.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je neukt liever een in stukken gehakt vrouwmensch?
ik bestel alleen maar bij new york pizzaquote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ze hebben hier geen lekkere turkse pizza![]()
Wel overheerlijke turkse tosti's
Oh ja dat is waar ook daarom hebben ze natuurlijk ook nooit geleerd om te fietsenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:14 schreef PeZu het volgende:
[..]
je mag niet jagen op panda's hoor, is afgescherme diersoort
simpel?quote:
Nee hij heeft het te weinig over tietenquote:
geeen idee heb hier een mooi remia flesje staan en dat vind ik wel voldoendequote:
Doe mij eens je knoflooksaus receptquote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:16 schreef PeZu het volgende:
[..]
simpel?![]()
mijn speciale mix is niet simpel maar wel supe rlekker![]()
wel snel te maken btw
ja em die hebben vast ook niet zoveel calorieenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:15 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik bestel alleen maar bij new york pizza
als ik turkse pizza wil ga ik wel naar mijn ouders
de buurvrouw van hun maakt ze zelf en die zijn lekker
ja dat is de punquote:
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:16 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Oh ja dat is waar ook daarom hebben ze natuurlijk ook nooit geleerd om te fietsen
Zelfgemaakt is veel lekkerder, alleen ik kan het niet. Voornamelijk omdat ik echt geen idee heb hoequote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:16 schreef Giertje het volgende:
[..]
geeen idee heb hier een mooi remia flesje staan en dat vind ik wel voldoende
dus jij kan in snel tempo klaar komen?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:16 schreef PeZu het volgende:
[..]
simpel?![]()
mijn speciale mix is niet simpel maar wel supe rlekker![]()
wel snel te maken btw
voor iedereen dan, sowieso geldt dat je de hoeveelheden altijd in eigen smaak moet gebruikenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Doe mij eens je knoflooksaus recept
als jouw kontje lekker strak is wel hoorquote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:17 schreef Giertje het volgende:
[..]
dus jij kan in snel tempo klaar komen?
Gaat goed komenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:19 schreef PeZu het volgende:
[..]
voor iedereen dan, sowieso geldt dat je de hoeveelheden altijd in eigen smaak moet gebruiken
mayo (de lekkerste)
citroensap
olijfolie
veel knoflook (zonder hart/kern)
peterselie
bieslook
selderieblad
peper
zout
suiker
en water om het te verdunnen
ik zou zeggen experimenteer ermee en geniet
geen idee daar let ik niet opquote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:16 schreef Panda72 het volgende:
[..]
ja em die hebben vast ook niet zoveel calorieen
quote:
Klinkt goedquote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:19 schreef PeZu het volgende:
[..]
voor iedereen dan, sowieso geldt dat je de hoeveelheden altijd in eigen smaak moet gebruiken
mayo (de lekkerste)
citroensap
olijfolie
veel knoflook (zonder hart/kern)
peterselie
bieslook
selderieblad
peper
zout
suiker
en water om het te verdunnen
ik zou zeggen experimenteer ermee en geniet