Dealquote:Op zaterdag 5 juni 2010 13:39 schreef sproetjes het volgende:
[..]
ik zal vanavond ofzo even met TLK en Tassie overleggen, dan knippen we friekin_ eraf en misschien dat we er dan 1 plaatsen
Heeft TLK ook pics dan vraag ik hem gewoon ik heb hem toch op msn!quote:Op zaterdag 5 juni 2010 13:39 schreef sproetjes het volgende:
[..]
ik zal vanavond ofzo even met TLK en Tassie overleggen, dan knippen we friekin_ eraf en misschien dat we er dan 1 plaatsen
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 13:42 schreef sproetjes het volgende:
haha ja TLK staat er ook weer charmant op
Dan smokkel ik wel wat GHB in je drankje, want zoals je gisteren deed.. daar scoor je natuurlijk geen natte gleuf meequote:Op zaterdag 5 juni 2010 13:52 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik vond het echt gezelligik heb nu al zin in het volgende feest
Ik ben ook zo'n bot wijf hequote:Op zaterdag 5 juni 2010 13:57 schreef sproetjes het volgende:
hahahahaahahahahahahahahahhahaa friekin_ hahahahaha
maar gezellig was t wel
helaas heb ik 18 juni een stap avond met collega's, die ik zelf georganiseerd heb![]()
dus kan het niet maken dan naar de 90's te gaan
dus word volgende maand, offf we gaan een keer ergens anders stappen
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 13:54 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Dan smokkel ik wel wat GHB in je drankje, want zoals je gisteren deed.. daar scoor je natuurlijk geen natte gleuf mee
Bloem ofzoquote:Op zaterdag 5 juni 2010 13:57 schreef sproetjes het volgende:
hahahahaahahahahahahahahahhahaa friekin_ hahahahaha
maar gezellig was t wel
helaas heb ik 18 juni een stap avond met collega's, die ik zelf georganiseerd heb![]()
dus kan het niet maken dan naar de 90's te gaan
dus word volgende maand, offf we gaan een keer ergens anders stappen
Cafe in Sittardquote:Op zaterdag 5 juni 2010 14:11 schreef friekin_ het volgende:
Bloem?
De volgende keer mee komen indrinken/wat vertellen toen hadden we pas een melige buiquote:
Wat jij toch sexy.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 14:17 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Is er weer voetbal ? Ik kijk alleen het WK
doe ik zekerquote:Op zaterdag 5 juni 2010 14:16 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Cafe in Sittard
[..]
De volgende keer mee komen indrinken/wat vertellen toen hadden we pas een melige bui
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |