ik weet dat ik lekker benquote:Op zaterdag 5 juni 2010 12:47 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
ik zag het, kreeg wat lekkers toegestuurd!
Daar heb ik niets van meegekregen.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 13:01 schreef solaire het volgende:
hey,
mijn burenruzie posts zijn weggehaald! Waarom? das toch limburgse cultuur auw hoer hey..
ik in Susteren , 16.30 PSV A1 - AJAX A1 om 16.30 uurquote:Op zaterdag 5 juni 2010 13:05 schreef LimboFan het volgende:
Wie gaat dadelijk voetbal kijken?
Echtquote:
mondial was druk, zoals altijd met 80's en heeeeel gezellig!quote:Op zaterdag 5 juni 2010 13:01 schreef solaire het volgende:
hey,
mijn burenruzie posts zijn weggehaald! Waarom? das toch limburgse cultuur auw hoer hey..
hoe was de mondial gisteren? Sittard was maar aardig leeg..
na niet Susterenquote:Op zaterdag 5 juni 2010 13:10 schreef sproetjes het volgende:
[..]
Echtwoon er nu sinds een jaar ongeveer
jij uit susteren zo te zien?een ex van mij woont daar
[..]
mondial was druk, zoals altijd met 80's en heeeeel gezellig!
zeg pas mij eens een foto van Friekin_quote:Op zaterdag 5 juni 2010 13:35 schreef friekin_ het volgende:Die tietenfoto sproetjes
dat is geen porum
Wat doen jullie toch allemaal geheimzinnig!quote:
wss zijn wij niet waardig genoeg mijn alfa drinkende vriend!quote:
ik zal vanavond ofzo even met TLK en Tassie overleggen, dan knippen we friekin_ eraf en misschien dat we er dan 1 plaatsenquote:Op zaterdag 5 juni 2010 13:37 schreef Argo het volgende:
[..]
Wat doen jullie toch allemaal geheimzinnig!
[..]
wss zijn wij niet waardig genoeg mijn alfa drinkende vriend!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |